125166

Coordonator financiar de proiect la CCCF GROUP

  • România, Oradea
  • România, Oradea
  • Romania, Oradea
  • Romania, Oradea
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 08.01.2015
  • Numar referinta: 125166

Experienta

  • aprilie 2012 - Prezent

    Coordonator financiar de proiect, CCCF GROUP

    • Oradea, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    Responsabilităţi şi sarcini:
    - Coordonarea economico-financiară a proiectului încredintat prin respectarea bugetului;
    - Elaborarea bugetului de proiect si recalcularea bianuala;
    - Monitorizarea variaţiilor nefavorabile de buget si corelarea productiei declarate versusus situatia lucrarilor facturate;
    - Verificarea şi aprobarea preţurilor de achiziţie a materialelor;
    - Verificarea şi aprobarea contractelor de achizitii, de subantrepriza sau de prestari servicii;
    - Monitorizarea flotei privind limitarea consumurilor de carburanti;
    - Supervizarea implementării procedurilor şi normelor interne de lucru;
    - Analiza financiar contabilă a proiectului, pe care o susţin în consiliul de administraţie;
    - Actualizarea permanenta a bugetului si analizele forecast.
    - Organizarea lucrărilor de închidere a exerciţiului financiar-contabil, a operaţiunile de inventariere a patrimoniului urmărind modul de valorificare a rezultatelor inventarierii;
    Realizări:
    1. Proiect de reabilitare DN 1H Alesd-Zalau lot 1- constructor Obrascon Huarte Lain (OHL) - proiect in care au fost implicati 40 de angajati - in valoare de 89.094.845,58 lei (fara TVA), condus cu o marja bruta pozitiva de 11.5%;
    2. Proiect pasaj Michelangelo, Timisoara - constructor SCT Bucuresti - proiect in care au fost implicati 40 de angajati- in valoare de 68.991.772 lei condus cu o marja bruta pozitiva de 4.9%;
    3. Proiect DN 76 Deva - Oradea KM 133+660 - KM 184 +390 - constructor CCCF DRUMURI SI PODURI TIMISOARA SRL - peste 100 de angajati - in valoare totala de 161.037.987 lei (fara TVA) condus cu o marja bruta pozitiva de 9.1%;

  • august 2010 - aprilie 2012

    Analist Financiar, Casa de Insoventa Transilvania Sprl

    • Oradea, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    •Analiza financiară în vederea reorganizării societăţiilor aflate în insolvenţă;
    •Verificarea cuantumului debitelor de încasat;
    •Verificarea situatiei patrimoniale la data deschiderii procedurii si întocmirea listelor de inventar scriptice pe baza evidentelor contabile;
    •Efectuarea controlului documentar, efectuarea investigatiilor în vederea întocmirii raportului privind cauzele si împrejurările care au determinat incapacitatea de plată a societătii intrată în insolventă;
    •Monitorizarea planului de reorganizare prin analiza lunară BVC si CF;
    •Întocmirea rapoartelor financiare periodice, indiferent de faza de procedură de insolventă / de lichidare voluntară, calculează si declară în conformitate cu legislatia impozitul pe venit, TVA - interne si externe (UE şi non-UE), impozitul retinut la sursă, impozitul local,toate procesele de plăţi on-line prin intermediul băncii, gestionează zilnic / saptamanal / lunar fluxurile de numerar, gestionarea rapoartelor obligatorii.

  • septembrie 2007 - iunie 2010

    Coordonator financiar-administrativ-logistic, MICRODECO_RO SRL

    • Oradea, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    Responsabilitati:
    - Consolidarea conturilor pentru inchiderile lunare pentru firma mama cu sediul in Spania;
    - Verificarea inregistrarilor contabile si inchiderea consturilor de TVA si profit si pierdere;
    - Verificare balanta, bilant, si declaratii fiscale privind plata impozitelor si contributiilor bugetare;
    - Urmarirea livrarilor, verificarea transporturilor si livrarilor pentru a fi efectuate in cele mai bune si sigure conditii.
    - Planificarea productiei impreuna cu managerul tehnic in functie de comenzile primite de la clienti;
    - Centralizarea rapoartelor de calitate si productie,analize conform activitatii;
    - Urmarirea stocurilor si lansarea comenzilor privind achizitia materiei prime, a materialelor consumabile cat si auxiliare, in vederea asigurarii permanentei lucrului in trei schimburi;
    - Negocierea si validarea contractelor pentru furnizorii locali;
    - Verificarea gestiunii magaziei;
    
    Realizări:
    - Implementarea managementului calitatii ISO 9001:2001 si a standardelor ISO/TS-16949:2002;
    - Certificare ISO de la AENOR in primul audit;
    - Implementarea programelor de gestiune integrate ERP şi C-MOS;

  • aprilie 2006 - septembrie 2007

    Director Economic ( Administrator), Bernardino Srl

    • Oradea, România
    • Full time
    • Domeniu - Muncitori Tehnicieni: Constructii

    Constructii si lucrari de geniu
    
    - Drepturi de administrare societate prin statut.
    - Responsabila pentru inchiderea conturilor, balantelor si bilanturilor cat si pentru depunerea declaratiilor privind datoriile la bugetul statului in termenele prevazute de lege.
    - Planificare financiara;
    - Licitarea preturilor pentru executie lucrari.
    - Solutionarea reclamatiilor tinand cont de calitatea serviciilor furnizate impunand actiuni corectoare in cazurile pertinente.
    - Reprezentam societatea in relatiile cu institutiile de control ale statului roman.
    - Raspunderi privind profitul/pierderea contabila.
    
    Realizări:
    - Datorita unui control al costurilor sustinut, proiectele alocate echipelor din Romania au obtinut o marja bruta medie de 27.54 %

  • septembrie 2003 - aprilie 2006

    Manager, Doctor Gusto Srl

    • Oradea, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Restaurante

    Restaurante/fast food/cafe bar.In medie 25 de angajati. Avea 1 restaurant, 2 locatii pentru La Piadineria Dr. Gusto şi 1 cafenea.
    - Responsabilitati:
    - asigurarea aprovizionării zilnice/saptămânale - de la centralizarea necesarelor zilnice/saptamanale/lunare de consum de la bucatarii sefi/sefii de tura sau barmani - pana la gestionarea comenzilor la furnizori;
    - verficarea recepţie marfă să corespundă cu comanda lansată atât calitativ (termen de valabilitate)cât şi cantitativ;
    - planificarea plăţilor zilnice/saptămânale - ordonare plăţi facturi scadente furnizori
    - întocmirea bugetelor de cheltuieli cu materia prima şi auxiliare
    - calcul costuri fixe şi variabile pe reţetă - urmarirea abaterilor
    - verificarea contabilitatii financiare, receptii, registru de casa-banca, jurnale de vanzari si cumparari, inchiderea conturilor de tva, inchidere balanta, intocmire declaratii, state de plata, inchidere bilant;
    - elaborarea bugetelor de cheltuieli lunare.
    - planificarea cashflow-ului
    - implementarea proiectelor noi propuse şi aprobate de asociati
    Realizări:
    - elaborarea manualului de franciză cu care s-a lansat în anul 2006 La Piadineria Dr. Gusto - www.lapiadineria.ro.
    - diminuarea pierderilor la marfa perisabila printr-o buna gestionare a achizitiilor.

Educatie

  • 2004 - 2006

    Master / studii postuniversitare, Universitatea de stat -Facultatea de Stiinte Economice

    • Oradea, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Mediu
Spaniola
Mediu
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 08.01.2015
  • Reference number: 125166

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Intermediate
Spanish
Intermediate
Romanian
Native