12523

Distribution Support Officer la Aviva Asigurari de Viata Romania

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 25.09.2011
  • Numar referinta: 12523

Experienta

  • august 2010 - Prezent

    Distribution Support Officer, Aviva Asigurari de Viata Romania

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Asigurari

    Inregistrarea documentelor agentilor in baza de date, generarea de rapoarte privind documentatia agentilor si trimiterea acestora in agentii(raport zilnic de vanzari, topurile lunii, Manpower Report, Monthly Report, Rapoarte de productivitate), procesarea dosarelor de agent si a formularelor primite din agentii (realocare portofolii, finalizari contracte, etc) si introducerea datelor in sistemul de administrare a politelor sau alte sisteme si baze de date, corespondenta cu agentiile referitoare la probleme administrative (activare, documente lipsa, coduri de agent), trimiterea lunara in agentii a rapoartelor de analiza a portofoliului si a altor rapoarte si situatii, administrarea zilnica a softului de activitate a agentilor, inregistrarea agentilor la Csa, crearea de adrese de mail pentru colaboratori. Raportare.

  • octombrie 2007 - iulie 2010

    Credit officer, Cetelem IFN Sa

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    Analiza dosarele de credit din punctul de vedere al scoring-ului, bugetului si documentelor, luarea deciziilor de aprobare/ respingere in acord cu competentele specificate in proceduri, oferirea de consultanta – când este solicitata de catre forta de vanzari (personal, telefonic sau prin e-mail) cu privire la utilizarea aplicatiei informatice de credite, cu privire la intocmirea completa şi corecta a dosarului de credit; raspuns intrebarilor venite din partea fortei de vanzari referitoare la subiecte legate de credit. Predarea dosarelor in litigiu catre firmele de casolventa.

  • mai 2007 - septembrie 2007

    Operator call center, Global Remote Services

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Serviciu clienti

    Preluarea apelurilor telefonice ale clienţilor sau posibililor clienţi şi soluţionarea problemelor tehnice.

Educatie

  • 2008 - 2010

    Master / studii postuniversitare, Academia de Studii Economice Bucuresti

    • București, România
  • 2004 - 2008

    Diploma de facultate, Universitatea din Bucuresti

    • București, România

Limbi straine

Engleza
Mediu
Franceza
Mediu
Germana
Incepator
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 25.09.2011
  • Reference number: 12523

Foreign languages

English
Intermediate
French
Intermediate
German
Beginner
Romanian
Native