125863

office manager at Extensa Romania

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
30%
  • Ultima actualizare: 24.01.2015
  • Numar referinta: 125863

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Mediu
Romana
Nativ
80%
  • Last update: 24.01.2015
  • Reference number: 125863

Experience

  • August 2008 - October 2014

    office manager, Extensa Romania

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Office jobs: Administrative

    •	Organizarea si planificarea calatoriilor de afaceri; 
    •	Organizarea si stabilirea intalnirilor meetings; 
    •	Delegarea activitatilor specifice si verificarea programului si a indeplinirii sarcinilorde lucru; 
    •	Gestionarea corespondentei cu colaboratorii si actionarii companiei; 
    •	Intocmirea de rapoarte; 
    •	Supervizarea activitatilor de contabilitate si salaizare, mentinerea legaturii intre actionarii companiei si intre administratori; 
    •	Coordonarea dosarelor de personal, intocmirea pontajelor, vizarea si efectuarea drepturilor salariale si a celorlalte bonificatii; inregistrarea documentelor fiscale, a declaratiilor lunare si trimestriale, plata taxelor si a impozitelor;
    •	Organizarea procesului de recrutare de personal; angajarea firmelor de recrutare; 
    •	Controlul bugetului anual a; companiei pe partea administrativa; 
    •	Efectuarea platilor conform procedurilor interne si legale – obtinerea aprobarilor, urmarirea termenelor scadente, negocierea si efectuarea trazactiilor de schimb, urmarirea soldurilor si a extraselor bancare;
    •	Efectuarea operatiunilor de contabilitate primara, a deconturilor; coordonarea cu Compania de contabilitate  a raportarilor financiares, a depunerii declaratiilor fiscale la Administratia Financiara;
    •	Intocmirea si verificarea contractelor dintre companie si colaboratori, verificarea duratei contractelor, a  respectarii clauzelor, si, dupa caz, prelungirea acestora; 
    •	Organizarea si asigurarea achizitiilor companiei (mobilier de birou; birotica si papetarie, produse protocol);
    •	Organizarea activitatilor de mentenanta si reparatii; 
    •	Verificarea implementari de noi sisteme, organizarea relocarii companiei; 
    •	Mentinerea si adaptarea Regulamentului de Ordine Interioara  

  • November 2004 - October 2008

    Asistenta Managing Director , Eurest rom SRL

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Office jobs: Administrative

    •	Organizarea si planificarea calatoriilor de afaceri  a Directorilor din Consiliul de Administratie; 
    •	mentinerea comunicariiintre Directorii din Consiliu si Directorul General
    •	organizarea si stabilorea intalnirilor Directorului General;
    •	organizarea agendei de lucru a directorului general  
    •	Delegarea activitatilor specifice si verificarea programului si a indeplinirii sarcinilorde lucru; 
    •	Gestionarea corespondentei oficiale (cu Camerele de comert, Ambasade, diversi colaboratori); 
    •	dealing with post and emails; official correspondence (chambers of commerce, embassies);
    •	intocmirea de rapoarte si prezentari;
    •	intocmirea de rapoarte saptamanale;
    •	mentinerea comunicarii cu compania-mama;
    •	supervizarea activitatilor secretariale, supervizarea si coordonarea activitatii personalului administrativ (receptie, curatenie); 
    •	activitati d econtabilitate primara, intocmirea deconturilor, a inventarului lunar pentru produsele din sediu; 
    •	efectuarea diverselor achizitii (mobilier birou, birotica si papetarie pentru sediu si pentru aproximativ 20 de puncte de lucru, produse de protocol pentru sediu (cu un buget lunar de aproximativ 5.000 euro)
    •	organizing office maintenance and repair work; 
    •	mentinerea implementarii noilor sisteme de birou; supervizarea activitatii de mentenanta si reparatii pentru IT&C  si 
    •	verificarea ,reinnoirea, incetarea sau contractarea unor noi abonamente de telefonie mobile pentru sediu si toate cel 45 de puncte de lucru;
    •	participarea la sedintele Consiliului de Administratie, intocmirea minutelor
    •	urmarirea procedurilor si adaptarea noilor proceduri de lucru ale Regulamentului intern si ale Regulamentelor grupului
    

  • February 2004 - September 2004

    ASISTENTA, ARTHUR GROUP

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Office jobs: Administrative

    •	organizarea si stabilorea intalnirilor;
    •	organizarea agendei de lucru a directorilor companiei; 
    •	Delegarea activitatilor specifice si verificarea programului si a indeplinirii sarcinilorde lucru; 
    •	Gestionarea corespondentei; 
    •	Intocmirea de rapoarte si prezentari;
    •	Mentinerea comunicarii cu clinetii si cu colaboratorii companiei;
    •	Efectuarea activitatilor specific de secretariat – protocol, arhivare docmente;
    •	gestionarea diverselor divergente si reclamatii, rezolvarea acestora;
    •	Comandarea produselor de protocol si a celor de birotica si papetarie; 
    •	mentinerea implementarii noilor sisteme de birou; supervizarea activitatii de mentenanta si reparatii pentru IT&C; 
    •	mentinerea legaturii in relatia cu bancile,  companiile de asigurare, retaileri; 
    •	urmarirea mentinerii procedurilor si adaptarea noilor proceduri de lucru ale Regulamentului intern; 
    

Education

  • 1994 - 1996

    Bachelor's degree, Universitatea Aisteda, Management

    • București, Romania
  • 1992 - 1994

    Bachelor's degree, Hyperion

    • București, Romania
  • 1988 - 1992

    Highschool, Liceul Teoretic Mihai Viteazul

    • Slobozia, Romania

Foreign languages

English
Advanced
French
Intermediate
Romanian
Native