12606

Manager Marketing la SC GENKO MED GROUP SA

  • România, Suceava
  • România, Suceava
  • Romania, Suceava
  • Romania, Suceava
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 13.06.2013
  • Numar referinta: 12606

Experienta

  • februarie 2012 - Prezent

    Manager Marketing, SC GENKO MED GROUP SA

    • Suceava, România
    • Full time
    • Domeniu - Inginerie: Industrii / Productie

    -	Promovarea imaginii societatii pe plan intern si extern;
    -	Informarea potentialilor client despre activitatea societatii si gama de dispositive medicale fabricate, direct sau prin intermediul mass-mediei;
    -	Efectuarea studiilor de piata in vederea identificarii modului de structurarea a pietei: client actuali,client potentiali;
    -	Analiza concurentei si identificarea punctelor tari si slabe ale produselor acestora;
    -	Analiza preturilor practicate pe piata;
    -	Analiza ofertelor publicitare si identificarea celor mai avantajoase forme de promovare;
    -	Analiza produselor fabricate si a gradului de satisfacere a clientilor;
    -	Intocmirea de rapoarte periodice despre produse, volumul de vanzari, despre impactul acestora pe piata;
    -	Gestionarea datelor statistice (nr de client,nr de contracte,etc) si efectuarea de rapoarte asupra acestor sfere de interes;
    -	Urmareste derularea licitatiilor externe, perticipa la licitatii, intocmeste actele necesare pentru licitatiile de dispositive medicale;
    -	Se ocupa de intocmirea documentelor vamale necesare exportului de produse;
    -	Urmareste indeplinirea obligatiilor contractual si a modului de livrare a marfurilor pentru activitatea de export;
    
    

  • iunie 2000 - ianuarie 2012

    Director executiv / Director economic, SC ROMPIPES ENTERPRISES SRL

    • Suceava, România
    • Full time
    • Domeniu - Inginerie: Industrii / Productie

    Financiar-contabile
       •  planificarea şi coordonarea activităţii financiar – contabile, de preţuri – analize economice 
    •	elaborarea şi executarea planurilor financiare pe termen scurt şi lung;
    •	 participa la alte analize financiar/operationale si la analiza lunară a rentabilităţii companiei;
    •	analizează lunar încadrarea costurilor antecalculate;
    •	contabilitate generală (înregistrarea conturilor efective, întocmirea bilanţului, a dării de seamă contabile);
    •	controlul financiar preventiv la nivelul organizaţiei;
    •	întreţinerea bunelor relaţii cu instituţiile financiar bancare;
    •	întocmirea rapoartelor de audit trimestriale şi transmiterea lor auditorului extern, în limba engleza.
    •	analiza lunara a necesarului de lichiditati si dispunerea de masuri in vederea accelerarii vitezei de rotatie a activelor circulante.
    •	răspunde de aplicarea legislaţiei în vigoare în ceea ce priveşte disciplina financiară;
    •	întocmeşte cererile de credite şi asigură garanţia creditelor bancare si, de asemenea, urmăreşte rambursarea creditelor conform graficelor întocmite de comun acord cu banca la termenele stabilite;
    •	realizează fluxurile financiare în vederea asigurării fondurilor pentru plăţi conform bugetului de venituri şi cheltuieli ; 
    •	solicită şi obţine certificate fiscale de la D.G.F.P., A.J.O.F.M., PRIMĂRIE, REGISTRUL COMERTULUI ; 
    •	monitorizeaza derularea corecta a contractelor, respectarea clauzelor contractuale (termene,modalitati de plata,etc), valabilitatea lor;
    •	coordoneaza urmarirea financiar-contabila a proceselor de investitii;
    •	urmareste respectarea bugetului , monitorizeaza costurile companiei si propune masuri corective.
    •	organizează,indruma,conduce si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar contabile in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;
    •	verifica zilnic preluarea şi prelucrarea documentelor în vederea înregistrării în contabilitate a tuturor operaţiunilor economice;
    •	întocmeşte lunar balanţa de verificare pentru conturile sintetice, analitice si bilantul anual ;
    •	raspunde de transmiterea declaratiilor lunare /trimestriale /anuale obligatorii cerute de autoritatile romane , la termenele stabilite de lege ;
    •	duce la îndeplinire toate sarcinile ce rezultă din aplicarea bugetului de venituri şi cheltuieli a bilanţului contabil stabilit de Consiliul de Administraţie;
    •	raspunde si urmareste completarea la zi a registrelor obligatorii conform cu legislatia in vigoare ;
    •	analizează situaţia stocurilor în vederea lichidării stocurilor supranormative şi a celor cu mişcare lentă sau fără mişcare şi propune măsuri in vederea optimizării acestora;
    •	urmăreşte recuperarea debitelor de la persoane fizice şi juridice;
    •	ţine legatura cu furnizorii şi beneficiarii în vederea clarificării diferenţelor apărute şi inventarierea soldurilor la sfârşit de perioadă;
    •	participă la efectuarea inventarelor tuturor gestiunilor din cadrul firmei;
    •	elaborarea si implementarea politicilor si strategiilor financiar contabile ale firmei;
    
     Manageriale:
    •	organizează şi conduce, toate activitaţile companiei, în vederea obţinerii unei eficienţe maxime;
    •	intocmeste impreuna cu managerul general BVC , cash-flow,  situatii anexe in conformitate cu procedura de raportare a grupului din Israel ;
    •	adoptă măsuri corespunzatoare pentru derularea  activităţilor tehnice, de personal-salarizare, comercial, calitate şi financiar-contabile ;
    •	stabileşte obiectivele strategice şi tactice pe termen scurt şi mediu;
    •	angajează, prin semnătură, societatea în relaţiile contractuale;
    •	ia decizii privind angajarea, disponibilizarea de personal;
    •	aprobă şi urmăreşte derularea programului de instruire a personalului;
    •	verifică şi aprobă toate documentele financiar-contabile;
    •	aprobǎ fişele posturilor şi organigrama;
    •	aprobǎ regulamentul intern şi urmăreşte aplicarea şi respectarea acestuia;
    •	decide asupra oportunităţilor de încheiere a contractelor de creditare a firmei, urmărind obţinerea de condiţii avantajoase de creditare pentru firmă;
    •	răspunde de obţinerea tuturor avizelor necesare pentru buna funcţionare a firmei, şi urmǎreşte modul de aplicare a normelor de tehnica securităţii muncii, PSI şi mediu, conform reglementărilor legale;
    •	aprobă documentele sistemului de management al calităţii şi urmăreşte implementarea eficientă a lor.
    •	vizează pentru legalitate contractele comerciale, precum şi alte acte care implică răspunderea firmei si întocmeşte impreuna cu juristul actele necesare recuperării pe cale amiabilă sau litigioasă a creanţelor firmei: 
    •	înregistrarea actelor companiei la Registrul Comerţului;
    •	participă la negocierea Contractului Individual de Muncă şi urmăreşte încadrarea în prevederile legislaţiei în vigoare;
    •	reprezintă firma în relaţiile cu instituţiile statului;
    
    Resurse umane
       ● întocmirea documentelor specifice de personal(contracte de muncă , acte aditionale,
          fise de post , decizii,etc)
       ● gestionarea bazei de date a salariatilor operand la timp si in mod corect toate datele ;
    •	intocmirea si contabilizarea statelor de plata, intocmirea documentelor solicitate de salariati;
    •	completarea si transmiterea in Revisal a datelor conform cerintelor si termenelor legale.
    •	raspunde de alocarea bonurilor de masa catre salariati si inregistrarea acestora ;
    •	realizează proceduri pentru evaluarea competenţei salariaţilor;
    •	organizarea, indosarierea si arhivarea documentelor specific de la resurse umane;
       ● organizează şi urmăreşte efectuarea controlului medical periodic al salariaţilor;
    
    Sănătatea şi securitatea muncii (SSM)
    •	coordonează activitatea pe linie SSM, conf. prevederilor legale,
    •	ca lucrator desemnat are obligatia sa efectueze instruirile cu toti lucratorii din societate atat la angajare cat si  periodic.
    •	raspunde de prevenirea riscurilor profesionale;
    
    

  • decembrie 1994 - iunie 2000

    DIRECTOR MARKETING COMERCIAL,CONTABIL, SC SUPERPIPES ROMANIA LTD

    • Suceava, România
    • Full time
    • Domeniu - Inginerie: Industrii / Productie

    Contabilitate:
    •	răspunde de aplicarea legislaţiei în vigoare în ceea ce priveşte disciplina financiară;
    •	urmareşte plata la termen a sumelor datorate de organizaţie; 
    •	ţine contabilitatea conturilor de trezorerie deschise la bănci, ţine contabilitatea contului “casa” în lei şi valută;
    •	asigură zilnic preluarea şi prelucrarea documentelor în vederea înregistrării în contabilitate a tuturor operaţiunilor economice;
    ●    asigură legătura cu banca ( intocmeşte OP, completează borderourile de la CEC-uri,precum şi alte documente care se referă la incasări/plăţi);
    •	întocmirea documentelor justificative pentru orice operaţie care afectează patrimoniul unităţii
    •	asigurǎ înregistrarea documentelor rezultate în urma recepţiilor produselor aprovizionate;
    •	urmăreşte recuperarea debitelor de la persoane fizice şi juridice;
    •	participă la efectuarea inventarelor produselor, a mijloacelor fixe, obiectelor de inventar şi a tuturor gestiunilor din cadrul societăţii;
    Marketing 
    •	efectuează activitatea de prospectare a pieţei în vederea cunoaşterii solicitărilor şi a perspectivelor, în zona geografică repartizată;
    •	propune materiale publicitare şi reclame, folosind principiile marketingului modern;
    •	răspunde de întocmirea ofertelor pentru produsele firmei şi poartă corespondenţa cu clienţii potenţiali;
    •	participă la târguri, expoziţii, mese rotunde, prezintă produsele firmei potenţialilor clienţi;
    •	propune îmbunătăţiri a produselor oferite şi a firmei pentru a creea o imagine favorabilă în acest sens;
    •	elaborează strategii prin care să determine creşterea cotei pe piaţa de profil, prin atragerea de noi clienţi şi stimularea celor deja existenţi;
    Aprovizionare
    •	asigură şi răspunde de aprovizionarea cu materiile prime şi materialele necesare bunului mers al organizaţiei;
    •	solicită contracte de la furnizorii de materii prime necesare producţiei de serie a firmei;
    •	urmăreşte derularea procesului de aprovizionare până la recepţia materialelor comandate;
    •	organizează şi participă la recepţia cantitativă şi calitativă ; 
    •	caută în permanenţă utilizând internetul, cataloage, mass-media etc., noi surse de aprovizionare care pot oferi preţuri mai mici şi calitate mai bună;
    •	urmăreşte şi coordonează modul de depozitare al produselor aprovizionate; planifică şi coordonează în mod eficient activitatea de transport în aprovizionarea cu materiale.
    

Educatie

  • 1993 - 1999

    Diploma de facultate, Universitatea “Petre Andrei”- Iaşi, Facultatea de Economie

    • Filiași, România
  • 1982 - 1987

    Diploma de facultate, UNIVESRITATEA TEHNICA AL.I.CUZA IASI

    • Filiași, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Incepator
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 13.06.2013
  • Reference number: 12606

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Advanced
French
Beginner
Romanian
Native