127615

Analist Service Desk la SCC Services Romania

  • România, Bacău
  • România, Bacău
  • Romania, Bacău
  • Romania, Bacău
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 13.01.2015
  • Numar referinta: 127615

Experienta

  • februarie 2014 - Prezent

    Analist Service Desk, SCC Services Romania

    • Bacău, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: IT

    Responsabilitati:
    In cadrul departamentului IT realizez sarcini de helpdesk level 1&2 pentru Nationwide Crash Repair Centres,Price Forbes Limited si Exeter Airport.
    Printre atributii se numara:
    -Configurare servere de mail SMTP/POP3
    -Suport pe diverse aplicatii: AS400, Audatex, Glassmatix, pachetul Office
    -Configurare si suport Windows 2000/XP/2003/7/8
    -Gestiune Active Directory
    -Configurare si depanare retele de calculatoare, VPN, acces remote
    -Suport remote pentru probleme de hardware
    Intreg procesul se realizeaza in limba engleza.
    Calitatea deosebita a suportului oferit de catre echipa de suport UK Multiclient Service Desk a convins si mai multi clienti sa apeleze la serviciile companiei,aceasta oferind suport pentru peste 20.000 de utilizatori.

  • mai 2013 - octombrie 2013

    Barman/Ospatar, Lyttos Beach Hotel

    • Bacău, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Hoteluri,Turism

    Responsabilitati:
    -Intimpinarea clientilor
    -Preluare comenzi
    -Prepararea diferitelor bauturi si cocktailuri precum si a diferitelor aperitive servite cu bauturi
    -Mentinerea ordinei si curateniei in zona de lucru

  • mai 2012 - iulie 2012

    Merchandiser, The Coca Cola Company

    • Bacău, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Retail / Comert

    Atributii:
    
    -Sa asigur aprovizionarea permanenta a rafturilor cu toate produsele clientului existente in depozitele magazinului.
    -Sa verific aranjarea produselor in raft in scopul unei bune prezentari a marfii, iar daca intampin greutati sa informez seful de raion si apoi seful direct.
    -Sa controlez zilnic existenta etichetelor de pret la raft pentru fiecare produs in parte, pentru a asigura o permanenta concordanta intre pretul produsului expus spre vanzare si eticheta magazinului.
    -Sa intocmesc raportul saptamanal si sa-l trimit la timp, in ziua convenita.
    -Sa respect prevederile Regulamentului Intern in vigoare, procedurile de lucru aplicabile in societate si instructiunile primite de la superiori.

  • februarie 2009 - mai 2012

    Tehnician Retea, RCS RDS Romania

    • Bacău, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: IT

    -Agent Vanzari/Reprezentant Vanzari: produse GSM,intocmirea unui portofoliu de clienti ,mentinerea relatei cu acestia ;
    -Tehnician Retea:Intretinerea retelei de internet , telefonie si CA-TV , incheierea de noi contracte , precum si conectarea la reteaua noastra a persoanelor doritoare ;
    -Sofer distribuire echipamente,atat in oras cat si in afara acestuia/Instalare sisteme de alarma , securitate si supraveghere si a interfoanelor.
    
    Promovarea la pozitia de coordonator echipa

Educatie

  • 2004 - 2007

    Liceu / scoala profesionala, Grup Scolar Grigore Moisil

    • Bacău, România
  • 2003 - 2004

    Liceu / scoala profesionala, Liceul Nicolae Vasilescu Karpen

    • Bacău, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Avansat
Italiana
Incepator
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 13.01.2015
  • Reference number: 127615

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Advanced
Italian
Beginner
Romanian
Native