129526

ECONOMIST la G&G ROMANIA

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 26.02.2015
  • Numar referinta: 129526

Experienta

  • noiembrie 2004 - Prezent

    ECONOMIST, G&G ROMANIA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    ECONOMIST (Full time)
    Perioada: Noiembrie 2004 - prezent (10 ani si 3 luni)
    Firma, localitate: G&G ROMANIA S.R.L, BUCURESTI
    Ocupatia / Domeniul jobului: Finante
    Salariu: CONFIDENTIAL
    Departament: Finante, Contabilitate
    Domeniu Activitate Firma: distributie materiale de constructii si lemnoase
    Responsabilitati:
    Contabilitate financiara - trezorerie:
    - procesare plati; emiterea de plati prin Internet Banking sau prin bilete la ordin/ op- uri
    manuale; mentinerea evidentei acestora; raportare plati externe cf. normelor BNR;
    - evidenta cambii(C.E.C., B.O.)- primire cambii; verificare date; inregistrare in sistemul
    contabil; trimitere la banca spre scontare; urmarire scontare; intocmire situatii incasare
    cambii/ refuzuri;
    - mentinerea relatiei cu bancile;
    - evidenta contractelor de credit si urmarirea acestora;participarea alaturi de CFO-ul
    companiei la actualizarea si innoirea contractelor de credit; urmarire termene, conditii
    contracte credit;
    - estimari ale dobanzilor percepute pe fiecare contract de credit existent; verificarea valorilor
    dobanzilor percepute lunar;
    - asigurarea necesarului de numerar pe valute in functie de necesitati;
    - oferirea de informatii zilnice cu privire la: disponibil cash in banca/numerar; incasari zilnice;
    plati zilnice; disponibil linie credit; rambursari/trageri linie credit;
    - constituire depozite Over/Night sau la termen:
    - negocierea schimburilor valutare; operare in platforme trezorerie;
    - pregatire documentatiei in vederea obtinerii scrisorilor de garantie; urmarirea acestora pe
    parcursul contractelor aferente;
    - organizarea fluxurilor de trezorerie(incasari prin cambii; plati; contracte credite; alte produse
    bancare) in vederea diminuarii costurilor cu comisioanele bancare si alte asimilate - intocmire
    si analiza rapoarte ; efectuarea platilor banca-cu-banca etc;
    - inregistrarea extraselor bancare; Ron, valuta
    - mentinearea relatiei cu furnizorii din punct de vedere al soldurilor existente; actualizare date
    bancare furnizori;
    - emiterea avansurilor de trezorerie;
    - preluarea deconturile si a documentelor justificative pentru avansurile spre decontare
    - verificarea corectitudinii acestora, validarea tipului de cheltuieli
    admis pentru decontare, inregistrarea acestora in sistem; verificarea soldurilor lunare;
    - intocmirea de rapoarte specifice activitatii de trezorerie: CashFlow, situatie credite, disponibil
    in banca etc.
    - coordonarea activitatii si oferirea de informatii specifice casieriilor din cadrul companiei;
    - participare la auditurile anuale , oferirea de documente specifice; intocmirea de situatii ;
    oferirea de informatii specifice la cerere;
    - participarea activa la inchiderile de luna;
    Contabilitate financiara si contabilitate de gestiune:
    - coordonarea echipei de stocuri;
    - verificarea si reglarea stocurilor;
    - inregistrarea in contabilitate a tuturor documentelor specifice ciclului de productie;
    - inregistrarea notelor contabile specifice in concordanta cu legile in vigoare;
    - intocmirea de facturi, avize specifice circuitului marfurilor;
    - verificarea corectitudinii datelor introduse;
    - intocmirea zilnica de rapoarte specifice pentru departamentul de Contabilitate;
    - intocmirea de situatii legate de stocurile de marfuri la cerere;
    - coordonarea si verificarea activitatii intreprinse de membrii Departamentului de Logistica din
    punct de vedere financiar- contabil;
    - operarea facturilor de achizitii; obiecte inventar, prestari servicii etc;
    - operarea facturilor de import si export;
    - comenzi papetarie;
    - relatia cu Fan Courier Express;
    - creeare de coduri de produs, clienti respectiv furnizori;
    - relatia cu Lukoil;
    - relatia cu Vodafone;
    - intretinerea parcului auto, autoturisme respectiv camioane, achizitii piese, programari la
    service pentru efectuarea reparatiilor si completare caietelor acestora;
    - verificarea foilor de parcurs, respectiv consumurile de combustibil;
    - procese verbale privind predarea masinilor si telefoanelor catre utilizatorii companiei;
    Domeniul:Inspector SSM,SU
    Responsabilitati: -Controlarea locurilor de munca in scopul prevenirii accidentelor de munca si
    imbolnavirii profesionale.
    Verificarea gradului de respectare a cerintelor de securitate a muncii in
    desfasurarea proceselor tehnologice la toate locurile de munca.
    Fundamentarea programului de masuri de prevenire si protectie a muncii.
    Efectuarea de controale la locurile de munca in vederea identificarii factorilor de
    risc si de imbolnavire profesionala.
    Participarea la investigarea accidentelor de munca.
    Efectuarea instructajului introductiv general la noii angajati.
    Organizarea activitatii de aparare impotriva incendiilor.
    -elaborarea documentelor specifice activitatii de PSI/SU.
    -registre PSI,planuri de evacuare in caz de incendiu.
    Organizarea activitatii de instruire a salariatiilor in domeniul situatiilor de urgenta(instruirea in
    domeniul PSI,protectiei civile).
    -instructaje la angajare si periodice.
    -grafice si tematici de instruire pe categorii de personal si locuri de munca.
    Domeniul: Resurse Umane
    Responsabilitati: - intocmirea formelor de angajare / incetare a activitatii in cadrul firmei;
    - gestionarea dosarelor personale ale angajatilor in conformitate cu dispozitiile Codului
    Muncii;
    - mentinerea legaturii cu sediul central (raportari zilnice, saptamanale si lunare);
    - desfasurarea activitatilor conform sistemului de calitate ISO (fara neconformitati in urma
    auditului );
    - evidenta condicilor de prezenta, a pontajelor si concediilor;
    - consultanta angajatilor cu privire la orice solicitare a acestora;
    - eliberarea adeverintelor de salariu, pentru banca, primarie, medic etc. ;
    - coordonarea procesului de inductie a noilor angajati si acordarea suportului pentru
    integrarea acestora in companie;
    - participarea la elaborarea si implementarea procedurilor operationale si a strategiilor de
    resurse umane in cadrul companiei;
    - participarea activa la toate procesele de resurse umane din cadrul companiei.

Educatie

  • 2004 - 2007

    Master / studii postuniversitare, ASE

    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Mediu
Franceza
Mediu
Olandeza
Mediu
Suedeza
Mediu
Bulgara
Mediu
Greaca
Mediu
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 26.02.2015
  • Reference number: 129526

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Intermediate
French
Intermediate
Dutch
Intermediate
Swedish
Intermediate
Bulgarian
Intermediate
Greek
Intermediate
Romanian
Native