129984

Functionar economic, contabilitate primara la SC FAUR SA

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
50%
  • Ultima actualizare: 03.02.2015
  • Numar referinta: 129984

Experienta

  • iulie 1982 - decembrie 2012

    Functionar economic, contabilitate primara, SC FAUR SA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

     Efectuarea înregistrărilor contabile (fişe de magazie intrări – ieşiri);
     Înregistrarea în contabilitate în conformitate cu legislaţia în vigoare a documentelor
    primare;
     Contabilizarea şi ţinerea registrului de casă, a jurnalului de vânzări şi jurnalului de
    cumpărări;
     Întocmirea facturilor şi urmărirea încasării lor;
     Încheierea şi urmărirea contractelor;
     Pregatirea de note contabile;
    2
    Educaţie
    Aptitudini
     Gestiune de contracte;
     Completarea registrului de datorii şi a celui de furnizori;
     Elaborarea şi controlul aplicării regulilor şi procedurilor administrative;
     Interfaţa cu organele administrative publice;
     Interfaţa între companie şi clienţi, prin vânzarea de produse de mobilier;
     Pregătirea şi urmărirea contractelor individuale de muncă (prin întocmirea de acte
    adiţionale atunci când se modificau termenii contractuali).
    
    Realizari:Printre responsabilităţi se numără:
     Efectuarea înregistrărilor contabile (fişe de magazie intrări – ieşiri);
     Înregistrarea în contabilitate în conformitate cu legislaţia în vigoare a documentelor
    primare;
     Contabilizarea şi ţinerea registrului de casă, a jurnalului de vânzări şi jurnalului de
    cumpărări;
     Întocmirea facturilor şi urmărirea încasării lor;
     Încheierea şi urmărirea contractelor;
     Pregatirea de note contabile;
    2
    Educaţie
    Aptitudini
     Gestiune de contracte;
     Completarea registrului de datorii şi a celui de furnizori;
     Elaborarea şi controlul aplicării regulilor şi procedurilor administrative;
     Interfaţa cu organele administrative publice;
     Interfaţa între companie şi clienţi, prin vânzarea de produse de mobilier;
     Pregătirea şi urmărirea contractelor individuale de muncă (prin întocmirea de acte
    adiţionale atunci când se modificau termenii contractuali).
    Cea mai importantă responsabilitate era derularea contractelor cu diverşi furnizori şi
    asigurarea elementelor de expediere în depline condiţii de calitate a diverselor produse.
    
    

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Mediu
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 03.02.2015
  • Reference number: 129984

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Intermediate
Romanian
Native