130107

Ofiter departament executari silite la Banca Transilvania

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 02.03.2015
  • Numar referinta: 130107

Experienta

  • noiembrie 2014 - Prezent

    Ofiter departament executari silite, Banca Transilvania

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Institutii / Profesii liberale: Juridic

    - actualizarea creantelor si mentinerea legaturii cu Birourile executorilor judecatoresti din tara;
    - receptionarea documentelor de la BEJ privind executarea silita si monitorizarea acestora cat si efectuarea anumitor actiuni de executare silita a debitorului;
    -  monitorizarea activitatii executorilor judecatoresti in vederea intreprinderii tuturor actiunilor necesare pentru identificarea surselor de veniturile si bunurilor mobile si/ sau imobile ale debitorilor ;
    - monitorizarea activitatii executorilor judecatoresti in vederea realizarii tuturor etapelor procedurale impuse de lege pentru recuperarea sumelor datorate de la debitorii pentru care au fost formulate cereri de executare silita;
       -  monitorizarea sumelor recuperate de la debitori in procedura de executare silita si intreprinderea       tuturor masurilor necesare in vederea recuperarii acestora in cel mai scurt timp.
    - ultilizare Outlook si centralizare date in Excel; 
    - mentinerea evidentei prin soft CAPONE;
    - arhivarea documentelor sau transmiterea lor catre sucursalele bancii BT din tara si/sau la BEJ.
    - nu am avut legatura cu debitorii;
    - in delegatie, verificare la BEJ stadiul dosarelor;
    

  • ianuarie 2014 - mai 2014

    Consultant Vanzari si Marketing, S.C Bit Solutions S.R.L

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: IT

    - Vânzarea către clienţii din portofoliu, produsele aflate în oferta curentă; 
    - Ocuparea constanţa în creşterea vânzărilor prin găsirea de noi clienţi (persoane juridice) în cadrul zonei geografice alocate; 
    - Întreţinerea într-o bună relaţie cu fiecare client din portofoliu; 
    - Comunicarea şi colaborarea cu colegii în vederea atingerii obiectivelor postului; 
    - Informarea promptă a superiorului direct asupra problemelor apărute în realizarea obiectivelor postului; 
    - Negocierea cu clienţii a condiţiilor speciale de colaborare conform grilei de discount-uri şi termene de plata acceptate, sau conform instrucţiunilor superiorului direct, în vederea îmbunătăţirii performanţelor la clienţii respectivi; 
    - promovarea companiei pe partea de marketing; - gestionarea portofoliului de clienţiîn CRM; 
    

  • iunie 2013 - mai 2014

    Asistent Avocat, cabinet de avocat

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Institutii / Profesii liberale: Juridic

    - programarea întâlnirilor cu clienţii, menţinerea contactului cu aceştia pe durata acordării asistenţei juridice de către Cabinete;
    - documentarea juridică în vederea formulării acţiunilor în instanţa;
    -activităţi logistice: multiplicarea documentelor în vederea constituirii dosarelor; asigurarea materialelor consumabile necesare desfăşurării activităţii Cabinetelor; plata taxelor de timbru;
    - activităţi de corespondenţă cu clienţii şi partenerii cabinetelor: redactarea corespondenţei şi trimiterea acesteia prin e-mail, fax şi poştă; ridicarea corespondenţei de la oficiile poştale;- redactarea acestora
    - menținerea unei legături atat cu clienții cât și cu alte insțituții juridice.
    

  • iulie 2009 - ianuarie 2014

    Consultant Vanzari, S.C Flanco Retail S.A

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    - consilierea clienților în alegerea produselor firmei; facturarea produselor și încasarea contravalorii lor;
    - întocmirea documentelor financiar-contabile, centralizarea rapoartelor de pe arie. 
    - suport în realizarea principalelor activități manageriale: planificare, organizare, coordonare, monitorizare; 
    - participarea la traininguri de specialitate în vânzări; - coordonarea magazinului în funcția de manager, pe perioada determinată (ex: concediu); - operarea în sistem (ERP, CRM) a ieşirii și intrărilor de marfă cât și altele;- evaluarea activităţii de vânzare: compararea performanțelor cu obiectivele stabilite; - Creșterea încasărilor companiei în funcție de target. *în urma experienței am dobândit abilități manageriale.
    

Educatie

  • 2013 - 2014

    Master / studii postuniversitare, Universitatea Nicolae Titulescu

    • București, România
  • 2008 - 2013

    Diploma de facultate, Facultatea de Stiinte ale Educatiei

    • Suceava, România
  • 2008 - 2012

    Diploma de facultate, Univiersitatea Stefan Cel Mare

    • Suceava, România
  • 2004 - 2008

    Liceu / scoala profesionala, Colegiul Samuil Isopescul

    • Suceava, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • BE
  • CE

Limbi straine

Engleza
Mediu
Franceza
Incepator
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 02.03.2015
  • Reference number: 130107

Skills

Driving license
  • BE
  • CE

Foreign languages

English
Intermediate
French
Beginner
Romanian
Native