131561

OFITER METODOLOGIE la VOLKSBANK ROMANIA

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
95%
  • Ultima actualizare: 28.03.2015
  • Numar referinta: 131561

Obiectiv profesional

Lucrul intr-un mediu dinamic, profesional care sa imi permita utilizarea si dezvoltarea cunostintelor mele.
Locul de munca sa reprezinte o provocare continua si sa imi ofere posibilitatea aplicarii de idei si metode noi de rezolvare a problemelor.

  • BUCURESTI
  • Full time
  • Salariul dorit700 €
  • Domeniile urmariteFinante Back Office, Finante Banci / Institutii Financiare, Office jobs Resurse umane / Psihologie
  • Disponibilitate deplasare in interes de serviciuPana la 25% din program
  • Disponibilitate relocareNu sunt dispus

Experienta

  • ianuarie 2015 - Prezent

    OFITER METODOLOGIE, VOLKSBANK ROMANIA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    Testare de sistem MIDAS de migrare in Oracle FLEXCUBE, din punct de vedere contabil;
    - Propune scenarii de testare, in migrarea conturilor care este analizata din punct de vedere contabil;
    -creeaza planul de scenarii;
    - modifica cazurile de testate incluse in planul de testare;
    - actualizeaza si mentine integrarea planului de testare cum este definit si identifica noi cazuri de testare;
    - raporteaza si inregistreaza toate erorile aparute;
    - sprijin pentru dezvoltare in faza UAT (User Acceptance Testing);
    - Analiza, completa pentru modificarea notelor contabile generate în funcție de migrare, în conformitate cu legislația aplicabilă;
    - Analiza operațiuni specifice în scopul de a determina tratamentul contabil aplicat în conformitate cu prevederileaplicabile IFRS (conturi, plati externe, plati interne;
    - Asigura modificarea si actualizarea conturilor interne în funcție de necesitățile operaționale într-un format și conținut standard pentru a obtine informațiile necesare( deschidere / inchidere / modificare conturi;
    - Urmareste respectarea monografilor contabile, a tranzacțiilor de operare automat/manual în sistem;

  • iulie 2014 - ianuarie 2015

    OFITER PLATI INTERNATIONALE SI TRADE FINANCE, GARANTI BANK ROMANIA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    prelucrarea ordinelor de plata in favoarea clientilor bancii (incasari si plati in valuta - mesaje MT 103, MT202)
    - efectuarea de mesaje MT 195, 191, 199, 999 atat in sistemul Garanti Bank cat si in Swift Alliance Aplication
    - efectuare de ordine de plata conditioanate in valuta cat si in moneda nationala (ron)
    - mentinerea legaturii cu toate sucursalele bancii pentru orice problema aparuta
    - colectarea si inregistrarea comisioanelor solicitate bancilor ordonatoare
    - recuperarea de la clienti a comisioanelor solicitate de la banci pentru plati ale caror comisioane sunt in sarcina ordinatorului
    - efectuarea platilor in valuta dispuse de clientii bancii in intermediul Internet Banking (IB)
    - efectuarea de plati si incasari in Swift Alliance Aplication
    - investigarea incasarilor si platilor cu diferite probleme
    - colaborarea cu bancile ordonatoare pentru investigarea platilor si incasarilor eronate
    - evidenta platilor, incasarilor, ordinelor de plata conditionate si solutionarea lor in timp optim

  • februarie 2008 - iulie 2014

    OFITER PLATI INTERNATIONALE, ALPHA BANK ROMANIA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Back Office

    -verificarea si prelucrarea ordinelor de plata in valuta in programul Flexcube in favoarea clientilor bancii(incasari si plati in valuta- mesaje MT103, MT202)
    -mentinerea legaturii cu sucursalele privind receptionarea anumitor incasari urmare a solicitarii exprese a acestora, transmitand la cererea directorilor de sucursale copii ale mesajelor primite;
    -asigurarea inregistrarilor in programul Flexcube a comisioanelor solicitate bancilor ordonatoare;
    -recuperarea de la clienti a comisioanelor solicitate de banci pentru plati ale caror comisioane sunt in sarcina ordonatorului;
    -efectuarea de plati dispuse de clientii bancii in programul Flexcube (verificarea corectitudinii detaliilor si stabilirea canalului bancar optim completand si/sau modificand partial datele introduse de sucursale, transmiterea prin JIRA/HelpDesk a platilor pe care in prealabil s-au facut mentiuni privind erorile depistate;
    - efectuarea platilor introduse de clienti prin intermendiul sistemului Internet Banking(IB);
    - efectuarea de plati in SWIFT Alliance Application;
    - efectuarea de mesaje Swift de tipul 1,2,9; 
    - efectuarea de rapoarte zilnice in Business Objects;
    - utilizarea sistemului DB-cinq( pentru ordinele de plata in valuta;
    - utilizarea sistemului FTS (Funds Transfer System) pentru mesajele MT910;
    - utilizarea sistemul Bankers Almanac pentru optimizarea canalelor bancare in efectuarea platilor in valuta;
    - utilizarea sistemului The Clearing House -CHIPS pentru efectuarea platilor in valuta;
    - inregistrarea documentelor predate spre investigare Departamentului de Investigatii, urmarirea finalizarii acestora si corectarea eventualelor erori contabile;
    -avizarea Departamentului Procesare Date si Suport privind mesajele ce trebuie redirijate catre alte departamente;
    - efectuarea arhivei zilnice a platilor si incasarilor in valuta;

  • noiembrie 2002 - februarie 2008

    ASISTENT MANAGER/INSPECTOR RESURSE UMANE, SC AUTOSOLUTION SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Inginerie: Automobile

    SECRETARIAT
    - preluare apeluri, expediere faxuri, distribuire corespondenta;
    - suport pentru Departamentul de Marketing, Vanzari
    - formalitati vamale;
    - aprovizionare materiale protocol si intocmirea necesarului de papetarie pentru toate punctele de lucru ale societatii; 
    - contabilitate primara (inclusiv intocmirea deconturilor de cheltuieli si a registrului de casa);
    - mentinerea relatiilor cu unitatile bancare (depuneri si ridicari numerar, preluare extrase de cont, CEC - uri, BO, etc.);
    - mentinerea legaturilor cu institutiile statului (obtinerea de autorizatii de functionare - Primarie de Sector, depunerea declaratiilor si diverse acte la Administratiile Finaciare, inmatriculari si radieri - Politia Romana, deschidere si inchidere puncte de lucru, etc.);
    - evidenta parcului auto al societatii - RCA, CSCO, ITP);
    - gestionarea depozitului de materiale promotionale;
    
    
    INSPECTOR RESURSE UMANE
    - intocmire dosare de personal, note lichidare, contracte individuale de munca, acte aditionale;
    - completare in carnetele de munca;
    - completare a Registrului de Evidenta a Salariatilor; 
    - mentinerea legaturii cu Institutiile Statului: Inspectoratul Teritorial de Munca.

  • mai 1997 - noiembrie 2002

    ASISTENT VANZARI, SC PIONEER HI-BRED SEEDS AGRO SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Inginerie: Agricultura

    preluare apeluri;
    - expediere faxuri;
    - distribuire corespondenta;
    - contabilitate primara;
    - evidenta cupoanelor agricole (intocmire situatii pentru depunerea cupoanelor la banca);
    - mentinere relatiilor cu bancile (ridicare-depunere numerar, ridicare-depunere extrase de cont, etc.);
    - intocmire rapoarte (programul ICE);
    - asigurarea necesarului de papetarie;
    - asigurarea necesarului de materiale de intretinere si protocol;
    - realizare materiale de promovare;
    - evidenta parc auto (inmatriculari, ITP, asigurari, etc.).

Educatie

  • 1996 - 2001

    Diploma de facultate, FACULTATEA DE CHIMIE INDUSTRIALA

    • Chimie
    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B
  • Capacitate de a munci in echipa
  • Spirit practic

Spirit de echipa
Creativitare
Capacitate de a lua decizii
Perseverenta, responsabilitate

Limbi straine

Engleza
Mediu
Germana
Incepator
Romana
Nativ

Pre-interviu

Cum ti-ai descrie personalitatea?

OPTIMISTA

Care sunt telurile tale in viata?

FAMILIA
CALATORIA IN JURUL LUMII

Descrie jobul ideal pentru tine.

COLEGI DE CALITATE, OMENOSI

Care sunt scopurile pe care ti le-ai stabilit in cariera ta?

SCOPUL MEU ESTE SA-MI MARESC CUNOSTINTELE SI SA INVAT CAT MAI MULT

Esti mai motivat lucrand in echipa sau in mod individual?

POT LUCRA SI IN ECHIPA SI INDIVIDUAL

Ce job ti-ar place sa ai peste 5 ani?

TOT IN DOMENIUL PE CARE IL CUNOSC SI IN CARE AM EXPERIENTA

La actualul sau fostul loc de munca, care au fost/sunt cele mai importante 5 realizari?

am invatat programe noi

Ce fel de salariu meriti?

un salariu demn de cunostintele mele si sufient pentru o viata decenta

Poti lucra dupa termene limita, sub presiune, etc?

da

Care a fost ultima carte pe care ai citit-o?

Rodica Ojog Brasoveanu /Disparitia statuii din parc

35%
  • Last update: 28.03.2015
  • Reference number: 131561

Career goals


                            

  • BUCURESTI
  • Full time
  • Salary wanted700 €
  • Wanted work domainsFinance Back Office, Finance Banks / Financial Institutions, Office jobs Human Resources / Psychology
  • Availability for work related travelUp to 25% of the schedule
  • Willing to relocateNot willing

Skills

Driving license
  • B
  • Communication skills
  • Ability to work in team
  • Practical spirit

Foreign languages

English
Intermediate
German
Beginner
Romanian
Native