131796

Economist, Birou Vânzări Extern la S.C. ”UPET” S.A

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
95%
  • Ultima actualizare: 31.03.2015
  • Numar referinta: 131796

Obiectiv profesional

Caut job in Domeniul Economic

  • Bucuresti
  • Full time
  • Domeniile urmariteFinante Back Office, Finante Consultanta, Finante Financiar / Contabilitate
  • Disponibilitate deplasare in interes de serviciuPana la 25% din program
  • Disponibilitate relocareNu sunt dispus

Experienta

  • noiembrie 2012 - martie 2013

    Economist, Birou Vânzări Extern, S.C. ”UPET” S.A

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Back Office

    Principalele sarcini: Întocmirea rapoartelor statistice, Actualizarea permanentă a bazei de date a departamentului, Urmărirea activității de vânzare pe piața externă, Urmărirea și Analiza etapelor de evoluție ale contractelor, Participarea la promovarea produselor societății.

  • noiembrie 2011 - noiembrie 2012

    Economist, Direcția Economică – Serviciul Prețuri, S.C. ”UPET” S.A.

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Back Office

    Principalele sarcini: Introducerea datelor și Efectuarea calculațiilor de preț, Verificarea calculațiilor primite de la furnizori, Verificarea prețurilor la materia primă utilizată, Actualizarea prețurilor produsului comercializat, Colaborarea cu colegii de serviciu (tehnologi, agenți comerciali, secții etc.), Primirea și Analizarea modificărilor de preț la materia primă a furnizorilor.

  • martie 2011 - iunie 2011

    Internship, Departmentul: Financiar, TenarisSilcotub

    • București, România
    • Practica / Voluntar
    • Domeniu - Finante: Back Office,Financiar / Contabilitate

    Sarcina: Elaborarea Dosarului Preţurilor de Transfer

  • iulie 2010 - septembrie 2010

    Internship, Departmentul: Financiar şi Administrativ, TenarisSilcotub

    • București, România
    • Practica / Voluntar
    • Domeniu - Finante: Back Office

    Sarcini: Analiza de date, introducerea informaţiilor in diverse programe Microsoft Office

Educatie

  • 2009 - 2011

    Master / studii postuniversitare, Universitatea Petrol si Gaze Ploiesti

    • Management si administrarea afacerilor
    • Ploiești, România
  • 2006 - 2009

    Diploma de facultate, Universitatea de Stat din Republica Moldova

    • Economie Generala
    • București, România

Aptitudini

  • Capacitate de a munci in echipa
  • Putere de organizare si disciplina
  • Flexibilitate si adaptabilitate

Limbi straine

Engleza
Avansat
Rusa
Mediu
Romana
Nativ

Pre-interviu

Cum ti-ai descrie personalitatea?

Sunt o persoană sociabilă, muncitoare, organizată, serioasă, deschisă, motivată şi conştiincioasă.

Esti mai motivat lucrand in echipa sau in mod individual?

Lucrez eficient atat in echipa, cat si individual

La actualul sau fostul loc de munca, care au fost/sunt cele mai importante 5 realizari?

Optimizarea sarcinilor departamentului, Lucrul efectiv in echipa, Perfectionarea cunostintelor, Optimizarea resursei de Timp din cadrul departamentului, Avansarea in cariera

Poti lucra dupa termene limita, sub presiune, etc?

Da

35%
  • Last update: 31.03.2015
  • Reference number: 131796

Career goals


                            

  • Bucuresti
  • Full time
  • Wanted work domainsFinance Back Office, Finance Consulting, Finance Finance / Accounting
  • Availability for work related travelUp to 25% of the schedule
  • Willing to relocateNot willing

Skills

  • Ability to work in team
  • Organization skills
  • Flexibility and adaptability

Foreign languages

English
Advanced
Russian
Intermediate
Romanian
Native