132517

administrator financiar la Universitatea "Constantin Brancusi"

  • România, Târgu Jiu
  • România, Târgu Jiu
  • Romania, Târgu Jiu
  • Romania, Târgu Jiu
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
100%
  • Ultima actualizare: 24.04.2015
  • Numar referinta: 132517

Obiectiv profesional

Imi doresc un job care sa imi ofere posibilitatea de a pune in practica experienta acumulata pentru a creste satisfactia clientilor companiei si reputatia firmei.

  • Austria, Germania, Italia
  • Full time
  • Salariul dorit1400 €
  • Domeniile urmariteServicii Hoteluri
  • Disponibilitate deplasare in interes de serviciuPana la 100% din program
  • Disponibilitate relocareIn tara si in strainatate

Experienta

  • octombrie 2012 - ianuarie 2015

    administrator financiar, Universitatea "Constantin Brancusi"

    • Târgu Jiu, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    -contabilizarea cronologica si sistematica a tuturor documentelor contabile legate de intrarile si iesirile din patrimoniu pe anumite gestiuni si surse de finantare;
     -inregistrarea in evidenta contabila, sistematic si cronologic, a registrului de casa, extrase cont banci;
    -intocmit state plata privind acordarea burselor catre studenti si efectuarea ordinelor de plata;
    - inregistrarea in evidenta contabila, sistematic si cronologic, a documentelor de intrare - iesire legate de activitatea tipografiei, librariei

  • septembrie 1995 - octombrie 2011

    contabil, economist, director economic, SC COMBGORJ SA

    • Târgu Jiu, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    -coordonarea si supervizarea activitatii financiar-contabila
    -rapoarte de analize economice,de mentinere permanenta a capacitatii de plata a societatii si de indeplinire la termen a obligatiilor fata de banci,buget de stat,furnizori
    -declaratii impunere impozite si taxe locale
    -intocmire bilant contabil
    -declaratii lunare si trimestriale
    -note contabile salarii
    -mentinerea la zi a jurnalelor de vanzari si cumparari,intocmirea deconturilor de cheltuieli,etc

  • august 1990 - septembrie 1995

    receptioner hotelier, CASA TINERETULUI

    • Târgu Jiu, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Hoteluri

    -promovarea si vanzarea serviciilor hotelului; 
    -primirea si trimiterea faxurilor;
    -aplicarea reducerilor; 
    -pregatirea primirii clientilor si inregistrarea lor;
    -emiterea documentelor catre celelalte departamente (restaurant, baza de tratament, contabilitate);
    -inregistratea consumurilor clientilor;
    -completarea documentelor specifice receptiei; 
    -efectuarea operatiunilor de facturare;
    -efectuarea legaturilor telefonice in interiorul si exteriorul hotelului;
    -urmarirea facturarii serviciilor, comunicarea cu celelalte departamente ale hotelului, pastrarea valorilor, inchiderea zilei hoteliere;
    -pregatirea plecarii clientului si asistarea acestuia la plecare.

Educatie

  • 2008 - 2010

    Master / studii postuniversitare, UNIVERSITATEA ”TITU MAIORESCU”

    • Finante Banci
    • Târgu Jiu, România
  • 2005 - 2008

    Diploma de facultate, UNIVERSITATEA ”TITU MAIORESCU”

    • Contabilitate
    • Târgu Jiu, România

Aptitudini

  • Spirit practic
  • Putere de organizare si disciplina
  • Flexibilitate si adaptabilitate

-dedicata, implicata total si cu simt de raspundere, indiferent de activitatea pe care o prestez (tot ceea ce fac, fac cat se poate de bine)
-atenta, ordonata, disciplinata,constiincioasa si bine organizat
-sociabila,binevoitoare,s.a.

Limbi straine

Engleza
Incepator
Germana
Incepator
Romana
Nativ

Distinctii

Cursuri / traininguri
-certificat de absolvire a cursului de calificare in meseria de receptioner hotelier
-certificat de absolvire a cursului de formare personal pentru secretariat computerizat
40%
  • Last update: 24.04.2015
  • Reference number: 132517

Career goals


                            

  • Austria, Germania, Italia
  • Full time
  • Salary wanted1400 €
  • Wanted work domainsServices Hotels
  • Availability for work related travelUp to 100% of the schedule
  • Willing to relocateIn the country and abroad

Skills

  • Practical spirit
  • Organization skills
  • Flexibility and adaptability

Foreign languages

English
Beginner
German
Beginner
Romanian
Native