133005

CONSULTANT la S.C. INOX S.A. Bucuresti Magurele

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
95%
  • Ultima actualizare: 02.05.2015
  • Numar referinta: 133005

Obiectiv profesional

Valorificarea experientei acumulate si abilitatilor dobandite in scopul aducerii de plus valoare

  • Bucuresti, Otopeni
  • Full time
  • Salariul dorit800 €
  • Domeniile urmariteFinante Management, Office jobs Administrativ
  • Disponibilitate deplasare in interes de serviciuPana la 25% din program
  • Disponibilitate relocareNu sunt dispus

Experienta

  • aprilie 2013 - mai 2014

    CONSULTANT, S.C. INOX S.A. Bucuresti Magurele

    • București, România
    • Practica / Voluntar
    • Domeniu - Inginerie: Industrii / Productie

    Responsabilitati: Am realizat coordonarea actualizarii Nomenclatorului Arhivistic al unitatii,am intocmit documentatia necesara si corespondenta cu Arhivele Nationale in vederea avizarii spatiului de depozitare amenajat si a Nomenclatorului intocmit. M-am ocupat de legarea dosarelor personale ale angajatilor ale caror
    contracte de munca au incetat in anii 2007 - 2009, cu realizarea
    inventarului acestora.
    Realizari: Unitatea a primit avizarea documentelor intocmite sub coordonarea mea.

  • aprilie 2012 - decembrie 2013

    LEGATOR MANUAL, S.C. SIGNUM SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Muncitori Tehnicieni: Muncitori

    Descrierea companiei: S.C. Signum SRL este o societate comerciala cu capital privat care ofera servicii de arhivare si depozitare de arhiva in Bucuresti si cateva judete din tara.
    Responsabilitati: Am participat la legarea documentelor in cadrul mai multor institutii cu care angajatorul avea incheiate contracte de prestari servicii arhivistice: Institutul de Statistica, Institutul Agronomic si Institutul National de Medicina Legala.
    Realizari: In cadrul Institutului National de Medicina Legala am legat toata arhiva realizata in institut in anii 2007 - 2009, adica aproximativ 450 dosare.

  • martie 2009 - decembrie 2010

    INSPECTOR RESURSE UMANE, S.C. PREFABRICATE VEST S.A.

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Inginerie: Constructii

    S.C Prefabricate Vest este o societate comerciala care face parte dintr-un grup de firme, cu capital privat romanesc, ce functioneaza in domeniul materialelor de constructii
    Responsabilitati: Am intomit contractele de munca ale celor care se incadrau, actele aditionale ale contractelor existente, intocmeam si operam in documentele de evidenta deciziile conducerii referitoare la drepturile salariale, sanciunile aplicate si recompensele acordate. Tineam evidenta concediilor medicale, de odihna, de
    studii, a invoirilor si a concediilor fara plata al personalului. Completam toate informatiile salariale in carnetele de munca si in REVISAL. Comunicam lunar organelor abilitate date edificatoare referitoare la fluctuatia de personal.
    Informam lunar serviciul salarizare despre drepturile angajatilor astfel incat plata acestora sa se faca corect. Am emis adeverinte referitoare la sporuri corespunzatoare lucrului in conditii vatamatoare si de vechime , la solicitarea fostilor angajati ai societatii, folosind datele existente in arhiva societatii comerciale.
    Am arhivat documentele rezultate in activitatea curenta.

  • septembrie 1987 - decembrie 2009

    Functionar public cu statut special- INSPECTOR RESURSE UMANE, MINISTERUL DE INTERNE

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Institutii / Profesii liberale: Administratie / Institutii

    Institutie publica nationala
    Responsabilitati: Intocmirea contractelor de munca ale personalului civil al institutiei si completarea drepturilor salariale in carnetele lor de munca .
     Am gestionat dosarele de munca si fisele de evidenta pentru intreg personalul, Am realizat dosarele de pensie pentru cadrele militare trecute in rezerva respectiv pentru personalul civil care s-a pensionat.
    Am comunicat periodic departamentelor administrativ si financiar evolutia drepturilor salariale pentru tot personalul.
     Am tinut evidenta concediilor de studii, de odihna, medicale, a concediilor fara plata. Am operat in documentele de evidenta sanctiunile aplicate si recompensele acordate.
     Am intocmit si eliberat , la cerere, adeverinte referitoare la drepturile salariale obtinute si conditiile de munca in care solicitantii si-au desfasurat activitatea, consultand arhiva constituita si gestionata. 
    Am coordonat anual operatiunea de evaluare a activitatii personalului  Am intocmit anual situatii statistice cu privire la fluctuatia, incadrarea , nivelul de pregatire si alte informatii, referitoare la personalul institutiei.
    Am actualizat permanent baza de date fizica si electronica referitoare la intreg personalul.
    Am participat la realizarea Nomenclatorului Arhivististic al institutiei.
    Am gestionat unitatile arhivistice elaborate de departament si am completat in registrele specifice arhivei. Am intocmit inventare arhivistice, procesele verbale de selectionare si de distrugere, am inregistrat documentele in Registrul de Intrare-Iesire a corespondentei, am constituit mapele de lucru si unitatile arhivistice, am cusut/ legat , numerotat, opisat si certificat unitatile arhivistice realizate si am selectionat unitatile arhivistice/documentele cu temen de pastrare expirat din intregul departament.

  • august 1983 - septembrie 1984

    INSPECTOR RESURSE UMANE, Intreprinderea de Prospectiuni Geologice" Banatul", Caransebes

    • Reșița, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Resurse umane / Psihologie

    Intreprindere care,asa cum ii spune si numele, se ocupa cu prospectiunile geologice , in special in domeniul carbunelui, realizand harti in baza carora ulterior intreprinderi de exploatare extrageau minereul.
    Responsabilitati: Am incheiat contractele de munca ale personalului Punctului de lucru Lupac din judetul Caras Severin, am completat carnetele de munca al acestora si am emis periodic informari statistice la intreprinderea coordonatoare referitor la
    fluctuatia personalului si la Centrul Militar Judetean privitor la tinerii care erau scutiti de prestarea serviciului militar.

  • octombrie 1981 - octombrie 1983

    PRIMITOR - DISTRIBUITOR, Intreprinderea de Prospectiuni Geologice" Banatul", Caransebes

    • Reșița, România
    • Full time
    • Domeniu - Inginerie: Industrii / Productie

    Intreprindera realiza prospectarea, cartarea si analiza filoanelor de carbune existente in partea de  vest a tarii.
    Responsabilitati: Tineam evidenta corespunzatoare unui mic depozit de materiale necesare activitatilor de cercetare/ prospectare aferente punctului de lucru Lupac. In acest sens, inregistram in gestiune, pe fise de inventar, produsele primite de la depozitele la care intreprinderea se aproviziona, eliberam materialele in santier
    pe baza bonurilor de consum, corespunzator ciclurilor de productie si
    comunicam necesarul de materiale departamentului administrativ al
    intreprinderii.

Educatie

  • 2014 - 2014

    Colegiu / studii postliceale, Academia de Politie , Alexandru Ioan Cuza Bucuresti , Facultatea de Arhivistica , Sc. Nat. de Perfectionare Arhivistica Profesor Aurelian Sacerdoteanu

    • Management
    • București, România
  • 2006 - 2006

    Master / studii postuniversitare, Academia Nationala de Aparare Bucuresti Studii postuniversitare , Management si administrarea afacerilor Universitatea Naţională de Apărare “Carol I”

    • Facultati Militare
    • București, România
  • 1990 - 1991

    Master / studii postuniversitare, Universitatea Bucuresti - Facultatea de Drept Studii postuniversitare , Drept International Umanitar

    • Drept
    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B
  • Capacitate de a munci in echipa
  • Atitudine pozitiva si optimism
  • Putere de organizare si disciplina

Abilitati de comunicare: abilitati de negociere, imi exprim ideile in mod deschis, ascult cu atentie, ma exprim clar, vorbesc eficient, ofer feedback, am abilitati de convingere si persuasiune, ofer solutii eficiente, adun informatii si vorbesc in public.
 
Abiltati interpersonale: colaborez eficient cu alte persoane, sunt o persoana empatica, ofer sprijin, ii motivez pe ceilalti, cooperez,  increzatoare in fortele proprii.
 
Abilitati de planificare si cercetare: sunt o  fire creativa,  indeplinesc obiective, identific resurse, adun informatii si analizez problemele care apar.
 
Abilitati organizationale: atenta la detalii, pot coordon mai multe sarcini in acelasi timp,  respect termenele limita, ma  incadrarez in buget  .
Abilitati de management:  mi s-a spus ca am calitati de lider, invat / instruiesc si  ofer sfaturi, ma straduiesc sa solutionez conflicte care apar, iau decizi si  deleg responsabilitati.

Limbi straine

Franceza
Mediu
Romana
Nativ

Pre-interviu

Cum ti-ai descrie personalitatea?

Sunt o persoana pozitiva, agreabila si cooperanta, inclinata spre crearea si mentinerea unor relatii de colaborare  de calitate si de lunga durata.

Care sunt telurile tale in viata?

Realizarea unui ONG avand ca principala activitate o tabara pentru copii isteti dar nespijiniti  financiar

Descrie jobul ideal pentru tine.

Este cel care ma ajuta sa valorific foarte bine abilitatile dobandite si cunostintele acumulate , intr-un mediu pozitiv si constructiv

Care sunt scopurile pe care ti le-ai stabilit in cariera ta?

Sa aduc plus valoare atat prin activitatea prestata cat si prin relatiile stabilite.

Esti mai motivat lucrand in echipa sau in mod individual?

Cand lucrezi intr-o echipa , modul in care actioneaza toti membri acesteia poate fi motivant pentru fiecare mebru al echipei insa si lucrul individual poate fi motivant daca activitatea desfasurata se potriveste cu personalitatea prestatorului de activitate.

Ce job ti-ar place sa ai peste 5 ani?

Formator de formatori in domeniul educatiei copiilor

La actualul sau fostul loc de munca, care au fost/sunt cele mai importante 5 realizari?

Am realizat activitatea de resurse umane in cadrul unei institutii si a unei intreprinderi avand fiecare peste 300 persoane.
Am realizat, gestionat , utilizat si intretinut arhiva unui departament din cadrul unei institutii de stat.
Am consiliat, pe problematica de drepturi de personal si relationare eficienta, intreg personalul unei institutii, vreme de 17 ani, iar la 7 ani de la plecarea din acel loc de munca sunt cautata frecvent de catre multe dintre aceste persoane , datorita calitatii relatiei create.

Ce fel de salariu meriti?

Care sa ma motiveze

Poti lucra dupa termene limita, sub presiune, etc?

Da

Care a fost ultima carte pe care ai citit-o?

Brian Tracy " Schimband gandirea iti schimbi viata"

35%
  • Last update: 02.05.2015
  • Reference number: 133005

Career goals


                            

  • Bucuresti, Otopeni
  • Full time
  • Salary wanted800 €
  • Wanted work domainsFinance Management, Office jobs Administrative
  • Availability for work related travelUp to 25% of the schedule
  • Willing to relocateNot willing

Skills

Driving license
  • B
  • Ability to work in team
  • Positive attitude and optimism
  • Organization skills

Foreign languages

French
Intermediate
Romanian
Native