13356

Recruitment & Administration Officer la Top-Assistants Recruiting Agency

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 18.02.2012
  • Numar referinta: 13356

Experienta

  • august 2011 - Prezent

    Recruitment & Administration Officer, Top-Assistants Recruiting Agency

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Resurse umane / Psihologie

    gestionarea proiectelor de recrutare pentru diferite poziţii în vânzări, contabilitate, IT, customer service, administrativ, telecomunicaţii, medici UK, traducatori, avocati, specialisti in diverse alte domenii etc.; - stabilirea profilului candidatului ideal, conceperea şi postarea anunţurilor de angajare; - căutarea directă a CV-urilor conforme cu cerinţele posturilor; head-hunting; - screening şi selecţia CV-urilor; - pregătirea și susţinerea interviurilor; - realizarea profilului psihologic al candidaţilor; - testarea acestora în funcţie de cerinţele posturilor; - feedback acordat candidaţilor dupa interviuri; - întocmirea short list-ului şi prezentarea candidaţilor finali clientului; - administrarea documentelor de personal pentru clienţii firmei; - întocmire ROI, fişe de post, organigrame, înregistrare în REVISAL, relaţia cu ITM pentru fimele noastre client; - îndeplinirea sarcinilor la un înalt nivel de profesionalism și o relație și colaborare excepțională cu clienții agenției

  • octombrie 2010 - iulie 2011

    HR Manager, SC TASTANLAR SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Retail / Comert

    - am organizat şi coordonat întregul proces de recrutare şi selecţie de personal pentru posturile vacante; - am planificat procesul de inducţie a noilor angajaţi pentru a facilita integrarea acestora în organizaţie, urmărind evoluţia lor din punct de vedere al performanţelor; - am făcut analiza posturilor și m-am ocupat de construcția fișelor de post și a organigramei firmei; - am realizat evaluarea profesionala a angajatilor dupa criterii prestabilite; - m-am preocupat de buna gestionare a relaţiilor de muncă dintre angajați; - am elaborat şi implementat la nivel de firmă norme, reguli şi proceduri de resurse umane cu aprobarea conducerii; - am propus măsuri de optimizare a structurii organizatorice şi a modalităţilor de lucru; - am inregistrat în REVISAL contracte de muncă, acte adiţionale, incetari CIM; - pontaj lunar; - eliberare decizii, adeverinte

  • decembrie 2008 - decembrie 2010

    Documentarist juridic, SCA "MUSAT & Asociatii"

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Institutii / Profesii liberale: Juridic

    - am asigurat suport documentar juridic pentru avocații firmei;- m-am ocupat de organizarea documentelor, a dosarelor de clienți;- am administrat materiale juridice și de marketing, fond bibliotecă, arhiva de clienți;- am întreținut relația cu instituțiile statului (Asociația Națională a Vămilor, Agenția Națională de Presă AGERPRES, ONRC etc.);- am întreprins toate demersurile și formalitățile pentru obținerea numărului fiscal EORI pentru firmă;- am fost formator pentru o parte din personalul back-office și am realizat un curs profesional pentru personalul front-office, numit ''Posibilități de creștere a calității serviciilor de front-office''

  • aprilie 2007 - decembrie 2008

    HR Catalyst/Senior Accounts Payable Process Associate, SC GENPACT SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Consultanta,Management

    - am preluat intregul proces financiar de la situl clientului german, am participat la implementarea procesului în Romania şi am asigurat cu succes suportul operaţional pănă la plecarea procesului; -  am participat la realizarea SOP (Standard Operating Procedure); - am menținut relația permanentă cu furnizorii străini şi clienţii germani; - m-am ocupat de verificarea şi actualizarea datelor bancare ale furnizorilor în sistem, introducerea datelor contabile în baze de date; procesarea facturilor; realizarea plăţilor prin sistemele Oracle si SAP pe diferite centre de cost; - am urmărit efectuarea cu acuratețe a plăţilor și am clarificat eventualele erori; - am realizat raportari si statistici contabile; HR Catalyst (part-time): suport pentru managerul HR și intermediar între acesta şi angajaţii echipei Honeywell; - am participat la medierea conflictelor organizaționale; - am participat la interviurile din assesment center; - am organizat interviurile de exit; - am fost organizator și membru în comisia de alegere a reprezentantului angajaților; - am asigurat suport în inducția noilor angajați; - m-am ocupat de organizarea procesului de autoevaluare a angajaților, susținerea altor programe de resurse umane

Educatie

  • 2008 - 2010

    Master / studii postuniversitare, Universitatea "Spiru Haret"

    • București, România
  • 2002 - 2003

    Colegiu / studii postliceale, Școala de Jurnalistică "Felix Aderca" Craiova – sub egida Ministerului Tineretului şi Sportului

    • Craiova, România
  • 2000 - 2002

    Diploma de facultate, Universitatea din Bucuresti

    • București, România

Limbi straine

Engleza
Mediu
Franceza
Incepator
Italiana
Incepator
Germana
Mediu
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 18.02.2012
  • Reference number: 13356

Foreign languages

English
Intermediate
French
Beginner
Italian
Beginner
German
Intermediate
Romanian
Native