133631

ASISTENT MANAGER la BIROU EXECUTOR IVANOV EMILIAN GIANI

Asistent Manager at Office Bailiff Ivanov Emilian Giani

  • România, Bistrița
  • România, Bistrița
  • Romania, Bistrița
  • Romania, Bistrița
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
100%
  • Ultima actualizare: 19.06.2015
  • Numar referinta: 133631

Obiectiv profesional

Obiectivul meu profesional este identificarea unui traseu profesional care sa fie in armonie cu ceea ce sunt si ceea ce imi doresc, atingerea unui nivel superior de competenta profesionala si oportunitatea de a-i ajuta pe altii sa se dezvolte la randul lor.

  • oradea, bistrita, sibiu
  • Full time
  • Domeniile urmariteFinante Back Office, Finante Banci / Institutii Financiare, Inginerie Industrii / Productie
  • Disponibilitate deplasare in interes de serviciuPana la 100% din program
  • Disponibilitate relocareIn tara si in strainatate

Experienta

  • februarie 2013 - martie 2015

    ASISTENT MANAGER, BIROU EXECUTOR IVANOV EMILIAN GIANI

    • Bistrița, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Back Office,Helpdesk / Suport client,Secretariat

    - indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
    - preluarea si directionarea apelurilor telefonice
    - primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate
    - asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice
    - preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
    - redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
    - asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
    - elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management

  • iulie 2008 - februarie 2013

    CASIER, SC PREMIUM EXPERT SRL

    • Bistrița, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Serviciu clienti,Vanzari

    Incasare produse shop-gastro si petroliere
    Preluare marfa,aranjare conform layout,aprovizionare shop
    Facturiere
    Emitere ro-vignete
    Transfer si remiteri sume-Westaco,incasari facturi Westaco
    Curatenie

Educatie

  • 2007 - 2011

    Diploma de facultate, UNIVERSITATEA TEHNICA CLUJ NAPOCA, CENTRUL UNIVERSITAR NORD BAIA MARE, FACULTATEA DE RESURSE MINERALE SI MEDIU, SPECIALIZAREA INGINERIA SI PROTECTIA MEDIULUI IN INDUSTRIE

    • Inginerie
    • Bistrița, România
  • 2003 - 2007

    Liceu / scoala profesionala, LICEUL TEORETIC "C-TIN ROMANU VIVU" TEACA

    • Altele
    • Bistrița, România

Aptitudini

  • Capacitate de a munci in echipa
  • Spirit practic
  • Flexibilitate si adaptabilitate

-capacitate de lucru in echipa  
-capacitate de invatare rapida de lucruri noi  
-relationare capacitate de relationare 
-capacitate de integrare rapida in colectiv 
-comportament etic-moral in cadrul firmei si mentinerea unei atmosfere colegiale in relatiile de munca 
-respect fata de munca, respect pentru ceilalti
-abilitatea de a asculta si abilitatea de intretinere si dezvoltare a relatiilor interumane 
-abilitati de comunicare 
-capacitate de adaptare la medii multiculturale

Limbi straine

Engleza
Mediu
Italiana
Incepator
Romana
Nativ

Pre-interviu

Cum ti-ai descrie personalitatea?

Sunt definita de ambitie, perseverenta si capacitate de adaptabilitate oricarui mediu.

Care sunt telurile tale in viata?

Telul meu in viata este sa ajung la un echilibru intre cele doua planuri ale vietii, cel profesional si cel personal.

Descrie jobul ideal pentru tine.

Un loc ideal de munca pentru mine ar fi cel la care m-as duce cu bucurie, in care m-as simti ca intr-o familie si desigur cel care mi-ar aduce beneficii care sa ma ajute sa ajung la acel echilibru pe care mi-l doresc.

Care sunt scopurile pe care ti le-ai stabilit in cariera ta?

Identificarea unui traseu profesional care sa fie in armonie cu tot ceea ce defineste persoana mea. Atingerea unui nivel superior de competente profesionale.

Esti mai motivat lucrand in echipa sau in mod individual?

Sunt motivata sa lucrez indiferente de circumtante, atat in mod individual cat si lucrand in echipa.

Ce job ti-ar place sa ai peste 5 ani?

Job-ul care va reliefa competentele profesionale dobandite atata facultativ cat si experimental.

La actualul sau fostul loc de munca, care au fost/sunt cele mai importante 5 realizari?

Am dobandit capacitatea de a relationa cu usurinta cu persoanele din jurul meu si capacitatea de a ma adapta la fel de usor la conditiile si cerintele organizatorice ale societatilor la care am lucrat 
Am dobandit abilitati de coordonare si comunicare . 
Implicare si responsabilitate
Seriozitate si responsabilitate pentru indeplinirea sarcinilor profesionale

Ce fel de salariu meriti?

Un salariu care sa reflecte munca depusa.

Poti lucra dupa termene limita, sub presiune, etc?

In urma exeperientei profesionala dobandite pana in prezente consider ca pot lucra dupa termene limita in conditii de presiune.

Care a fost ultima carte pe care ai citit-o?

Politici si strategii de mediu, Florina Bran,Vladimir Rojanschi

75%
  • Last update: 19.06.2015
  • Reference number: 133631

Career goals

My professional objective is to identify a professional path that is in harmony with what I am and what I want , achieve a higher level of professional competence and the opportunity to help others to grow in turn .

  • oradea, bistrita, sibiu
  • Full time
  • Wanted work domainsFinance Back Office, Finance Banks / Financial Institutions, Engineering Industries / Production / Manufacturing
  • Availability for work related travelUp to 100% of the schedule
  • Willing to relocateIn the country and abroad

Experience

  • February 2013 - March 2015

    Asistent Manager, Office Bailiff Ivanov Emilian Giani

    • Bistrița, Romania
    • Full time
    • Work domain - Office jobs: Back Office,Helpdesk / Customer Support,Secretariat

    -Fulfilling the daily activities of the secretariat
    - Receiving and directing phone calls
    - Welcoming visitors and announcement of company contacts
    - Ensuring protocol in meetings , according to daily requirements
    - Receiving , recording, distributing the departments involved , filing and archiving correspondence and messages received from partners, customers and other employees
    - Writing business correspondence necessary to perform daily activities
    - Ensuring the transmission of documents by mail , fax , e- mail
    - Developing and drafting documents and statements required management

  • July 2008 - February 2013

    CASHIER, SC PREMIUM EXPERT SRL

    • Bistrița, Romania
    • Full time
    • Work domain - Sales: Customer service,Sales

    -Encashment Shop and petroleum products
    -Purchase merchandise, according layout arrangement , supply shop
    bill
    Issuing ro- vignette
    Transfer money - WESTACO and remittances , receipts invoices WESTACO
    Cleaning

Skills

  • Ability to work in team
  • Practical spirit
  • Flexibility and adaptability

Foreign languages

English
Intermediate
Italian
Beginner
Romanian
Native