134066

Inspector Resurse Umane la SC TRANS FORM SRL

  • România, Cluj Napoca
  • România, Cluj Napoca
  • Romania, Cluj Napoca
  • Romania, Cluj Napoca
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
90%
  • Ultima actualizare: 18.05.2015
  • Numar referinta: 134066

Experienta

  • august 2013 - Prezent

    Inspector Resurse Umane, SC TRANS FORM SRL

    • Cluj Napoca, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Resurse umane / Psihologie

    - Evidenta contractelor juridice si redactarea lor;
    - Resurse umane: 
    - pregatirea documentatiei pentru ISO,pregatirea documentelor necesare pentru dosarul de concediu de maternitate si depunere acestuia la Casa de Sanatate;
    - realizarea și eliberarea adeverințelor pentru medicul de familie sau spital;
    - realizarea și eliberarea adeverințelor de venit;
    - primirea și arhivarea cererilor de concedii (de odihnă, pentru evenimente speciale, fără plată, de formare profesională);
    - primirea, analiza și arhivarea formularelor de concedii medicale
    - transmiterea către AMOFM / AJOFM a tuturor documentelor necesare anunțării acestora asupra pozițiilor libere din firmă și a ocupării acestora
    - realizarea anunțului de recrutare pentru un post nou în organizație
    - postarea anunțului de recrutare în firmă (avizier, intranet, site) dacă se organizează un proces de recrutare internă;
    - postarea anunțului de recrutare pe surse externe firmei dacă se organizează un proces de recrutare externă (site-uri recrutare, rețele socializare, site-ul firmei, presă, reviste de profil în format fizic sau electronic etc.)
    - organizarea procesului de selecție – stabilește zilele și orele pentru interviu, invită candidații la sediul firmei;
    - participarea la procesul de selecție în funcție de solicitările managerilor de departament (evaluarea CV-urilor , susține interviuri);
    - completarea documentelor specifice procesului de selecție și arhivarea conform procedurilor interne;
    - comunicarea telefonică sau pe e-mail cu candidații respinși la selecție sau admiși la selecție;
    - întocmirea și păstrarea bazei de date cu rezultatele recrutării și selecției;
    - solicitarea de la noii angajați a tuturor documentelor necesare angajării, verificarea acestora în raport cu cele originale;
    - planificarea controlulul de medicina muncii pentru noii angajați la furnizorul acreditat de firmă;
    - completarea CIM-urilor în format electronic și printarea acestora;
    - completarea Fișei de post ca anexă la CIM și printarea acesteia;
    - transmitere in Revisal;
    - Evidenta in smartsheet a tuturor serviciilor: impozite, asigurari auto, asigurari de calatorie, zile de nastere, expirare contracte, responsabil pentru parcul auto al firmei, efectuarea anumitor plati online;
    - Contablitate primara, cunostinte a programului contabil Mentor, salarizare;
    - Intocmirea unor situatii interne in Excel;
    - Organizarea de participare la targuri internationale(transport, cazare, inchiriat autoturisme).
    - Interactionare cu institutiile publice in vederea obtinerii autorizatiilor si avizelor.
    - Relatie cu Bancile, depunere documente, ridicare extrase, efactuare plati si ridicare numerar.

  • octombrie 2012 - iulie 2013

    FUNCTIONAR ADMINISTRATIV DEP. JURIDIC, SC LIMOROM SRL

    • Sibiu, România
    • Full time
    • Domeniu - Institutii / Profesii liberale: Juridic

    Redacatarea convocarilor la conciliere/somatiilor catre clienti,redactarea cererilor de executare silita si
    pregatirea dosarelor, redactarea cererilor de creanta pentru inscrierea pe tabloul creditorilor, evidenta incasarii
    debitelor, evidenta termenelor de judecata, folosirea programului contabil socrate

  • aprilie 2011 - octombrie 2012

    ASISTENT MANAGER, SC CARPATICA ASIG SA

    • Sibiu, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ,Secretariat

    Evidenta, inregistrarea documentelor si impartirea acestora pe departamente, asistare sedinte de analiza si de
    consiliu, scriere proces verbal

  • februarie 2009 - septembrie 2010

    OPERATOR FACTURARE, SC TRIDENT TRANS TEX SRL

    • Sibiu, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    Transformarea avizelor in facturi in programul contabil Socrate si utilizarea programului contabil Expert Contabil.

Educatie

  • 2007 - 2011

    Diploma de facultate, Facultatea de Drept "Simion Barnutiu"

    • Drept
    • Sibiu, România
  • 2003 - 2007

    Liceu / scoala profesionala, Colegiul National "Octavian Goga"

    • Filologie
    • Sibiu, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B
  • Capacitate de a munci in echipa
  • Spirit practic
  • Atitudine pozitiva si optimism

Adaptare rapida la noi medii de lucru;
Spirit de echipa;
Stabilitate;
Spirit practic;
Buna-vointa;
Cooperare;
Atentie;
Atingerea obiectivelor;
Atitudine pozitiva;
Capacitate analitica;
Persoana dinamica;
Sociabilitate

Limbi straine

Engleza
Mediu
Romana
Nativ

Distinctii

Cursuri / traininguri
Curs "Inspector Resurse Umane"
40%
  • Last update: 18.05.2015
  • Reference number: 134066

Skills

Driving license
  • B
  • Ability to work in team
  • Practical spirit
  • Positive attitude and optimism

Foreign languages

English
Intermediate
Romanian
Native