134443

Controlor de stoc si ofiter de logistica la Joseph Robertson Company

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
100%
  • Ultima actualizare: 27.05.2015
  • Numar referinta: 134443

Obiectiv profesional

Imi doresc sa lucrez intr-o companie puternica in care pot avea perspective de viitor, si  munca imi va fi apreciata. Sunt dispusa sa invat lucruri noi care pot imbunatati colaborarea si munca in cadrul companiei. Sunt intr-o continua dezvoltare si acumulare de informatii, dispusa sa lucrez ore suplimentare. Imi place sa imi ofer ajutorul neconditionat colegilor, si tind catre lucrul in echipa.

  • Bucuresti
  • Full time
  • Salariul dorit400 €
  • Domeniile urmariteOffice jobs Helpdesk / Suport client, Servicii Hoteluri, Servicii Turism
  • Disponibilitate deplasare in interes de serviciuPana la 50% din program
  • Disponibilitate relocareIn tara si in strainatate

Experienta

  • ianuarie 2014 - februarie 2015

    Controlor de stoc si ofiter de logistica, Joseph Robertson Company

    • Aberdeen, Scotia
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Transport / Logistica / Naval

    Intorducerea facturilor in system
    Supravegherea livrarilor, atat primirea cat si trimiterea lor;
    Rotarea stocului
    Verificarea zilnica a stocului si mentinerea unei relatii permanente cu departamentul de achizitii
    Asigurarea calitatii marfii atat la primire cat si la trimitere
    Emiterea facturilor pentru marfa care paraseste depozitul
    Mentinerea depozitului intr-o stare de curatenie si ordine
    Predarea necesarului catre liniile de productie si ambalare
    Folosirea bazei de date in access Supply Chain
    Organizarea transportului pentru primirea si livrarea marfurilor.
    Legatura permanenta cu firmele de curierat si depozitele aferente
    Raportarea periodica catrea superiori
    Mentinerea unei colaborari cat mai bune cu colegii din alte departamente
    Actualizarea site-rilor

  • septembrie 2013 - decembrie 2013

    Secretara/Dactilografa, Primaria Sectorului 5

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Achizitii

    Pregătirea si procesarea documentelor legale si lucrărilor
    Mail, fax, si asigurarea livrarilor de corespondentă legala clientilor.
    Primirea si efectuarea apelurilor telefonice..
    Asigurarea de fotocopii de corespondentă, documente, si alte materiale tipărite.
    Organizarea si să păstrarea documentelor si dosarelor
    Participe la întâlniri si să ia notite.
    Proiecte de birou si tipul de note.
    Forme diverse complete, cum ar fi rapoartele de accidente, cererile de judecată si sala de judecată, si aplicatii pentru clienti.

  • mai 2010 - august 2013

    Agent de vanzari, SC BOOKURIER SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Serviciu clienti

    Deservirea conturilor existente, si stabilirea de noi conturi de planificare si organizare program de lucru de zi cu zi; de a apela la punctele de vânzare existente sau potentiale si de alti factori de comert.
    Pregătirea de prezentari, propuneri si contracte de vânzare.
    Concentrarea pe eforturile de vânzare prin studierea de volum existent si potential de dealeri.
    Sustinerea ordinii prin referire la listele de preturi si literatură produs.
    Păstrează managementul informat prin depunerea de activitate si rezultate rapoarte, cum ar fi rapoarte zilnice de apel, planuri de lucru pe săptămână, precum si analize teritoriu lunare si anuale.
    Monitorizarea concurentei prin colectarea de informatii, Piata curenta privind preturile, produse, produse noi, graficele de livrare, tehnici de merchandising, etc.
    Recomandarea schimbărilor în produse, servicii, precum si politica de rezultatele de evaluare si evolutiile competitive.
    Stabilirea si mentinerea clientilor curenti si relatiile cu potentialii clienti.
    Rezolvarea reclamatiilor clientilor prin investigarea problemelor; dezvoltarea de solutii; elaborarea de rapoarte; formularea de recomandări pentru management.
    Mentinerea cunostintelor  profesionale si tehnice prin participarea la ateliere de lucru educationale;

  • decembrie 2008 - aprilie 2009

    Consultant Financiar, Cosmote Telecomunications

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - It Telecom: Suport / Helpdesk

    Efectuarea de recenzii in profunzime a situatiei financiare a clientilor, furnizarea de servicii si obiectivele viitoare;
    Completarea analizelor de risc;
    Cercetarea pe piată si informarea clientilor cu detalii despre produse si servicii noi si cele existente;
    Asistarea clientilor pentru luarea deciziilor în cunostintă de cauză;
    Revizuirea si răspunsul catre nevoile clientilor si situatia financiară în schimbare;
    Mentinerea la curent cu produse financiare si legislative;
    Intocmirea rapoartelor financiare;
    Contactarea clientilor cu stiri de noi produse financiare sau modificări ale legislatiei care ar putea afecta contractul  acestora;
    Informarea clientului asupra costurilor serviciilor furnizate si, de asemenea, recomandarea produselor.

Educatie

  • 2009 - 2012

    Diploma de facultate, Universitatea Romano-Americana

    • Turism si servicii
    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B
  • Atitudine pozitiva si optimism
  • Flexibilitate si adaptabilitate
  • Adaptare rapida la un grup nou

Limbi straine

Engleza
Avansat
Spaniola
Incepator
Romana
Nativ
40%
  • Last update: 27.05.2015
  • Reference number: 134443

Career goals


                            

  • Bucuresti
  • Full time
  • Salary wanted400 €
  • Wanted work domainsOffice jobs Helpdesk / Customer Support, Services Hotels, Services Tourism
  • Availability for work related travelUp to 50% of the schedule
  • Willing to relocateIn the country and abroad

Skills

Driving license
  • B
  • Positive attitude and optimism
  • Flexibility and adaptability
  • Interpersonal skills

Foreign languages

English
Advanced
Spanish
Beginner
Romanian
Native