13449

Operator calculator/secretariat, responsabil achizitii publice la SC CERAMICA IMPEX SRL

  • România
  • România
  • Romania
  • Romania
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 29.09.2011
  • Numar referinta: 13449

Experienta

  • decembrie 2010 - septembrie 2011

    Operator calculator/secretariat, responsabil achizitii publice, SC CERAMICA IMPEX SRL

    • «Alt oraș», România
    • Full time
    • Domeniu - Muncitori Tehnicieni: Constructii

    preluarea apelurilor telefonice;
    - inregistrarea si distribuirea corespondentei;
    - redactarea si fotocopierea documentelor;
    - realizarea rezervarilor pentru deplasarile personalului firmei;
    - organizarea activitatilor de protocol;
    - gestionarea stocului de rechizite si consumabile
    -asigurarea relatiei intre departamentele companiei;
    - activitati de secretariat pentru managementul firmei
    - desfasurare activitati de receptie si protocol
    - asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail;
    - actualizarea si intretinerea bazei de date de clienti;
    -urmarirea in Seap a licitatiilor;
    -pregatirea documentelor de calificare si a altor documente specifice acestui segment
    -participarea la licitatii ca reprezentant al firmei
    -intocmirea de adrese,sesizari,etc ce fac obiectul OUG nr. 34/2006
    -constituirea garantiei de participare la licitatie, a garantiei de buna executie si urmarirea contractelor in vederea incheierii P.V la terminarea lucrarilor;
    -intocmirea lunara a situatiei cu privire la furnizori si evidenta leasing-urilor
    -legalizare documente si persoana desemnata sa ridice o serie de acte oficiale: Certificate de Registrul Comertului, Taxe si Impozite Locale, banca etc.

  • noiembrie 2003 - octombrie 2010

    sef SVSU /secretara, rsponsabil achizitii publice, PRIMARIA PRUNDU

    • «Alt oraș», România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    preluarea apelurilor telefonice;
    - inregistrarea si distribuirea corespondentei;
    - redactarea si fotocopierea documentelor;
    - realizarea rezervarilor pentru deplasarile personalului firmei;
    - organizarea activitatilor de protocol;
    - gestionarea stocului de rechizite si consumabile
    -asigurarea relatiei intre departamentele companiei;
    - activitati de secretariat pentru managementul firmei
    - desfasurare activitati de receptie si protocol
    - asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail;
    - actualizarea si intretinerea bazei de date de clienti;
    
    -responsabilitati in ceea ce priveste segmentul,, MEDIU,,.

Educatie

  • 2010 - 2010

    Colegiu / studii postliceale, TRANS AGRO -finantare fonduri europene

    • Giurgiu, România
  • 2007 - 2010

    Diploma de facultate, FACULTATEA DE STIINTE JURIDICE SI ADMINISTRATIVE-BRASOV

    • Giurgiu, România
  • 2004 - 2005

    Colegiu / studii postliceale, CASA DE CULTURA ,,ION VINEA,,.

    • Giurgiu, România
  • 1999 - 2003

    Liceu / scoala profesionala, COLEGIUL NATIONAL ,,ION MAIORESCU,, GIURGIU

    • Giurgiu, România

Limbi straine

Engleza
Mediu
Franceza
Mediu
Spaniola
Mediu
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 29.09.2011
  • Reference number: 13449

Foreign languages

English
Intermediate
French
Intermediate
Spanish
Intermediate
Romanian
Native