135222

Controlor financiar la SC Alex & Comp SRL

  • România, Galați
  • România, Galați
  • Romania, Galați
  • Romania, Galați
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
95%
  • Ultima actualizare: 16.06.2015
  • Numar referinta: 135222

Obiectiv profesional

Îmi doresc să lucrez într-un mediu profesional, dinamic care să-mi permită folosirea cunoştinţelor acumulate şi oportunităţi de avansare în cadrul companiei.

  • Galati
  • Full time
  • Salariul dorit400 €
  • Domeniile urmariteOffice jobs Resurse umane / Psihologie
  • Disponibilitate deplasare in interes de serviciuPana la 25% din program
  • Disponibilitate relocareNu sunt dispus

Experienta

  • ianuarie 2015 - iunie 2015

    Controlor financiar, SC Alex & Comp SRL

    • Galați, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Resurse umane / Psihologie

    ▪	verificari in bazele de date ale companiei, in vederea identificarii clientilor cu compartiment atipic  in relatia cu compania;
    ▪	verificari prin compararea situatiei analitice/client ale Alex & Comp cu situatiile analitice/furnizor ale clientilor din evidentile acestora;
    ▪	Stabilirea (daca este cazul) cuantumului diferentelor, natura si cauza acestora si eventualii responsabili;
    ▪	Stabilirea cauzelor inregistrarii de debite restante la clientii supusi verificarilor  si propune cai si metode de recupereare a acestor debite;
    ▪	Impulsionarea incasarii debitelor restante ale clientilor;
    ▪	Stabilirea cauzelor inregistrarii de debite restante la clientii supusi verificarilor  si propunerea de cai si metode de recupereare a acestor debite;

  • octombrie 2006 - ianuarie 2015

    Manager Resurse Umane, SC Alex & Comp SRL

    • Galați, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Resurse umane / Psihologie

    ▪	Organizarea si coordonarea intregului proces de recrutare si selectie de personal pentru posturile vacante;
    ▪	Participarea la trierea CV-urilor, intervievarea si testarea; 
    ▪	Propuneri si implementari de strategii de personal;
    ▪	Reactualizarea fiselor de post;
    ▪	Coordonarea organizarii la nivel de societate, urmarind modificarile in structura la organigrama si regulament intern; 
    ▪	Solutionarea conflictelor de munca si plangerilor angajatilor;
    ▪	Consilierea managerilor privitor la relatiile cu angajatii;
    ▪	Gestionarea si coordonarea de evaluare a personalului;
    ▪	Intocmirea/modificarea procedurilor de lucru a departamentelor;
    ▪	Efectuarea auditului intern la nivel de societate;
    ▪	Efectuarea actiunilor de audit, de verificare a respectarii procedurilor, a disciplinei in activitatea fiecarui angajat; 
    ▪	Urmarirea si raspunderea de activitatea de stimulare a personalului, prin premii si sanctionarea persoanelor, conform normelor legale si prevederilor CIM;
    ▪	 Elaborarea Programului anual de Instruire conform solicitarilor sefilor de compartimente si raspunde de organizarea cursurilor de perfectionare interne si externe, conform acestuia;
    ▪	Evidenta documentatiei necesare a activitatii biroului, privind salarizarea, asigurarile sociale, fluctuatia de personal, angajari, promovari, transferuri, plecari din societate;
    ▪	Colaborarea cu inspectorii ITM in activitatea de evidenta a carnetelor de munca, nregistrarea tuturor actelor, a contractelor individuale de munca, evidenta concediilor de odihna si medicale, pontajul, etc;
    ▪	Realizarea si raportarea a unor serii de situatii cerute de conducerea societatii, privind structura personalului pe diverse categorii de vrsta, sex, socio-profesionale, fluctuatia de personal, absenteismul, cauzele acestora, etc.;
    ▪	Participarea la solutionarea conflictelor de munca si plngerilor angajatilor;
    ▪	Rezolvarea - conform programului adoptat - cererilor venite din partea celorlalti angajati si tratarea acestora nediscriminatoriu;
    ▪	Intocmirea si mentinerea la zi a dosarelor de personal si baza de date electronica privind
    ▪	Registru de Evidenta a Salariatilor, pentru personalul organizatiei;
    ▪	Intocmirea si nregistrarea documentelor care intra si ies de la Biroul Resurse Umane-adeverinte, cereri ale angajatilor privind problemele de personal, cereri de concediu, alte documente primite si eliberate de catre birou, angajatilor organizatiei sau organizatiilor si institutiilor publice care le solicita;
    ▪	Centralizarea concediilor de odihna(si programarea acestora), medicale si fara salariu trimise de angajati catre biroul RU;
    ▪	Intocmirea statelor de plata;
    ▪	Intocmirea situatiei intrari - iesiri de personal n/din organizatie;

  • februarie 2006 - octombrie 2006

    Referent Resurse Umane, SC Alex & Comp SRL

    • Galați, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Resurse umane / Psihologie

    Intocmirea si mentinerea la zi, a bazei de date electronica privind personalul organizatiei;
    ▪	Intocmirea contractelor individuale de munca, precum si arhivarea acestora.
    ▪	Gestionarea documentelor de evidenta a contractelor de munca;
    ▪	Completarea dosarelor de personal ale noilor angajati cu documentele prezentate de acestia conform listei difuzate de Biroul Resurse Umane;
    ▪	Arhivarea dosarelor angajatilor care parasesc organizatia, pentru un an la biroul RU dupa care sunt transferate la arhiva organizatiei;
    ▪	Intocmirea si inregistrarea documentelor care intra si ies de la Biroul Resurse Umane-adeverinte, cereri ale angajatilor privind problemele de personal, cereri de concediu, alte documente primite si eliberate de catre birou, angajatilor organizatiei sau organizatiilor si institutiilor publice care le solicita;
    ▪	Intocmirea situatiei lunare privind concediile de odihna, medicale si fara salariu trimise de angajati catre biroul RU;
    ▪	Centralizarea si urmarirea programarilor concediilor de odihna de la serviciile organizatiei si intocmirea programarii concediilor de odihna pentru anul urmator pana la data de 31 decembrie ale anului n curs;
    ▪	Intocmirea situatiei intrarilor si iesirilor de personal in/din organizatie;
    ▪	Realizarea corespondentei cu angajatii sau fostii angajati ai organizatiei;

  • noiembrie 2004 - februarie 2006

    Asistent manager, SC Alex & Comp SRL

    • Galați, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Secretariat

    ▪	Gestionarea si prelucrarea informatiilor de marketing:
    - extragerea, prelucrarea si centralizarea informatiilor privind vanzarile, pe produse si game de produse;
    - actualizarea costurilor de productie si predarea fisei de calcul administrarea informatiilor privind concurenta si predarea situatiei Sefului Serviciu Marketing;
    - intocmirea bugetelor aferente actiunilor promotionale;
    - centralizarea si arhivarea rapoartelor merchandiserilor;
    - administrarea rutelor merchandiserilor;
    - centralizarea si arhivarea informatiilor solicitate din teritoriu de la reprezentantii de vanzari.
    - initierea bazelor de date extrase din gestiune necesare departamentului de Marketing
    ▪	Activitati specifice departamentului de marketing:
    - Dezvoltarea unei cunoasteri profunde a comportamentului consumatorilor si cumparatorilor, a mediului concurential si a implicatiilor acestora asupra brandului;
    - Urmarirea implementarii planului de brand in concordanta cu obiectivele propuse. Include revizuirea si modificarea planului de brand cand este necesar;
    - Intocmirea previziunilor de vanzare pe produsele sale, in concordanta cu tendintele de vanzare si cu informatiile din piata;
    - Monitorizarea implementarii strategiei de comunicare catre consumatorul final (reclama, ambalaje, relatii publice, sponsorizari) aliniate cu strategia de brand;
    - Dezvoltarea si implementarea strategiei promotionale a brandului, atat promotiile catre partenerii comerciali cat si cele catre consumatorii finali, incluzand evaluarea inainte si dupa realizarea campaniei promotionale, precum si includerea rezultatelor obtinute in planurile de brand viitoare;
    - Supervizarea activitatilor ce au legatura cu imaginea brandului (ambalaje, materiale de comunicare si promotionale, etc.);
    - Initiaza promotii de vanzare, pe canale de distributie si pe categorii de produse;
    - Urmarirea prezentei produselor din gama pe canale de distributie;
    - Monitorizarea preturilor produselor proprii si ale concurentei pe canalele de distributie;
    - Analizarea preturile produselor companiei;
    -evidenta si dispozitie asupra distributiei materialelor promotionale (transmiterea acestora);
    -evidenta distincta a standurilor.
    ▪	3.Activitati de birotica si secretariat
    -transmiterea si arhivarea de faxuri, adrese, informari, proiecte (dosar de corespondenta);
    - comunicarea directa a informatiilor urgente.

Educatie

  • 1998 - 2004

    Diploma de facultate, Facultatea de Nave si Inginerie Electrica

    • Inginerie
    • Galați, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B
  • Capacitate de a munci in echipa
  • Adaptare rapida la un grup nou

Sunt o persoana sociabila si organizata.

Limbi straine

Engleza
Mediu
Romana
Nativ

Distinctii

Cursuri / traininguri
Curs de Recrutate si selectie de personal (in curs);
Curs inspector SSM -40h (2012);
Curs Inspector Resurse Umane (2005);
Curs de initiere in contabilitate si contabilitate asistata pe calculator (2001).

Pre-interviu

Cum ti-ai descrie personalitatea?

O persoana foarte usor adaptabila, responsabila si cu dorinta continuua de cunoastere.

Care sunt telurile tale in viata?

Sa am job la care sa merg cu drag si o familie unita.

Descrie jobul ideal pentru tine.

Jobul in care ma pot dezvolta profesional orientat spre oportunitati.

Care sunt scopurile pe care ti le-ai stabilit in cariera ta?

Sa ma dezvolt profesional la un nivel cat mai inalt.

Esti mai motivat lucrand in echipa sau in mod individual?

Din punctul meu de vedere lucrul in echipa este intotdeauna mai motivant.

Ce job ti-ar place sa ai peste 5 ani?

Un job pe HR.

Ce fel de salariu meriti?

Fiind modesta, nu vreau sa ma autoevaluez ci ii las pe cei din jur sa o faca.

Poti lucra dupa termene limita, sub presiune, etc?

Sunt o persoana foarte activa si sociabila, de aceea termenele limita si sub presiune nu au fost niciodata un impediment.

Care a fost ultima carte pe care ai citit-o?

Spre rusinea mea in ultima perioada nu am mai reusit sa citesc decat informatii ce m-au ajutat sa ma autoinstruiesc la locul de munca.

35%
  • Last update: 16.06.2015
  • Reference number: 135222

Career goals


                            

  • Galati
  • Full time
  • Salary wanted400 €
  • Wanted work domainsOffice jobs Human Resources / Psychology
  • Availability for work related travelUp to 25% of the schedule
  • Willing to relocateNot willing

Skills

Driving license
  • B
  • Communication skills
  • Ability to work in team
  • Interpersonal skills

Foreign languages

English
Intermediate
Romanian
Native