135616

Responsabil Resurse Umane și Relații Clienti la SC Jxee Lab SRL

  • România, Iași
  • România, Iași
  • Romania, Iași
  • Romania, Iași
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
85%
  • Ultima actualizare: 13.07.2015
  • Numar referinta: 135616

Experienta

  • ianuarie 2009 - Prezent

    Responsabil Resurse Umane și Relații Clienti, SC Jxee Lab SRL

    • Iași, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Helpdesk / Suport client,Resurse umane / Psihologie,Secretariat

    Atribuții Resurse umane/ contabilitate: 
    - Întocmirea de contracte individuale de muncă și diverse formulare de muncă: încetari, acte adiționale, suspendări, fișe de evaluare, fișe de post, adeverințe;
    - Gestionare aplicației Revisal și a relației cu ITM; 
    - Elaborarea de contracte de colaborare (română/ franceză), întocmirea de adrese către furnizori sau instituții (ANAF, banca, ITM), de raportări și de simulări salarii, necesare în cadrul biroului și la cererea admnistratorului (română/ franceză);
    - Redactarea și publicarea ofertelor de muncă pe site-urile de specialitate in colaborare cu Administratorul si team-leader-ul echipei, urmărirea și trierea CV-urilor primite, organizarea și susținerea interviurilor (pe partea de Resurse Umane), întocmirea rapoartelor de recrutare, participarea la luarea deciziei finale; 
    - Organizarea și participarea la evaluarea anuală și a KPI-urilor pentru salariații societăți;
    Atribuții contabile/administrative:
    - Gestionarea legăturii cu banca în prezența și absența Administratorului (efectuare operațiuni bancare ghișeu, negociere pachete convenție, verificarea extraselor bancare);
    - Colaborare cu serviciul extern de contabilitate (pe partea de salarii, întocmire de situații în caz de control fiscal);
    Atribuții Responsabil Relații Clienți:
    - Întocmirea de diverse rapoarte de activitate sau conținuturi cu servicii prestate către clienți la cererea  Administratorului/clienților (franceză);
    - Gestionare/ planificare cerințe client (bugetare J/H)  în conformitate cu resursele disponible; 
    - Menținerea  și gestionarea relației cu clienții via Skype, email, telefon (franceză);
    - Intermedierea legăturii în cadrul proiectului între: clienți/ administrator, administrator/departament analiză/departament programare;
    Alte activități adiacente (cu caracter temporar) :
    - Testarea manuală pentru ERP contabilitate (la nivel de utilizator) în conformitate cu analiza stabilită, descrierea bug-urilor găsite și verificarea celor rezolvate;
    - Participarea la gestionarea Bugnet-ului/Redmine pentru echipa de dezvoltare; 
    - Implicarea în gestionarea proiectului alături de team-leader-ul echipei de
     programatori (participări ședințe, întocmire minute, prezentări Power Point către clienți).

  • iunie 2007 - decembrie 2008

    Asistent Manager, SC Jxee Lab SRL

    • Iași, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ,Resurse umane / Psihologie,Secretariat

    Atribuții Administrative:
    - Reprezentarea Administratorului în negocierea/semnarea unor diverse contracte cu furnizori interni, urmărirea lucrărilor (și semnarea proceselor verbale- unde a fost cazul);
    - Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei;
    - Elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de administratorul societății în limba română si/sau franceză;
    - Asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice;
    - Preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosarierea și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați;
    Atribuții Resurse umane:
    - În colaborare cu serviciul (externalizat) de contabilitate:
    •	întocmirea de contracte individuale de muncă și diverse formulare de muncă  și inregistrarea lor la ITM; 
    •	elaborare de adeverințe, adrese, diverse informări, contracte de colaborare, precum și traducerea actelor din franceză în română;
    •	efectuarea de simulări salarii și bugete, necesare în cadrul biroului și la cererea administratorului societății; 
    - Redactarea ofertelor de muncă pe site-urile de specialitate în colaborare cu Administratorul și team-leader-ul echipei;
    - Gestionarea legăturii cu banca în prezența/absența Administratorului (efectuare operațiuni bancare);
    - Colaborarea cu serviciul extern de contabilitate (pe partea de salarii, întocmire de situații în caz de control fiscal);
    Atribuții Responsabil Relații Clienți:
    - Intocmirea de diverse rapoarte de activitate, corectarea (franceză) a diverselor documente întocmite de analiști pentru clienți (prezentări Power Point, documente specificații, conținuturi deploy)  la cererea  Administratorului/clienților.

  • septembrie 2006 - august 2007

    Profesor de matematica, Scoala „Garabete Ibrăileanu” Târgu Frumos

    • Iași, România
    • Full time
    • Domeniu - Institutii / Profesii liberale: Educatie

    Activitate didactică de predare-învățare pentru disciplina Matematică.

  • septembrie 2003 - august 2006

    Profesor de matematica, Grup Școlar „Anghel Saligny”

    • Iași, România
    • Full time
    • Domeniu - Institutii / Profesii liberale: Educatie

    Activitate didactică de predare-învățare pentru disciplina Matematică

Educatie

  • 2003 - 2005

    Master / studii postuniversitare, Universitatea ”Alexandru Ioan Cuza” din Iași, Facultatea de Matematică

    • Matematica
    • Iași, România
  • 1999 - 2003

    Diploma de facultate, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași, Facultatea de Matematică

    • Matematica
    • Iași, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B
  • Atitudine pozitiva si optimism
  • Flexibilitate si adaptabilitate
  • Adaptare rapida la un grup nou

Competenţe şi abilităţi sociale
Abilităţi excelente de comunicare şi relationare, dobandite atat prin cursuri de comunicare cat si prin experienta din domeniul Resurselor Umane/Relatii clienti unde am interactionat cu diferite categorii de oameni (candidati, angajati, clienti, furnizori)
Abilitati de munca in echipa, dobândite din experienta in domeniul Resurselor Umane dar si implicarea in diverse proiecte interne (echipa de lucru pentru testarea manuala a soft-ului, realizarea de diverse prezentari Power Point pentru clienti in colaborare cu programatorii si testerii)
Aptitudini şi competenţe organizatorice
Experienţă în coordonarea diverselor echipe de lucru, scrierea de diverse rapoarte de activitate pentru client, participarea la realizarea de planificari 
Înclinare spre organizarea si prioritizarea activităţilor ca liste de lucru 
Disiciplina si perseverenţă în atingerea si finalizarea obiectivelor si taskurilor
Aptitudini şi competenţe tehnice
Pachetul Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook- nivel intermediar), cunostinte elementare baze de date ( cursuri de formare-PostgreSQL),cunostinta de baza de analiza UML (traininguri interne) si de testare software

Limbi straine

Franceza
Avansat
Romana
Nativ

Pre-interviu

Poti lucra dupa termene limita, sub presiune, etc?

Da, daca cerintele sunt clare si resursele alocate.

Care a fost ultima carte pe care ai citit-o?

Le Mystère de la chambre jaune-Gaston Leroux

35%
  • Last update: 13.07.2015
  • Reference number: 135616

Skills

Driving license
  • B
  • Positive attitude and optimism
  • Flexibility and adaptability
  • Interpersonal skills

Foreign languages

French
Advanced
Romanian
Native