138132

Telemarketing Agent la Walter Services Romania S.r.l.

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
100%
  • Ultima actualizare: 14.08.2015
  • Numar referinta: 138132

Obiectiv profesional

Urmaresc sa ofer ce e mai bun, sa ma folosesc de toate abilitatiile deprinse pana acum pentru a raspunde noilor provocari. Doresc sa ma dezvolt continuu, sa creez in jurul meu un mediu adaptat personalitatiii mele cu oameni pozitivi, increzatori, profesionisti si pasionati.

  • BU
  • Full time
  • Salariul dorit500 €
  • Domeniile urmariteFinante Management, Institutii / Profesii liberale Fundatii / Asociatii / ONG, Marketing Marketing
  • Disponibilitate deplasare in interes de serviciuPana la 50% din program
  • Disponibilitate relocareIn tara si in strainatate

Experienta

  • octombrie 2014 - Prezent

    Telemarketing Agent, Walter Services Romania S.r.l.

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Marketing: Marketing

    - Receptionarea, prelucrarea si verificarea exactitatii plangerilor/cererilor de la clientii companiei Opel Romania
    - Redirectionarea acestora catre departamentele corespunzatoare
    - Asigurarea si furnizarea de servicii de calitate atat clientilor interni cat si externi
    - Utilizarea interfetei CRM pentru introducerea datelor primite din partea clientilor si alocarea lead-urilor (cereri de pret, drive test, etc.)
    - Contactarea si informarea clientilor in ceea ce priveste desfasurarea diverselor campanii de marketing
    - Informarea acestora in legatura cu statusul cazurilor transmise anterior prin telefon sau e-mail

  • mai 2014 - iulie 2014

    Consilier Vanzari, Bcr-banca Pentru Locuinte

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Vanzari

    - Dezvoltarea portofoliului personal
    - Participarea la cursuri de dezvoltare personala si vanzari
    - Efectuarea a minim 3 intalniri pe zi
    
    Realizari:
    Mi-am realizat un portofoliu de clienti foarte bine structurat pe categorii de varsta, venit, nevoi, etc.
    Mi-am dezvoltat capacitatile de comunicare si relationare cu oameni din diferite domenii de activitate si am invatat ce calitati trebuie sa ai pentru a fi un vanzator de succes.

  • februarie 2014 - aprilie 2014

    Back Office Executive, Radisson Blu Bucharest Srl

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Hoteluri

    - Receptionarea apelurilor telefonice primite si furnizarea de servicii si informatii intr-un mod prietenos clientilor sau potentialilor clienti
    - Preluarea comenzilor de room service si transmiterea acestora catre departamentul de Food & Beverage
    - Acordarea de asistenta pentru clientii cu diferite plangeri / cereri
    - Mentinerea satisfactiei oaspetilor in conformitate cu politicile hotelului
    - Familiarizarea cu sistemul de rezervari hoteliere (Opera)
    - Pregatirea rapoartelor de gestiune
    - Preluarea si rezolvarea intr-un mod proactiv si ospitalier tuturor comentariilor negative si plangerilor venite de la clienti
    - Oferirea de sprijin administrativ

  • ianuarie 2013 - decembrie 2013

    Assistant Manager, X Hostel Bucharest

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Hoteluri

    - Actualizarea rezervarilor in log
    - Modificarea numarului de paturi, preturi pe HostelWorld, Booking si HOSTELBOOKERS.
    - Pregatirea camerelor cu ajutorul doamnei de la intretinere in cazul unui overbooking.
    - Actualizarea stocurilor la bar, curatenie si intretinere.
    - Mentinerea unei ambiante cat mai placute
    - Realizare de pub-crawl-uri saptamanale
    - Pregatirea intalnirilor CouchSurfing
    
    Realizari:
     In 12 luni am ajutat la remodernizarea conceptului de XHostel in Bucuresti prin oferirea de noi idei de design, metode de promovare si oferirea de noi servicii.
    In prezent XHostel este singurul hostel din Bucuresti ce atrage foarte multi turisti prin intermediul "Escape Rooms" ce detine locul 1 pe TripAdvisor pe partea de atractii in Bucuresti.

  • februarie 2010 - mai 2010

    Hostess, Ramadainn Hotel

    • Birmingham, Anglia
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Hoteluri

    - realizarea de rezervari telefonice, 
    - intampinarea clientilor 
    - preluarea preferintele culinare ale acestora pentru a le asigura o experienta cat mai placuta
    - pregatirea evenimentelor

Educatie

  • 2010 - 2013

    Diploma de facultate, Universitatea Din Bucuresti

    • Marketing
    • București, România
  • 2009 - 2010

    Facultate in curs, University College Of Birmingham

    • Turism si servicii
    • Birmingham, Anglia

Aptitudini

  • Putere de organizare si disciplina
  • Flexibilitate si adaptabilitate

Creativitate & inovare,
Abilitati de convingere,
Lucrul in echipa
Gestionarea conflictelor

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Mediu
Spaniola
Incepator
Romana
Nativ

Pre-interviu

Cum ti-ai descrie personalitatea?

Sunt o fire vesela si curioasa careia ii place foarte mult sa lucreze cu oamenii. Functionez cel mai bine dimineata devreme si vorbeste lumea ca as intruchipa pozitivismul.

Care sunt telurile tale in viata?

Pe termen lung vreau sa imi deschid propria afacere asadar doresc sa imi dezvolt cat mai mult capacitatile de leader.

Descrie jobul ideal pentru tine.

Jobul ideal pentru mine ar fi unul care ma provoaca zilnic, care imi permite sa ies din cercul de confort, altaturi de o echipa tanara, cu oameni pasionati de ceea ce fac, profesionisti si veseli.

Care sunt scopurile pe care ti le-ai stabilit in cariera ta?

Scopul primordial, care nu s-a schimbat pana acum este acela de a deveni un om de succes.

Esti mai motivat lucrand in echipa sau in mod individual?

Ma motiveaza mult mai mult lucrul in echipa si mai mult atunci cand sunt leaderul acelei echipe si trebuie sa imi motivez colegii.

Ce job ti-ar place sa ai peste 5 ani?

Un job care sa integreze ce imi place cel mai mult: Comunicarea.

La actualul sau fostul loc de munca, care au fost/sunt cele mai importante 5 realizari?

1. Am invatat foarte repede procedurile ce trebuiau indeplinite asadar am cerut si alte sarcini
2. Am ajutat si departamentul de HR
3. Am organizat cu succes 3 evenimente pentru partenerii Opel Romania impreuna cu colegii de la departamentul de Marketing
4. Am rezolvat cu succes toate sesizarile primite din partea clientilor reusind sa-mi pastrez calmul si sa aplanez conflictele
5. Am realizat un nou sistem de raportare a task-urilor zilnice mult mai bine organizat.

Ce fel de salariu meriti?

Salariul pe care consider ca il merit in prezent se incadreaza in intervalul 450-500eur si este direct proportional cu efortul pe care am de gand sa il depun pentru a atinge toate obiectivele stabilite si poate chiar a le depasi

Poti lucra dupa termene limita, sub presiune, etc?

In situatii critice, sub presiune ma descurc foarte bine. Am intreprins aceasta calitate din facultate si am descoperit ca acest lucru ma mentine concentrata si scoate ce e mai bun din mine.

Care a fost ultima carte pe care ai citit-o?

O carte politista: Enigma Trenului de Noapte pe care am primit-o de la un domn in tramvai, in drum spre munca.

40%
  • Last update: 14.08.2015
  • Reference number: 138132

Career goals


                            

  • BU
  • Full time
  • Salary wanted500 €
  • Wanted work domainsFinance Management, Institutions / Liberal professions Foundations / Associations / NGOs, Marketing Marketing
  • Availability for work related travelUp to 50% of the schedule
  • Willing to relocateIn the country and abroad

Skills

  • Communication skills
  • Organization skills
  • Flexibility and adaptability

Foreign languages

English
Advanced
French
Intermediate
Spanish
Beginner
Romanian
Native