138623

asistent manager la SC ARMAX GAZ SA

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
100%
  • Ultima actualizare: 22.08.2015
  • Numar referinta: 138623

Obiectiv profesional

Sa lucrez intr-o companie recunoscuta la nivel national si/sau international, care sa-mi ofere posibilitatea de a-mi construi o cariera solida in domeniu, intr-un mediu superior din punct de vedere calitativ si profesional, unde sa-mi pot valorifica si perfectiona experienta si cunostintele acumulate de-a lungul timpului.
Sa colaborez cu oameni competenti si motivati in activitatea desfasurata in cadrul companiei si sa reprezint cat mai fidel interesele companiei in care lucrez, promovand astfel din punct de vedere ierarhic in cadrul companiei.

  • Bucuresti
  • Full time
  • Salariul dorit800 €
  • Domeniile urmariteInginerie Energie / Industrii extractive
  • Disponibilitate deplasare in interes de serviciuPana la 25% din program
  • Disponibilitate relocareNu sunt dispus

Experienta

  • mai 2005 - iulie 2015

    asistent manager, SC ARMAX GAZ SA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    - utilizarea echipamentelor de birou;
    - evidenta si tehnoredactarea documentelor;
    - traducerea documentelor din/in limba engleza;
    - evidenta si organizarea agendei zilnice a managerului;
    - evidenta si inregistrarea corespondentei;
    - utilizarea internet-ului si receptia/transmiterea email-urilor;
    - up-datarea periodica a profilului si bazei de date a companiei;
    - participarea la intocmirea ofertelor pentru licitatiile conform cu domeniul de activitate al companiei;
    - traducerea ofertelor pentru licitatii;
    - achizitionarea documentatiei de licitatie si traducerea acestora din/in limba engleza;
    - mentinerea legaturilor pe plan local, atat cu partenerii societatii, cat si cu potentialii beneficiari ai serviciilor
    societatii;
    - intermedierea relatiilor cu banca si efectuarea tuturor tranzactiilor bancare interne si externe (inclusiv prin
    sistem "on line banking”) in numele companiei;
    - efectuarea actelor de contabilitate primara ale companiei;
    - indeplinirea oricaror alte sarcini din domeniul de competenta;
    - primirea corespunzatoare si transferul clientilor sau potentialilor clienti ai companiei catre departamentele
    competente sa ii deserveasca.

  • martie 1999 - aprilie 2005

    asistent manager, SC CONDMAG SA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    - utilizarea echipamentelor de birou;
    - evidenta si tehnoredactarea documentelor;
    - traducerea documentelor din/in limba engleza;
    - evidenta si organizarea agendei zilnice a managerului;
    - evidenta si inregistrarea corespondentei;
    - utilizarea internet-ului si receptia/transmiterea email-urilor;
    - up-datarea periodica a profilului si bazei de date a companiei;
    - participarea la intocmirea ofertelor pentru licitatiile conform cu domeniul de activitate al companiei;
    - traducerea ofertelor pentru licitatii;
    - achizitionarea documentatiei de licitatie si traducerea acestora din/in limba engleza;
    - mentinerea legaturilor pe plan local, atat cu partenerii societatii, cat si cu potentialii beneficiari ai serviciilor
    societatii;
    - intermedierea relatiilor cu banca si efectuarea tuturor tranzactiilor bancare interne si externe (inclusiv prin
    sistem "on line banking”) in numele companiei;
    - efectuarea actelor de contabilitate primara ale companiei;
    - indeplinirea oricaror alte sarcini din domeniul de competenta;
    - primirea corespunzatoare si transferul clientilor sau potentialilor clienti ai companiei catre departamentele
    competente sa ii deserveasca.

  • iulie 1997 - februarie 1999

    asistent manager, SC INTERNATIONAL COMPUTER SCHOOL SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Institutii / Profesii liberale: Educatie

    In cadrul acestui job am creat practic un departament intreg de limbi straine: engleza, franceza, spaniola,
    germana, italiana, structurate pe diferite nivele de studiu (incepatori, mediu si avansat), pe care l-am
    organizat, manageriat si eficientizat pe tot parcursul colaborarii mele cu aceasta companie.
    M-am ocupat de:
    - asigurarea salilor de cursuri, prin incheierea de contracte cu scoli si licee pentru inchirierea salilor de curs
    necesare desfasurarii cursurilor in conditii optime;
    - asigurarea suporturilor de cursuri, prin incheierea de contracte de colaborare cu edituri competente pe
    domeniul de studiu al limbilor straine, aceste suporturi de curs fiind alcatuite din: carti, caiete aferente si suport
    electronic de studiu, ca: dischete, CD-uri, etc;
    - organizarea de interviuri pentru angajare profesori de limbi straine;
    - inscrierea cursantilor conform preferintelor lor si nivelului de studiu dorit;
    - organizarea si gestionarea tuturor activitatilor necesare functionarii intregului departament de limbi straine la
    parametrii optimi.

Educatie

  • 1992 - 1996

    Diploma de facultate, Facultatea de Drept

    • Drept
    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B
  • Capacitate de a munci in echipa
  • Putere de organizare si disciplina
  • Capacitate de negociere si de convingere

Adaptare rapida la mediul de lucru, capacitate de lucru in conditii de stres, orientare catre atingerea obiectivelor, permis conducere categoria B, cu reale abilitati de comunicare interpersonala, aptitudini si competente organizatorice, persoana deschisa la nou, dornica sa invete permanent, loiala, cu atitudine pozitiva, empatica si cu atentie distributiva, capabila multitasking, sociabila, dinamica si energica, cu simt organizatoric si spirit de echipa.

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Incepator
Romana
Nativ

Distinctii

Cursuri / traininguri
Curs de secretariat si operare pe calculator - absolvit in 1997.
Curs de expert accesare fonduri europene si manager proiect - absolvit in 2010 - Lectoform Consulting.
Curs de consultanta in asigurari - absolvit in 2014 - Institutul de Management in Asigurari.
Hobby
Lectura, calatoriile, socializarea, natura si animalele.

Pre-interviu

Cum ti-ai descrie personalitatea?

Persoana ambitioasa, orientata catre succes, pozitiva si energica, loiala si empatica.

Care sunt telurile tale in viata?

Sa reusesc cu succes in tot ceea ce-mi propun si sa-mi indeplinesc  cu brio toate visele. Sa traiesc o viata plina de prosperitate si sanatate alaturi de cei dragi!

Descrie jobul ideal pentru tine.

Jobul ideal pentru mine e acela de care nu ma pot plictisi niciodata!

Care sunt scopurile pe care ti le-ai stabilit in cariera ta?

Sa fac fata oricaror provocari cu succes!

Esti mai motivat lucrand in echipa sau in mod individual?

Sunt motivata sa lucrez in echipa, asa fiind mai eficient si mai productiv.

Ce job ti-ar place sa ai peste 5 ani?

Un bun manager, apreciat de echipa din care fac parte.

La actualul sau fostul loc de munca, care au fost/sunt cele mai importante 5 realizari?

Dezvoltarea, atat a departamentului in care am lucrat, cat si a mea din punct de vedere profesional.

Ce fel de salariu meriti?

In conformitate cu munca depusa.

Poti lucra dupa termene limita, sub presiune, etc?

Da.

Care a fost ultima carte pe care ai citit-o?

"De la idee la bani" de Napoleon Hill.

40%
  • Last update: 22.08.2015
  • Reference number: 138623

Career goals


                            

  • Bucuresti
  • Full time
  • Salary wanted800 €
  • Wanted work domainsEngineering Energy / Extractive Industries
  • Availability for work related travelUp to 25% of the schedule
  • Willing to relocateNot willing

Skills

Driving license
  • B
  • Ability to work in team
  • Organization skills
  • Negotiation skills

Foreign languages

English
Advanced
French
Beginner
Romanian
Native