138889

HR Manager la DELTA RAILWAY CONSTRUCTION SRL

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
100%
  • Ultima actualizare: 27.08.2015
  • Numar referinta: 138889

Obiectiv profesional

Construirea unei cariere care imi va permite aplicarea si aprofundarea cunostintelor dobandite pana la momentul de fata.

  • Bucuresti
  • Full time
  • Domeniile urmariteOffice jobs Administrativ, Office jobs Resurse umane / Psihologie
  • Disponibilitate deplasare in interes de serviciuPana la 25% din program
  • Disponibilitate relocareNu sunt dispus

Experienta

  • mai 2013 - iunie 2015

    HR Manager, DELTA RAILWAY CONSTRUCTION SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Inginerie: Industrii / Productie

    Intocmirea unei baze de date a furnizorilor, legatura directa cu ei.
    Contabilitate primara (intocmirea registrului de casa, deconturi in lei si valuta, evidenta avansuri spre decontare, operare extrase banca, evidenta scadente bilete la ordin si file CEC, etc.); inregistrari contabile, Efectuare operatiuni de plata in mai multe valute. Diverse rapoarte si evidente solicitate de catre conducerea companiei;
    Stabilirea plafoanelor de incasari/plati in lei si valuta pentru departamentul operatiuni
    Verificarea zilnica a incasarilor/platilor in lei si valuta
    Verificarea zilnica a extraselor bancare
    Operatiuni de decontare
    Legatura directa cu bancile privind operatiunile de plati si incasari
    Efectuare plati in sisteme de plata online in mai multe valute
    Verificare solduri zilnice
    Organizarea si conducerea departamentului de RESURSE UMANE ( intocmirea contractelor de munca, urmarirea fiselor de aptitudini, etc. )
    Salarizare ( centralizarea si verificarea prezentei lunare a angajatilor si intocmirea statelor de plata lunare). Actualizarea si transmiterea Registrului general de evidenta a salariatilor.
    Intretinerea relatiei cu institutiile de stat acreditate;
    Calcularea concediilor medicale, de odihnă, fara plata, etc
    - Participarea la controalele aferente activitatii desfasurate efectuate de reprezentantii institutiilor de stat abilitate ;
    Depunerea declaratiilor prevazute in legislatia muncii , in termenele prevazute de lege, la organele competente;
    Dezvoltarea strategiei de resurse umane in concordanta cu strategia companiei;
    Definirea, sustinerea si gestionarea bugetului de Resurse umane;
    Crearea si implementarea politicilor si procedurilor de resurse umane;
    Administrarea si gestionarea tuturor proceselor de Resurse umane;
    Coordonarea procesului de recrutare - selectie si de integrare a noilor angajati;
    Coordonarea procesului de evaluare a performantelor, instruire si dezvoltarea a carierei angajatilor;
    Dezvoltarea si gestiunea unor structuri si sisteme de beneficii si recompense financiare/ non-financiare corelate cu performantele fiecarui salariat;
    Gestionarea procesului de plecare a angajatilor;
    Consilierea si asistarea managementului in aspectele cheie ale activitatii de resurse umane;
    Coordonarea procesului de salarizare
    Actualizarea bazei de date a angajatilor.

  • mai 2009 - mai 2013

    PROJECT MANAGER, TRYLON TSF SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - It Telecom: Telecomunicatii

    Coordonarea departamentului Site acquisition and building permits - negocierea contractelor de inchiriere
    -	obtinerea tuturor avizelor necesare emiterii autorizatiei de construire;
    -	vizite la locatiile operatorilor de telefonie mobila din Romania; 
    Design: - schite pentru instalarea echipamentelor de indoor pentru VODAFONE-	schite pentru Vodafone – Huawei;
    -	schite pentru Huawei – Cyprus.

  • mai 2008 - ianuarie 2009

    ASISTENT MANAGER, ALEXANDRA SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Retail / Comert

    Firma este importatoare de utilaje pentru constructii din China. 
    Rolul meu era mentinerea relatiei cu partenerii nostrii chinezi prin intermediul email-ului, actualizarea bazei de date a clientilor, furnizarea actelor necesare vamuirii utilajelor ajunse in port. Activitati administrative si de secretariat.
    Pe langa aceste lucruri m-am ocupat intr-o mica masura si de promovarea imaginii firmei, atragerea de noi clienti si imbunatatirea vanzarilor in general.

Educatie

  • 2005 - 2008

    Diploma de facultate, UNIVERSITATEA ROMANO-AMERICANA

    • Management
    • București, România
  • 2001 - 2005

    Liceu / scoala profesionala, COLEGIUL NATIONAL "AL. I. CUZA"

    • Filologie
    • Ploiești, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B
  • Experienta in management
  • Spirit practic
  • Putere de organizare si disciplina

abilitatea de a asculta  
abilitati de comunicare  
abilitati de planificare  
abilitati manageriale 
Microsoft Outlook,  AutoCAD 2d,  Microsoft Office,  Revisal, Saga Software
 spirit de echipa 
 spirit de observatie  
flexibilitate in gandire
  gandire analitica 
 managementul timpului  
  rezistenta la efort

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Avansat
Spaniola
Mediu
Romana
Nativ

Distinctii

Certificari
Atestat Inspector Resurse Umane
Atestat Inspector Salarii

Pre-interviu

Cum ti-ai descrie personalitatea?

Sunt o persoana foarte organizata, ambitioasa, reusesc intotdeauna sa imi ating telurile propuse. De aici reiese si faptul ca sunt o persoana perseverenta, de incredere.

Care sunt scopurile pe care ti le-ai stabilit in cariera ta?

Construirea unei cariere puternice, ce denota profesionalism, in domeniul resurselor umane

Esti mai motivat lucrand in echipa sau in mod individual?

Ambele

Ce job ti-ar place sa ai peste 5 ani?

Acelasi ca si acum - Manager/Director Resurse Umane

La actualul sau fostul loc de munca, care au fost/sunt cele mai importante 5 realizari?

Organizarea si coordonarea intregului departament de Resurse Umane.

Poti lucra dupa termene limita, sub presiune, etc?

Da

Care a fost ultima carte pe care ai citit-o?

Rusoiaca de Gib I. Mihaescu

40%
  • Last update: 27.08.2015
  • Reference number: 138889

Career goals


                            

  • Bucuresti
  • Full time
  • Wanted work domainsOffice jobs Administrative, Office jobs Human Resources / Psychology
  • Availability for work related travelUp to 25% of the schedule
  • Willing to relocateNot willing

Skills

Driving license
  • B
  • Management experience
  • Practical spirit
  • Organization skills

Foreign languages

English
Advanced
French
Advanced
Spanish
Intermediate
Romanian
Native