139905

COORDONATOR la FM LOGISTIC

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
95%
  • Ultima actualizare: 16.09.2015
  • Numar referinta: 139905

Obiectiv profesional

o noua experienta

  • Bucuresti
  • Part time
  • Salariul dorit200 €
  • Domeniile urmariteFinante Back Office

Experienta

  • iunie 2013 - Prezent

    COORDONATOR, FM LOGISTIC

    • Ilfov, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ,Logistica

    Coordonator co-packing - FM LOGISTIC, Bucuresti
    Departamentul: Administrativ / Logistica | Industria: Transport / Logistica / Import - Export
    Coordoneaza activitatea si echipa de co-packing;
    Opereaza in sistemul informatic corect si la timp datele referitoare la miscarile de marfa, activitati desfasurate si materiale consumabile din depozit; verifica scriptic stocuri, comenzi, livrari, receptii, retururi;
    Opereaza corect si la timp, in fisierele dedicate: datele referitoare la pontarea personalului si datele care asigura trasabilitatea activitatii de co-packing;
    Efectueaza modificarile necesare pe documente si in sistem in cazul in care se constata diferente calitative si/sau cantitative intre marfurile receptionate fizic si documentatia de insotire;
    Arhiveaza documentatia aferenta operatiunilor desfasurate conform cerintelor clientilor si procedurilor in vigoare;
    Completeaza procesul verbal de executie produs compus conform instructiunilor primite de la client;
    Efectueaza operatiuni de listare de documente aferente activitatii desfasurate;
    Se asigura ca documentele legate de activitatea de co-packing sunt intocmite corespunzator si circula adecvat;
    Raport productivitate echipa pentru ziua precedenta si planificarea resurselor pentru urmatoarea zi de lucru;
    Intocmire prezentari PowerPoint pentru activitatea desfasurata;
    Inventare saptamanala pentru transabilitatea stocurilor;
    Completare raport transabilitatea loturilor produselor.
    Completare raport factura pentru serviciile prestate pentru client.
    Facturare servicii prestate de catre furnizorul extern.
    Intocmire fise tehnice executie produs compus;
    Intocmire procese executie tipuri de conditionare;
    Stabilire pret pentru tipurile de conditionare noi, in functie de materialele folosite si de pasii intampinati in conditionare.

  • iunie 2012 - iunie 2013

    FUNCTIONAR ADMINISTRATIV, H.ESSERS

    • Ilfov, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ,Back Office,Logistica

    Functionar Administrativ - H.ESSERS, Bucuresti
    Departamentul: Administrativ / Logistica | Industria: Transport / Logistica / Import - Export
    Inregistrare si administrare computerizata a stocurilor de marfa;
    Inregistare intrari marfa;
    Inregistrare,verificare,generare documente necesare fluxul operational;
    Emiterea facturilor pentru intrarile/iesirile si stocare marfa;
    Raport miscari articole( slowmovers, fastmovers si nonmovers );
    Inregistrare iesiri marfa;
    Raport stocare paleti in depozit;
    Inregistrare retur-uri de la magazine;
    Inregistrare liste de incarcare in sistem( TMS/WMS );

  • martie 2010 - mai 2012

    CONTROLOR STOC, MINIMAX

    • Ilfov, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ,Logistica

    Controlor Stoc - MINIMAX, Bucuresti
    Departamentul: Administrativ / Logistica | Industria: Transport / Logistica / Import - Export
    - Prelucrare operatiuni inventar;
    - Centralzarea rezultatelor fizice venite de la magazin/depozit;
    - Calcul inventar, generarea documentelor scanate pe fiecare magazin in parte, respentiv pentru depozit;
    - Analiza diferentelor de inventariere si solicitare inventar suplimentar;
    - Operarea eventualelor corectii;
    - Inchiderea inventarului - verificare intrari marfa pentru articolelor cu probleme si bonuri de reglare gestiune;
    - Rapoarte zilnice cu diferente de stoc.
    - Verificare eventuale diferente intre cantitatea fizica si stocul scriptic;
    - Operare corectii de stoc in urma alalizei de la ultimul inventar;
    - Prelucrare rapoarte reclamatii magazine;
    - Intocmire rapoarte balanta de stoc valoric si cantitativ.
    - Operare receptie,tiparire nir,inchidere receptie;
    - Operare retur marfa la furnizor,emitere AF si NIR
    - Operare livrari directe ale furnizorilor directi la magazine;
    - Operare livrari catre magazine:
    - Operare comenzi fortate;
    - Generare document scanat trimis de magazin si comanda fortata;
    - Generare aviz client si nir din dispozitiile de livrare;
    - Solutionare reclamatii cantitative din partea magazinelor;
    - Operare retur de la magazine la depozitul central;
    - Operare transferuri directe intre magazine:
    - Tiparire aviz de la magazinul sursa;
    - Emitere aviz client din magazinul sursa;
    - Generare nir in magazinul destinatie in urma confirmarii de catre acesta ca marfa
    transferata a fost receptionata;

Educatie

  • 2003 - 2007

    Liceu / scoala profesionala, LICEU

    • Informatica
    • Slobozia, România

Aptitudini

  • Experienta in management
  • Putere de organizare si disciplina
  • Flexibilitate si adaptabilitate

Limbi straine

Romana
Nativ
35%
  • Last update: 16.09.2015
  • Reference number: 139905

Career goals


                            

  • Bucuresti
  • Part time
  • Salary wanted200 €
  • Wanted work domainsFinance Back Office

Skills

  • Management experience
  • Organization skills
  • Flexibility and adaptability

Foreign languages

Romanian
Native