140875

eCONOMIST IN ECONOMIE GENERALA la MPS SOLUTIONS SRL

  • România, Constanța
  • România, Constanța
  • Romania, Constanța
  • Romania, Constanța
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
85%
  • Ultima actualizare: 07.10.2015
  • Numar referinta: 140875

Obiectiv profesional

Un loc de munca cu posibilitatea de promovare, care sa ofere siguranta si un mediu placut de lucru.

  • Bucuresti
  • Full time
  • Domeniile urmariteFinante Consultanta, Finante Vanzari, Office jobs Administrativ
  • Disponibilitate deplasare in interes de serviciuPana la 100% din program
  • Disponibilitate relocareNumai in strainatate

Experienta

  • aprilie 2015 - Prezent

    eCONOMIST IN ECONOMIE GENERALA, MPS SOLUTIONS SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - It Telecom: Vanzari

    Ma ocup in cadrul companiei de contabilitate, pontaje, prezenta, achizitii, HR, plati.

  • ianuarie 2014 - Prezent

    Asistent Manager, AV. VICTOR STOIAN ANDREI

    • București, România
    • Part time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    Monitorizarea activitatea in registrul comertului.
    Stabilirea de intalniri cu clienti.
    Gasirea de noi clienti si promovarea serviciului oferit de biroul de avocatura. Organizarea agendei zilnice.
    Coordonarea activitatii biroului.
    Redactarea actelor.
    Programul pe care il desfasor este part time si in mare parte la distanta.

  • iulie 2013 - septembrie 2014

    Manager, Ray Taxi/Nihil sine deo

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Transport / Logistica / Naval

    M-am ocupat de cele doua societati de la momentul infiintari lor. Parte administrativa, institutii de stat, primarie, banci, plati, incasari, contabilitate primara, incasari, service, HR.

  • mai 2011 - mai 2012

    MANAGER, SC FUN CAFE SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Restaurante

    In cadrul companiei m-am ocupat de derularea intregi activitati al unui caffe bar restaurant.
    Operarea documentelor, dispozitii de plata/incasare,
    Operare si administrare documentelor, arhivarea documentelor
    Emiterea si inregistrarea documentelor intare si iesite in cardul societatii, e-mail-uri, faxuri.
    Pregatirea de documente in vederea angajarilor.
    Redactarea documentelor de contabiliate primara.
    Stocuri, retetare.
    Mentinerea reletiei cu colaboratorii companiei. Plati catre furnizori.
    Incasari si depunera insacarilor.
    Evidenta lunara a platilor catre furnizori, etc
    Mentinerea intregii relatii cu primaria si a tuturor furnizorilor
    Monitorizat intreagii activitati.
    Promovarea imaginii locatiei, organizarea de evenimente, aprovizionare, comenzi, gestiunea barului si al bucatariei.
    PERFORMANTE:
    FORMAREA UNUI PERSONAL STABIL SI RESPONSABIL, PUTAND FUNCTIONA SI IN LIPSA UNUI MANAGER.
    CRESTEREA INCASARILOR CU PESTE 100%.

  • februarie 2008 - aprilie 2011

    FOOD&BEVERAGE, SC ECORECA FOOD SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    In cadrul companiei Ho.Re. Ca Expert m-am dezvoltat foarte mult. Experienta mea a inceput ca agent vanzari in Ho.Re.Ca bar, unde m-am ocupat de dezvolatrea bazei de date a clientilor existenti in departamentul de vanzari al Brandului Filicori.
    La scurt timp de la inceperea activitati in cadrul companiei, datorita experientei anterioare in vanzari si in domeniul cafelei am promovat ca Brand Manager.
    Am intrerupt colaborarea cu aceasta companie pentru scurt timp dar am revenit pe postul de Key accont Manger in departamentul de mancare si bauturi ocupandu-ma de produsele care se incadrau in partea de bar si patiserie.
    Am promovat in acest departament ajungand Food & Beverage coordonand intreaga activitate a departamentului de mancare si bauturi.
    DESCRIEREA JOBULUI:
    Contactarea de furnizori noi, comandarea produselor si urmarirea importului produselor, gestionarea produselor, lansarea pe piata a produselor noi.
    Monitorizarea intregului departament de vanzari.
    Monitorizarea incasarilor.
    Agenda agentilor de vanzari.
    Vizite frecvente la locatiile clientilor din baza de date si a potentialilor clienti.
    Cresterea numarului de clienti si fidelizarea acestora.
    Ofertare.
    Incasare.
    Evidenta stocurilor cu materiale promotionale si a produselor in custodie.
    Semnarea contractelor cu clienti noi.

Educatie

  • 2014 - Prezent

    Facultate in curs, Univ. Dimitrie Cantemir

    • Turism si servicii
    • București, România
  • 1999 - 2002

    Liceu / scoala profesionala, COLEGIUL TEHNIC PONTICA

    • Ecologie si protectia mediului
    • Constanța, România

Limbi straine

Italiana
Avansat
Franceza
Incepator
Romana
Nativ

Distinctii

Cursuri / traininguri
Degustator de cafea ceai si ciocolata.
Preparator de inghetata
Latte art barista.
Cursuri de initiere somelier

Pre-interviu

Cum ti-ai descrie personalitatea?

Prietenoasa

Care sunt telurile tale in viata?

Ca multi dintre noi, telurile se schimba o data cu varsa si cu realizarile.
Sunt in continua ascensiune.

Descrie jobul ideal pentru tine.

Un colectiv prietenos, care sa respecte colegii.
Un loc de munca cu perspective.

Care sunt scopurile pe care ti le-ai stabilit in cariera ta?

O crestere profesionala continua, cu experiente noi din care am invatat si care m-au ajutat sa ma dezvolt. Acelasi lucru imi doresc in continuare.

Esti mai motivat lucrand in echipa sau in mod individual?

Cred ca in ambele.
Dar cel in echipa este mult mai activ si mult mai rapid.

Ce job ti-ar place sa ai peste 5 ani?

Un job din care pot invata, care sa aduca mereu lucruri noi.

La actualul sau fostul loc de munca, care au fost/sunt cele mai importante 5 realizari?

In domeniul in care activez orice realizare aduce un beneficiu, nu pot enumera, sunt lucruri care pentru mine pot fi importante dar pentru cei din exterior nu.

Ce fel de salariu meriti?

De fiecare data merit mai mult.
Aduc aport merit remuneratie.

Poti lucra dupa termene limita, sub presiune, etc?

Da

Care a fost ultima carte pe care ai citit-o?

Forta gandirii pozitive

25%
  • Last update: 07.10.2015
  • Reference number: 140875

Career goals


                            

  • Bucuresti
  • Full time
  • Wanted work domainsFinance Consulting, Finance Sales, Office jobs Administrative
  • Availability for work related travelUp to 100% of the schedule
  • Willing to relocateOnly abroad

Foreign languages

Italian
Advanced
French
Beginner
Romanian
Native