142036

Ajutor Coordonator Flux de Marfa la RCS-RDS

Flow of Goods Coordinator Helper at RCS-RDS

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Afiseaza date contact
Traduceri ale CV-ului
100%
  • Ultima actualizare: 25 ian.
  • Numar referinta: 142036

Obiectiv profesional

Dezvoltarea carierei profesionale in cadrul unei companii de succes.

  • Bucuresti, Abroad
  • Full time
  • Domeniile urmariteFinante Vanzari, Servicii Transport / Logistica / Naval, Servicii Turism
  • Disponibilitate deplasare in interes de serviciuPana la 100% din program
  • Disponibilitate relocareIn tara si in strainatate

Experienta

  • octombrie 2016 - Prezent

    Ajutor Coordonator Flux de Marfa, RCS-RDS

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Transport / Logistica / Naval

    -Inregistrarea tuturor echipamentelor care pleaca si intra in depozitul nostru in Excel si in distributiile proprii ale depozitului primite pe mail de catre colegii din sediu;
    -Printarea tuturor distributiilor primite pe e-mail apoi inmanarea acestora catre gestionari pentru validarea lor (stampilate), pastrandu-le apoi in evidentele noastre;
    -Coordonarea unei echipe de manipulanti marfa/stivuitoristi;
    -Vizualizarea tuturor documentelor generate de catre gestionari stand la curent cu acestea pentru fluxul de documente, folosind programul SocrateCloud;
    -Pastrarea evidentei fluxului de documente urmand ca la finalul lunii sa fie raportat catre contabilitate si invers.

  • decembrie 2015 - octombrie 2016

    Operator introducere, validare si prelucrare date, RCS-RDS

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Transport / Logistica / Naval

    -Scanarea elementelor de identificare (SN/MAC/IMEI) a tuturor echipamentelor implicate in fluxurile logistice (receptie si distributie de echipamente);
    -Introducerea in aplicatia Inventory a tuturor echipamentelor scanate, cu toate datele de identificare necesare (SN/MAC/IMEI, NIR, Data NIR, Numar de Inventar, si orice alta observatie necesara). In conformitate cu procedurile de lucru;
    -Operarea tranzitelor, in cazul distributiilor, catre localitatile si gestiunile aferente notificarilor primate de la Gestionar/Coordonator trafic marfuri;
    -Se asigura de corectitudinea datelor introduce, eticheteaza marfurile pregatite in scopul distribuirii cu informatiile necesare, preda catre gestionar PV-ul generat de aplicatia Inventory si instiinteaza gestionarul despre finalizarea operarii si aranjarii distributiilor;
    -Scaneaza, sorteaza si evidentiaza, in rapoartele specific departamentului, pentru echipamentele reclamate ca fiind defecte urmatoarele informatii: Tip echipament, Identificatori unici echipament (SN/MAC/IMEI), localitatea sursa (prin documente puse la dispozitie de gestionari), defectul reclamat, integritatea fizica a echipamentului, evidentiaza lipsurile de accesorii pentru echipamentele ce prevad in component aceste elemente, functionalitatea (in masura abilitatilor de testare, stare ON/OFF);
    -Sorteaza, grupeaza si aranjeaza marfurile in cutii cu identificatori unici pentru o buna administrare in scopul asigurarii operatiunilor de reparare/garantie;
    -Intocmeste raport zilnic in care evidentiaza activitatile effectuate in cursul zilei, avand obligativitatea de a il prezenta catre superiorii ierarhici la finele programului de lucru.

  • iulie 2015 - decembrie 2015

    Bellboy, RIN Central Hotel

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Turism

    -Intampina oaspetii conform standardelor impuse de hotel
    -Ureaza un cordial bun venit oaspetelui
    -Ajuta oaspetii la transportul bagajelor pana in camera, din camera, la /de la oficiul de bagaje
    -Explica facilitatile si serviciile existente, prezinta camerele
    -Explica modul de folosire a casetei de valori din camere, a cartelei magnetice, a instalatiei de aer conditionat si a economizorului
    -Ofera informatii cu privire la posibilitatile de servire a mesei, petrecerea timpului liber, pozitionarea locurilor de agrement din jurul hotelului
    -Conduce oaspetii la mijlocul de transport
    -Certifica sesizarile facute de clienti in privinta defectiunilor
    -Se asigura pe durata intregii ture, de ordinea si curatenia in lobby-ul hotelului si in caz de nevoie solicita housekeepingul pentru remedierea eventualelor probleme
    -Directioneaza in caz de calamitati clientii spre iesirile de incendiu
    -Informeaza receptia de fiecare data cand paraseste aria holului de primire a clientilor
    -Efectueaza livrari de corespondenta: colete,ziare etc. pentru clientii hotelului si alte departamente
    -Rezolva prompt si cu discretie diferite situatii particulare sau reclamatii ale clientilor
    -Aranjarea salilor de evenimente in functie de specificul ales de client
    -Transportarea oaspetilor de la hotel catre aeroport si invers cu masina hotelului

  • septembrie 2014 - iunie 2015

    Casier, Kaufland Romania

    • București, România
    • Part time
    • Domeniu - Vanzari: Retail / Comert

    Servirea amabila si orientata spre client;
    Asigurarea unei deserviri amabile si rapide la case;
    Incasarea corecta a mijloacelor de plata ,manevrarea corecta si in siguranta a
    banilor;
    Manipularea marfurilor de la casa pe baza principiului FIFO.

  • august 2014 - septembrie 2014

    Lucrator Comercial, Mega Image

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Retail / Comert

    • cunoasterea si promoverea produselor marca proprie;
    • dovada de amabilitate si promptitudine in relatia cu clientii;
    • sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului;
    • sa ofer suport colegilor, atunci cand este necesar;
    • sa asigur ordinea si curatenia spatiului tau de lucru.

Educatie

  • 2012 - 2015

    Diploma de facultate, Universitatea Crestina DImitrie Cantemir

    • Turism si servicii
    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B
  • Capacitate de a munci in echipa
  • Adaptare rapida la un grup nou

Atitudine pozitiva,Cooperare,Sociabilitate,Bunavointa,Atentie

Limbi straine

Engleza
Avansat
Romana
Nativ
100%
  • Last update: 25 ian.
  • Reference number: 142036

Career goals

Career development within a successful company.

  • Bucuresti, Abroad
  • Full time
  • Wanted work domainsFinance Sales, Services Transport / Logistics / Naval, Services Tourism
  • Availability for work related travelUp to 100% of the schedule
  • Willing to relocateIn the country and abroad

Experience

  • October 2016 - Present

    Flow of Goods Coordinator Helper, RCS-RDS

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Services: Transport / Logistics / Naval

    •	Registering all the equipments that entering and leaving from the warehouse in Excel and on our distributions;
    •	Staying updated with all the documents that are generated from warehouse administration(co-workers), for this I’m using Socrate cloud, a program based on accountancy;
    •	Printing all the distributions that we receive on e-mails from headquarters, afterwards keeping them in physical files;
    •	Coordonating a team of handlers/forklifters.

  • December 2015 - October 2016

    Scanning operator, validation and data entry, RCS-RDS

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Services: Transport / Logistics / Naval

    •	Enter data into the computer;
    •	Verification / validation;
    •	Specific activities postoperative; 
    •	Scanning equipments like phones,routers,switches,ont and all the other equipements               that enter and leave from the warehouse;
    •	Programs that I used for scanning activites were Excel,Word and the intern application           called Inventory, Inventory is an application based on menus and submenus with all the steps that we need to do, for example introducing articles in the stock,modifying the details of equipments etc., also I tried to learn more things in Excel and worked a little in Virtual Basic Application, but just for debugs, not to create a code from zero, also in Excel I learned here new formulas like vlookup,count,date,left,right, and some data stuffs like conditional formatting,text to columns, pivot tables etc.;
    •	On the other side of necessary programs I edited some html files in Notepad++ and saw coding for the first time, here,in VBA and in the intern application page Inventory.

  • July 2015 - December 2015

    Bellboy, Rin Central Hotel

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Services: Tourism

    •	Assisting of customers with their bags and luggages;
    •	Courteously greeting customers and provide them high quality service;
    •	Escorting guests to their respective hotel rooms;
    •	Occasionally park and retrieve guest’s vehicles;
    •	Assisting the customers with their needs;
    •	Explaining to the customers the hotels rules, showing them how to use hotel facilities room features such as TV, Radio, Bath tubs.

  • September 2014 - June 2015

    Cashier, Kaufland Romania

    • București, Romania
    • Part time
    • Work domain - Sales: Retail / Trade

    Scanning products, cashing moneys ,informing and helping clients about their problems/questions;
    Productivity.

Education

  • 2012 - 2015

    Bachelor's degree, Dimitrie Cantemir University

    • Tourism and Services
    • București, Romania

Skills

Driving license
  • B
  • Communication skills
  • Ability to work in team
  • Interpersonal skills

Positive attitude, cooperation, Sociability, Benevolence, Careful

Foreign languages

English
Advanced
Romanian
Native