142228

MANAGER LOGISTICA la SC UNIMINERAL SRL

  • România, Caracal
  • România, Caracal
  • Romania, Caracal
  • Romania, Caracal
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
100%
  • Ultima actualizare: 6 ian.
  • Numar referinta: 142228

Obiectiv profesional

Sa lucrez  intr-o companie privata sau companie multinationala in domeniul LOGISTICA / ACHIZITII si sa contribui la cresterea cotei de piata a acesteia .

  • Bucuresti, Cluj Napoca, Timisoara
  • Full time
  • Domeniile urmariteOffice jobs Achizitii, Servicii Transport / Logistica / Naval
  • Disponibilitate deplasare in interes de serviciuPana la 50% din program
  • Disponibilitate relocareNumai in tara

Experienta

  • aprilie 2015 - Prezent

    MANAGER LOGISTICA, SC UNIMINERAL SRL

    • Slatina, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Logistica

    REALIZARI Am dezvoltat portofoliului de transportatori si furnizori de marfa din Europa in vederea asigurarii aprovizionarii platformelor logistice din diferite tari. De asemenea, am creat procedura de control a documentelor si am planificat distributia zilnica. RESPONSABILITATI Coordonarea și monitorizarea continuă a activităţii de transport; Negocierea și administrarea contractelor cu partenerii companiei (furnizori și clienţi); Reprezentarea companiei în cadrul întalnirilor la nivel înalt, cu autorităţile, grupurile de afaceri și potenţialii parteneri; Obţinerea documentelor necesare pentru circulaţia legală pe drumurile publice; Programarea și optimizarea rutelor; Incadrarea in consumurile normate, previnea si rezolvarea eventualele disfunctii aparute la nivelul departamentului logistica; Urmărirea modului de întreţinere și exploatare a mașinilor, starea tehnică și de curăţenie; Obţinerea licenţelor de transport și a celor de execuţie pentru autovehicule; Reprezentarea companiei în raport cu ARR, RAR, Poliţie, etc; Organizarea transporturilor în cele mai bune condiţii, cu respectarea calităţii și a termenelor cerute de standardele companiei; Optimizarea costurilor legate de transport. Analiza KPI - luarea masurilor ce rezulta dupa analiza, respectiv bonusare sau penalizare;
    Abilitati si competente dobandite: sisteme gps, bursa de transport, abilitatea de a sintetiza si de a raporta, Competenţe sociale:  Abilităţi de comunicare și interrelaţionare; Adaptabilitate; Capacitate de lucru în echipă; Abilităţi de asimilare a informaţiilor și actualizare a cunoștinţelor; Seriozitate; Perseverenţă; Punctualitate

  • octombrie 2010 - aprilie 2015

    MANAGER LOGISTICA, SC EUROCONSULTING TRANS SRL

    • Craiova, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Achizitii,Aprovizionare,Logistica

    REALIZARI Am reusit sa scad valoarea medie a consumului de carburant / flota cu 3 %  prin stabilirea unor puncte fixe(comune) de alimentare carburant,parcare, spalare masini . Am redus costurile logistice prin imbunatatirea proceselor logistice(eliminarea mersului pe gol prin gasirea de marfa /retur, crearea unor rute optime de livrari ). Am reusit stoparea fluctuatiei de personal(in speta soferii) , situatie existenta la venirea mea in companie . Am dezvoltat portofoliul de clienti prin atragerea de noi clienti (SMITHFIELD). Recunoasterea si multumirea managerilor de departamente pentru emiterea  rapoartelor la timp in legatura cu transporturile realizate . RESPONSABILITATI o Coordonarea  activitatii soferilor distribuitori in scopul eficientizarii acesteia o Verificarea activitatii de distributie si aplicarea de masuri pentru incadrarea in costurile bugetate, prin urmarirea raportului zilnic . o Coordonarea  activitatii de intretinere a parcului auto (42 unitati) , urmarind periodicitatea lucrarilor de intretinere si reparatii, fara a afecta activitatea de transport marfuri . o Intocmirea  pontajului lunar pentru persoanele aflate in subordine. o Verificarea existentei tuturor autorizatiilor, avizelor etc. necesare desfasurarii in conditii legale a activitatii de transport pentru fiecare autovehicul de distributie in parte. o Efectuarea  recrutarii de personal implicat in distributia marfii (pentru posturile din subordine) prin interviuri si probe de aptitudine. o Propuneri pentru personalul din subordine de bonusare in cazul obtinerii unor rezultate foarte bune si penalizarea celor care nu respecta normele interne ale companiei. o Efectuarea prin sondaj a controalelor prin care vizam modul in care se exploateaza masinile aflate in parcul auto, verificand starea tehica si intretinerea autovehicolului. o Intocmirea de rapoarte periodice si in urma analizarii acestora informarea  sefilor ierarhici asupra problemelor specifice transportului si distributiei de marfuri. o Monitorizare flota masini prin sistem GPS.
    Abilitati si competente dobandite: Outlook, Internet, monitorizare gps, TMS, bursa transport, Abilitati de comunicare si negociere, soft gestiune, WORD; Excell; PowerPoint;

  • februarie 2007 - octombrie 2010

    MANAGER ACHIZITII, SC KRALEX COM SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Achizitii,Aprovizionare,Logistica

    REALIZARI Am implementat un nou sistem de forecast si dimensionare a comenzilor reusind reducerea stocului cu 30%. Am dezvoltat portofoliul de furnizori prin atragerea de noi furnizori avand conditii comerciale avantajoase pentru companie . Am redus costurile de achizitie prin negocieri/renegocieri cu furnizorii companiei -> cresterea venitului din conditii comerciale ( 8 - 12 %) .
    RESPONSABILITATII Negocierea clauzelor contractuale pentru bunurile importate . Realizarea procedurilor de aprovizionare pentru materii prime . Intocmirea documentatiei necesare realizarii importurilor din tari extracomunitare. Urmarirea si optimizarea stocului de materii prime achizitionate . Comunicarea cu celelalte departamente pentru realizarea obiectivelor de performanta stabilite de conducerea companiei . Organizarea operatiunilor logistice specifice importurilor . Evaluarea periodica a furnizorilor prin vizite la sediul acestora. Resposabil al managementului  calitatii , firma Kralex avand implementat sistemul ISO  si HACCP(ex.obtinerea recertificarii ISO 9001:2008 ; ISO 22000:2005 - August 2010). Coordonarea, planificarea, organizarea si monitorizarea proceselor de livrare si transport cu mijloace proprii si /sau mijloace externe. Selectarea si comunicarea cu  contractantii de transport maritim si rutier in vederea realizarii importurilor intra si extra comunitare . Mentinerea legaturii cu clientii finali pentru receptia marfii in conditii optime. Intocmirea si urmarirea contractelor cu furnizorii si partenerii nostrii, service si intretinere, administrarea Parcului auto. Elaborarea  rapoartelor  de activitate si prognoza in cadrul Departamentului de Achizitii/Logistica. Intocmirea bugetului si analizelor periodice privind bugetul Departamentului de Achizitii/Logistica.
    Abilitati si competente dobandite: Business management, procurement, micrisoft word/ excel / power point, Capacitate de analiza si sinteza,operatiuni import-export, tact si diplomatie in relatiile de colaborare, Abilitati de comunicare si negociere, CRM (Customer Relationship Management)

  • februarie 2005 - octombrie 2007

    BUYER, SC HAME ROMANIA SRL

    • Caracal, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Achizitii,Aprovizionare,Logistica

    REALIZARI Obtinerea unor discount-uri semnificative in relatia cu partenerii firmei  (ex.obtinerea discount 10 000 usd obtinuti de la un singur partener) Clasarea pe primul loc in dep.Achizitii in concursul achizitorilor organizat de catre firma mama Hame A.S (Cehia). Selectarea ca si utilizator cheie in utilizarea programului MFG PRO,softul de utilizare(ERP) in Hame Romania si Hame A.S Babice(Cehia). RESPONSABILITATI Coordonarea echipei de aprovizionare si logistica interna (gestiunea stocurilor). Atingerea obiectivelor cantitative si calitative legate de domeniul de responsabilitate: Supply Chain . Intocmirea necesarului de aprovizionat in conformitate cu specificatiile tehnice ale produselor . Selectarea ofertelor  conform obiectivelor strategice stabilite de catre Hame a.s. Cehia . Negocierea contractelor, emiterea si  urmarirea  comenzilor pentru asigurarea la timp a materialelor necesare pentru procesul de productie. Contact permanent cu furnizorii privind indeplinirea contractelor. Receptia materialelor conform procedurilor interne ale firmei. Gestiunea stocului si urmarirea istoricul evolutiei consumului de diverse materiale in vederea imbunatatirii procesului de aprovizionare. Intocmirea situatiilor privind  evaluarea furnizorilor. Evaluarea rulajului produselor achizitionate. Prospectarea pietelor interne si externe, intocmirea rapoartelor periodice asupra activitatii desfasurate.
    Abilitati si competente dobandite: negociere in achizitii, WORD; Excell; PowerPoint;, Competenţe sociale:  Abilităţi de comunicare și interrelaţionare; Adaptabilitate; Capacitate de lucru în echipă; Abilităţi de asimilare a informaţiilor și actualizare a cunoștinţelor; Seriozitate; Perseverenţă; Punctualitate., MFG PRO - aplicatie ERP

  • iunie 2000 - februarie 2005

    ECONOMIST, SC ENERGOMONTAJ PORTILE DE FIER II

    • Slatina, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Resurse umane / Psihologie

    REALIZARI Insusirea atitudinii de membru al echipei. Deseori acoperit responsabilitatile colegilor in lipsa acestora. Recunoasterea si multumirea managerului de departamente pentru intocmirea documentelor pentru salarizare la timp . RESPONSABILITATI Intocmirea documentelor pentru salarizarea intregului personal al societatii . Calcularea drepturilor banesti acordate personalului (concediul de odihna , concediu medical, alte drepturi conform Contractului Colectiv de Munca ) . Intocmirea situatiilor centralizate solicitate de catre INS. Colaborarea cu ITM asupra respectarii conditiilor de munca . Intocmirea documentelor specifice miscarii personalului .
    Abilitati si competente dobandite: Fast learner, resurse umane si salarizare, managementul timpului si al prioritatilor, Abilitati de comunicare si relationare, Rapoarte si analiza, GESTSAL - aplicatie ERP

Educatie

  • 1996 - 1999

    Diploma de facultate, INSTITUTUL DE STIIINTE ECONOMICE

    • Contabilitate
    • Craiova, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B
  • Experienta in management
  • Capacitate de negociere si de convingere

Abilitati dobandite la locurile de munca Business management, procurement, micrisoft word/ excel / power point, Capacitate de analiza si sinteza, operatiuni import-export, tact si diplomatie in relatiile de colaborare, Abilitati de comunicare si negociere, CRM (Customer Relationship Management), negociere in achizitii, WORD; Excell; PowerPoint;, Competenţe sociale:  Abilităţi de comunicare și interrelaţionare; Adaptabilitate; Capacitate de lucru în echipă; Abilităţi de asimilare a informaţiilor și actualizare a cunoștinţelor; Seriozitate; Perseverenţă; Punctualitate., MFG PRO - aplicatie ERP, Fast learner, resurse umane si salarizare, managementul timpului si al prioritatilor, Abilitati de comunicare si relationare, Rapoarte si analiza, GESTSAL - aplicatie ERP, Outlook, Internet, monitorizare gps, TMS, bursa transport, soft gestiune, sisteme gps, bursa de transport, abilitatea de a sintetiza si de a raporta

Limbi straine

Engleza
Avansat
Germana
Incepator
Romana
Nativ

Distinctii

Cursuri / traininguri
TEHNICI DE NEGOCIERE .
SUPPLY CHAIN MANAGEMENT.

Pre-interviu

Cum ti-ai descrie personalitatea?

persoana calma, obiectiva,ambitioasa .

Care sunt telurile tale in viata?

sa am o viata de familie fericita .

Descrie jobul ideal pentru tine.

pozitia de manager in logistica /achizitii

Care sunt scopurile pe care ti le-ai stabilit in cariera ta?

sa fiu un bun profesionist in munca depusa

Esti mai motivat lucrand in echipa sau in mod individual?

obtin rezultate bune atat individual cat si in echipa

Ce job ti-ar place sa ai peste 5 ani?

manager logistica/achizitii

La actualul sau fostul loc de munca, care au fost/sunt cele mai importante 5 realizari?

1.Obtinerea unor discount-uri semnificative in relatia cu partenerii firmei  (ex.obtinerea discount 10 000 usd obtinuti de la un singur partener) .
2.Am implementat un nou sistem de forecast si dimensionare a comenzilor reusind reducerea stocului cu 30%.
3. Am dezvoltat portofoliul de furnizori prin atragerea de noi furnizori avand conditii comerciale avantajoase pentru companie . 4.Cresterea venitului din conditii comerciale ( 8 - 12 %) .
5.Am reusit sa scad valoarea medie a consumului de carburant / flota cu 3 %  prin stabilirea unor puncte fixe(comune) de alimentare carburant,parcare, spalare masini .

Ce fel de salariu meriti?

4000 ron .

Poti lucra dupa termene limita, sub presiune, etc?

DA, sunt obisnuit -sub acest mod de lucru mi-am desfasurat activitatea in ultimii 10 ani,

Care a fost ultima carte pe care ai citit-o?

FRANKENSTEIN -Mary Shelley .

40%
  • Last update: 6 ian.
  • Reference number: 142228

Career goals


                            

  • Bucuresti, Cluj Napoca, Timisoara
  • Full time
  • Wanted work domainsOffice jobs Acquisitions, Services Transport / Logistics / Naval
  • Availability for work related travelUp to 50% of the schedule
  • Willing to relocateOnly in the country

Skills

Driving license
  • B
  • Management experience
  • Communication skills
  • Negotiation skills

Foreign languages

English
Advanced
German
Beginner
Romanian
Native