143758

Product Manager la Aktiv Power

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
100%
  • Ultima actualizare: 18 mai.
  • Numar referinta: 143758

Obiectiv profesional

Senior Category Manager cu o bogata experienta in comertul cu amanuntul (Achizitii și Vanzari) si  Transporturi / Distributie, cu foarte buna pregatire , orientat catre rezultate. 
Cu mai mult de zece ani de experienta in Management de categorie si in Achizitii nationale si internationale de produse sunt in cautare activa si constanta de oportunitati in vederea imbunatatirii rezultatelor de orice gen, de crearea de instrumente pentru a imbunatati si a urmari performanta, gata sa ma implic in noi proiecte .

  • Bucuresti, Toata Romania, Strainatate
  • Full time
  • Domeniile urmariteOffice jobs Achizitii, Office jobs Aprovizionare, Vanzari Retail / Comert
  • Disponibilitate deplasare in interes de serviciuPana la 100% din program
  • Disponibilitate relocareIn tara si in strainatate

Experienta

  • aprilie 2016 - Prezent

    Product Manager, Aktiv Power

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Achizitii,Aprovizionare

    • Responsabil pentru dezvoltarea gamei de produse (articole noi si idei bazate pe analiza continuă a pieței);
    • Product managemnt al tuturor produselor, integrarea in gama a celor noi dezvoltate si lansarea lor pe piata, training pentru departamentul vanzari, modificari stabilite impreuna cu producatorul legate de design, caracteristici sau imbunatatire de calitate;
    • Monitorizarea concurentei din punct de vedere al gamei de produse si al preturilor, analiza si intelegerea deciziilor de cumparare ale clientilor;
    • Gestionarea performantei articolelor active;
    • Lucrul cu resurse interne / agenții pentru a dezvolta materiale de marketing ;
    • Coordonarea și construirea de puternice relații de lucru cu diverse organizatii interne , inclusiv vânzări , IT, logistica, si externe cu producatorii si furnizorii.

  • iunie 2015 - iulie 2015

    Category Manager, Abyat Megastore

    • Al Kuwait, Kuwait
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Achizitii

    •Analize complexe asupra profitabilitatii pe magazin, pe furnizor si pe unitatea de raft a gamei de produse existente, stabilirea Decision tree drivers pentru clientiii companiei;
    •Analiza profitului consolidat si a costurilor operationale, a rotatiei stocurilor la nivel de magazine si stabilirea de masuri pentru cresterea tuturor acestor indicatori la o rotatie de 3,3 a stocului de la 1,8 in functie de termenele de plata stabilite prin contractele existente. 
    •Am stabilit inlocuirea a aproximativ 55% din gama de produse si furnizori existenta, cu destinatie profesionala (sisteme complete de drenaj, elevatoare, etc) in cele cu destinatie DIY si am definit perioada de timp pentru efectuarea inlocuirii, modul si etapele de lucru, definirea principalilor competitor in Kuwait si Arabia Saudita pentru gamele noi de produse precum si merchandisingul pentru intreg sortimentul (spatiul alocat pentru fiecare gama, , numarul de articole pe unitatea de raft, nivelul de calitate al articolelor noi; etc)
    •Am stabilit noul targhet de margine (crestere cu 9,5 puncte procentuale) si refacerea bugetului pentru a doua jumatate a anului in curs in conformitate cu noul targhet;
    •Stabilirea si demararea negocierilor cu furizorii existenti pentru imbunatatirea temenilor si conditiilor contractuali si cu furnizorii propusi pentru gamele noi de produse.

  • martie 2008 - septembrie 2014

    Category Manager, OBI Romania

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Achizitii

    Principalele realizari:
    •Construirea si dezvoltarea sortimentului, conducerea si finalizarea negocierilor pentru gamele de articole din aria de responsabilitate (feronerie, masini electrice, unelte de mana, echipamente de protectie si depozitare atelier, instalatii electrice, lampi si iluminat, articole auto) – 16 000 articole, 55 furnizori.
    •Evolutia articolelor KVI 2014 versus 2010 pentru departamentul Tehnic: crestere vanzari cu 16%, crestere marja cu 46% (cifrele sunt pentru 7 magazine, like for like, fara deschideri de noi magazine in perioada 2011 - 2014)
    •Cea mai mare margine realizata, din toate diviziile, in cadrul companiei pentru aproximativ 24% din totalul vanzarilor. 
    •Peste 50 licitatii finalizate cu semnarea acordurilor si contractelor, in fiecare an in perioada 2010 – 2014 pentru principalele articole din cadrul diviziei in vederea obtinerii celui mai bun pret de achizitie din piata.
    •Workshopuri complexe realizate in perioada 2011 – 2014 pentru Lampi si iluminat, Echipamente electrice si Securitatea locuintei.
    •7 deschideri de succes de noi magazine (noiembrie 2008: Oradea si Berceni, aprilie 2009: Pitesti si Arad – in aceeasi zi in 2 aprilie, Ploiesti in 29 aprilie, 26 august 2010: Sibiu si 30 septembrie 2010: Pallady)
    •Membru de nivelul 2 de management al companiei (sub membri de bord) si parte a echipei cu cea mai rapida deschidere de tara in cadrul OBI din Europa si din lume (perioada intre stabilirea echipei de management si prima deschidere de magazin: 10 luni)
    
    Principalele sarcini si responsabilitati:
    Management de Categorie:
    - Gestionarea gamelor de produse si a furnizorilor;
    - Definirea sortimentului, stabilirea structurii departamentului si a gamei de produse, definirea si utilizarea instrumentelor de category management (griduri, factori decizionali de cumparare produse de catre clienti, etc);
    - Colectarea de date relevante si comparative din piata, definirea si aplicarea de actiuni in vederea consolidarii pozitiei in piata de profil;
     - Analiza structurii sortimentului, logicii acestuia, layotul de prezentare la vanzare, strategia de pret de vanzare a competitorilor locali;
    - Definirea layoutului departamentului si a layotului detaliat pe unitate de raft, controlul implementarii acestuia in reteaua de magazine, gestionarea si coordonarea schimbarilor de sortiment in magazine;
    - Suport pentru Corporate Category Management pentru identificarea si dezvoltarea conceptelor corporate si produselor marca proprie, caracteristicile si nivelul de pret al acestora, implementarea acestor concepte si produse in reteaua de magazine din Romania.
    Managementul furnizorilor:
    - Selectia furnizorilor, negocierea contractelor, a termenilor si conditiilor comerciale, identificarea de noi furnizori, imbunatatirea si renegocierea anuala a termenilor si conditiilor comerciale;
    - Identificarea articolelor cheie, definirea specificatiilor si implementarea strategiei de achizitie a acestora, organizarea de licitatii pentru ele in vederea imbunatatirii conditiilor de cumparare;
    Bugete, Analize, Monitorizare si control:
    - Definirea targheturilor pentru department (turnover, profitul si marginea, cota de promotie, rotatia stocurilor, etc);
    - Controlul si analiza vanzarilor si cifrelor bugetate;
    - Implementarea de masuri in vedrea asigurarii atingerii targheturilor stabilite pentru fiecare categorie de produse;
    - Urmarirea zilnica a rezultatelor departamentului si implementarea de masuri immediate in cazul deviatiilor.
    Managementul promotiilor si activitatilor de marketing:
    - Definirea calendarului promotiilor si a activitatilor de marketing, impartirea gamelor de produse in pliantele promotiilor, a targhetului de vanzari si margine;
    - Planificarea pliantelor si activitatilor promotionale, stabilirea conceptelor de marketing, negocierea cu furnizorii a produselor si conditiilor comerciale pentru promotii, controlul rezultatelor promotiilor.
    Comunicare si relationare:
    - Comunicare cu beneficiari interni (reteaua de magazine si alte departamente), informarea acestora despre produse, noutati, schimbari de game de articole, conditii comerciale negociate, punerea la dispozitie de mostre, caracteristici, fise tehnice pentru produse nou intrate in sortiment, organizarea de traininguri de produs cu personalul din departamentul vanzari, rezolvarea rapida a tuturor problemelor ce pot aparea legate de sortimentul si furnizorii gestionati;
    - Comunicare cu furnizorii legate de rezultatele vanzarilor, activitatilor promotionale, testarea noilor game de produse;
    - Relationare si comunicare in cadrul companiei (in special cu membrii boardului companiei, cu Corporate Category Management Germania si cu colegii din pozitii similar din celelalte tari in care compania este prezenta). 
    Managementul angajatilor:
    - 2 Product Manager, 1Junior Product Manager si 1 Assistant Category.

  • septembrie 2006 - februarie 2008

    Junior Buyer, Praktiker Romania

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Achizitii

    Principalele realizari:
    • Construirea si dezvoltarea sortimentului, gasirea celor mai bune preturi de achizitie pentru articolele cerute de clientii Key Account si finalizarea negocierilor cu furnizorii pentru departamentul Key Account in cel mai scurt timp posibil;
    • Colaborarea cu toate diviziile si toti furnizorii (~260) pentru intreg sortimentul (~33 000 articole) pentru a procura si livra precis articolele cu specificatiile cerute de clientii departamentului Key Account;
    •Cresterea marginei realizate de departamentul Key Account cu 22%;
    • Cresterea turnoverului pentru departamentului Key Account cu 16%.
    
    Principalele sarcini si responsabilitati:
    Management de Categorie:
    - Gestionarea gamei de produse si a furnizorilor;
    - Colectarea de date relevante si comparative din piata, definirea si aplicarea de actiuni in vederea consolidarii pozitiei in piata de profil.
    Managementul furnizorilor:
    - Selectia furnizorilor, negocierea contractelor, a termenilor si conditiilor comerciale, identificarea de noi furnizori, imbunatatirea si renegocierea anuala a termenilor si conditiilor comerciale;
    - Identificarea articolelor cheie, definirea specificatiilor si implementarea strategiei de achizitie a acestora, organizarea de licitatii pentru ele in vederea imbunatatirii conditiilor de cumparare;
    Bugete, Analize, Monitorizare si control:
    - Stabilirea targheturilor pentru departamentul Key Account (nivelul vanzarilor, profitul, marginea (%), rotatia stocului);
    - Controlul si analiza vanzarilor si a cifrelor bugetate;
    - Implementarea de actiuni in vederea asigurarii atingerii targheturilor stabilite pentru departament;
    - Urmarirea zilnica a rezultatelor departamentului si implementarea de masuri imediate in cazul deviatiilor fata de buget.
    Comunicare si relationare:
    - Comunicare cu beneficiari interni (reteaua de magazine si alte departamente), informarea acestora despre produse, noutati, schimbari de game de articole, conditii comerciale negociate, punerea la dispozitie de mostre, caracteristici, fise tehnice pentru produse nou intrate in sortiment, organizarea de traininguri de produs cu personalul din departamentul vanzari, rezolvarea rapida a tuturor problemelor ce pot aparea legate de sortimentul si furnizorii gestionati;
    - Relationare si comunicare in cadrul companiei (in special cu membrii de board ai companiei si cu ceilalti Category Manageri si Product Manageri).
    Managementul angajatilor:
    - un Assistant Category si un Computer Operator
    
    Alte sarcini si responsabilitati sunt comune si similare cu cele mentionate mai sus pentru pozitia de Category Leader in OBI Romania.

  • ianuarie 2005 - septembrie 2006

    Buyer Assistant, Praktiker Romania

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Achizitii

    Domeniul de activitate: Comert / Retail

  • august 2003 - ianuarie 2005

    Director adjunct magazin, Praktiker Romania

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Retail / Comert

  • iunie 2002 - august 2003

    Sef department vanzari, Praktiker Romania

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Retail / Comert

  • iunie 2001 - iunie 2002

    Director Executiv, MopanTran Dambovita

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    Domeniul de activitate: Transport / Distributie

  • mai 1996 - aprilie 1998

    Director adjunct magazin, McDonalds Romania

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Restaurante

Educatie

  • 1992 - 1997

    Diploma de facultate, Universitatea Politehnica Bucuresti, Managementul si Ingineria Sistemelor Tehnologice, Management si Inginerie Tehnologica, Specialitate Masini-unelte, directia de studiu: Marketing

    • Inginerie
    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B
  • Experienta in management
  • Capacitate de negociere si de convingere

ABILITATI
- Cunostinte operare calculator: pachetul Microsoft Office, program S3+ personalizat si adaptat, programele Mocha si AS400 personalizate si adaptate;
- Foarte bune abilitati de negociere;
- Foarte bune abilitati de organizare si coordonare;
- Foarte bune abilitati de delegare, control si feedback;
- Foarte bune abilitati de analiza;
- Atitudine flexibila, deschidere la nou, organizat, promptitudine in luarea deciziilor
- Bune abilitati de comunicare;
- Buna abilitate de lucru in echipa.
- Permis de conducere auto, categoria B, din 1997;

CURSURI PROFESIONALE
Noiembrie 2013 – OBI Romania: Abilitati Manageriale
Octombrie 2012 – OBI Romania: Leadership ca atitudine
Mai 2008 – OBI Romania: Curs de negociere
Octombrie 2006 – Praktiker Romania / Interact: Developing Business Communication – English Course
Mai 2003 – Praktiker Romania: Orientarea catre client
Septembrie 1996 – McDonald’s Romania: Floor Management Course
Iunie 1996 – McDonald’s Romania: Curs de comunicare

Limbi straine

Engleza
Avansat
Romana
Nativ
40%
  • Last update: 18 mai.
  • Reference number: 143758

Career goals


                            

  • Bucuresti, Toata Romania, Strainatate
  • Full time
  • Wanted work domainsOffice jobs Acquisitions, Office jobs Supply, Sales Retail / Trade
  • Availability for work related travelUp to 100% of the schedule
  • Willing to relocateIn the country and abroad

Skills

Driving license
  • B
  • Management experience
  • Communication skills
  • Negotiation skills

Foreign languages

English
Advanced
Romanian
Native