14621

Asistent manager la SC ANTU CONSULTING SRL, București

  • România, Sânnicolaul Mare
  • România, Sânnicolaul Mare
  • Romania, Sânnicolaul Mare
  • Romania, Sânnicolaul Mare
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
100%
  • Ultima actualizare: 16 mai.
  • Numar referinta: 14621

Obiectiv profesional

Sa pot invata lucruri noi din alte domenii decat in cele in care am lucrat pana in momentul de fata, sa cunosc oameni noi si sa imi depasesc limitele in plan profesional.

  • Bucuresti, Bucuresti, Bucuresti
  • Full time
  • Salariul dorit400 €
  • Domeniile urmariteInstitutii / Profesii liberale Administratie / Institutii, Office jobs Administrativ, Office jobs Secretariat
  • Disponibilitate deplasare in interes de serviciuDeloc
  • Disponibilitate relocareNu sunt dispus

Experienta

  • septembrie 2015 - februarie 2016

    Asistent manager, SC ANTU CONSULTING SRL, București

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ,Secretariat

    Intocmirea si redactarea pe calculator de adeverinte, formulare si alte acte specifice biroului, precum si organizarea si pastrarea documentelor arhivate pe sectii, sectoare, luni, ani;
    Executarea altor lucrari privind evidenta de eprsonal la solicitarea superiorului direct;
    Intocmirea formelor de inscriere a candidatiilor si verificarea ca in dosarul personal sa existe toate actele necesare pentru a urma cursul/evaluarea de competente profesionale;
    Intocmirea si gestonarea documentelor de evidenta a personalului, redactarea si lansarea mesajelor publicitare, ofertelor online si actualizarea bazelor de date;
    Primirea, inregistrarea si repartizarea corespondentei, e-mail-urilor, ridicarea si expedierea corespondentei la destinatari;
    Inregistrarea hotararilor si decizilor luate de conducere;
    Primirea si informarea vizitatorilor si a clientilor, primirea persoanelor care doresc sa ia legatura cu conducerea, asigurarea de protocol;
    Primirea si transmiterea informatiilor prin telefon, fax sau internet;
    Asigurarea contabilitatii primare (facturi, bon fiscal, chitante, registru de casa);
    Intocmirea si depunderea actelor necesare pentru un examen sau pentru inceperea unui curs (in relatie cu ISCIR);
    Tinerea evidentei cursantilor/candidatilor la evaluare in perioada cursului urmat.

  • iunie 2015 - septembrie 2015

    Operator calculator/ Asistent manager, S.C. MERY IMPEX S.R.L., București

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    Organizarea timpului, sarcinilor si locul de munca; 
    Capacitatea de concentrare pentru realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;
    Atentie la detalii, responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate;
    Indeplinirea activitatiilor zilnice de secretariat, preluarea apelutilor telefonice, primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate;
    Preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientiilor si a celorlalti angajati;
    Redactarea corespondetei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice;
    Actualizarea bazei de data a documentelor si asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei, precum si in sens invers;
    Asigurarea tehnoredactarea diferitelor materiale (contracte si facturi) si redactarea corespondentei zilnice;
    Intocmirea statului de plata pentru personalul incadrat si gestionarea documentelor de evidenta a personalului;
    Asigurarea conbilitatii primare (facturi, chitante).

  • mai 2014 - aprilie 2015

    Consilier asigurari senior, ASIGURAREA ROMANEASCA ASIROM VIENNA INSURANCE GROUP SA, București

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Asigurari

    Aflarea necesitatilor oamenilor, intretinearea unei comunicari frumoase pe toata perioada contractului si multumirea acestora.

  • septembrie 2013 - ianuarie 2014

    Agent asigurari, BCR ASIGURARI DE VIATA VIENNA INSURANCE GROUP SA, BUCURESTI

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Asigurari

    Asigurari de viata.

  • iunie 2011 - septembrie 2011

    Promoter si agent de asigurari, Astra

    • Sânnicolaul Mare, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Asigurari

    Asigurari pentru locuinte si RCA

Educatie

  • 2007 - 2013

    Master / studii postuniversitare, U.S.A.M.V.B. Timisoara

    • Ecologie si protectia mediului
    • Timișoara, România

Aptitudini

  • Capacitate de a munci in echipa
  • Atitudine pozitiva si optimism
  • Flexibilitate si adaptabilitate

Microsoft Excel, Microsoft Word, Microsoft Outlook,Microsoft PowerPoint, Smart Bill, Smart Bill Cloud.

Limbi straine

Engleza
Incepator
Romana
Nativ

Distinctii

Certificari
Certificat de absolvire a programului de calificare profesionala a intermediarilor in asigurari persoane fizice la Institutul de Management in Asigurari Bucuresti.

Pre-interviu

Cum ti-ai descrie personalitatea?

Responsabila, sociabila, corecta, cu spirit de echipa.

Care sunt telurile tale in viata?

Sa imi pot depasi limitele pe orice plan.

Descrie jobul ideal pentru tine.

Jobul ideal este acela din care poti invata lucruri bune in permanenta.

Care sunt scopurile pe care ti le-ai stabilit in cariera ta?

Sa urc in cariera cu pasi mici, dar stabiliti si increzatori.

Esti mai motivat lucrand in echipa sau in mod individual?

Ma simt motivata lucrand in ambele metode.

Ce job ti-ar place sa ai peste 5 ani?

Un job care sa imi poata asigura un venit bun din care o familie cu 1-2 copii sa poata trai decent si sa poata sa puna o suma decenta deoparte.

La actualul sau fostul loc de munca, care au fost/sunt cele mai importante 5 realizari?

Am realizat ceea ce inseamna respectul la locul de munca, increderea in oameni, lucrul sub presiune, ascensiunea in cariera si comportamentul neadecvat a superiorului asupra angajatului.

Ce fel de salariu meriti?

1600-1800 lei

Poti lucra dupa termene limita, sub presiune, etc?

Da.

Care a fost ultima carte pe care ai citit-o?

Adulter de Paulo Coelho.

40%
  • Last update: 16 mai.
  • Reference number: 14621

Career goals


                            

  • Bucuresti, Bucuresti, Bucuresti
  • Full time
  • Salary wanted400 €
  • Wanted work domainsInstitutions / Liberal professions Administration / Institutions, Office jobs Administrative, Office jobs Secretariat
  • Availability for work related travelNo
  • Willing to relocateNot willing

Skills

  • Ability to work in team
  • Positive attitude and optimism
  • Flexibility and adaptability

Foreign languages

English
Beginner
Romanian
Native