15625

Asistent Director la Confidential

Assistant Director at Confidential

  • România, Pitești
  • România, Pitești
  • Romania, Pitești
  • Romania, Pitești
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 07.10.2011
  • Numar referinta: 15625

Experienta

  • decembrie 2008 - Prezent

    Asistent Director, Confidential

    • Pitești, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    - contabilitate primara (realizarea deconturilor, tinerea registrului de casa (lei si euro), acordarea de diurne si completarea dispozitiilor de plata)
    - relatii cu banca (retragere numerar, plati, incasari, schimb valutar, virare salarii)
    -resurse umane (realizarea pontajelor, completarea contractelor de munca, a actelor aditionale, inregistrarea acestora in REVISAL, eliberarea diverselor adeverinte cerute de salariati)
    - participarea la inventare si audituri
    - realizarea de raportari lunare catre firma-mama din Germania
    - comunicarea zilnica cu firma-mama
    - emitere de facturi catre clientii firmei
    - diverse activitati administrative
    

  • august 2007 - noiembrie 2008

    Asistent Manager, SC TRENKWALDER SRL

    • Pitești, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Resurse umane / Psihologie

    -se ocupa de partea de contabilitate primara( realizeaza pontajelele si  deconturile interne), completeaza ordine de deplasare,  dispozitii de plata, foaia de decont
    -raspunde la telefon si transfera legatura telefonica, în firma,  persoanei cautate;
    -primeste si distribuie corespondenta zilnica în cadrul departamentelor;
    -preia orice informatii si materiale care sunt adresate firmei sau angajatiilor acesteia si le distribuie/depoziteaza corespunzator
    -intocmeste fise de necesitati pentru fiecare departament în parte  si are grija ca acestea sa fie furnizate si distribuite la timp;
    -asigura existenta produselor de protocol la desfasurarea intalnirilor, sedintelor, etc;
    -se ocupa cu evidenta si îndosarierea datelor si documentelor necesare informarii managerului general si patronului;
    -redacteaza faxuri si alte documente solicitate de catre managerii de departamente;
    -primeste si ghideaza persoanele fizice care doresc sa vina în contact cu diferiti angajati ai firmei;
    -informeaza în timp util despre orice fel de problema de interes pentru organizatie;
    -structureaza, organizeaza, pune în ordine si actualizeaza informatiile importante pentru firma;
    -ofera informatii generale utile potentialilor clienti sau celor deja existenti;
    -cauta pe internet unele informatii care ar putea fi utile firmei si le aduce la cunostinta managerului general;
    -la solicitarea departamentelor indeplineste diferite sarcini pentru a contribui la buna desfasurare a proiectelor: copierea documentelor, indosarierea, completarea bazelor de date, programarea interviurilor etc
    -centralizeaza si redistribuie CV-urile venite pe fax/media etc
    -realizeaza programarile cu candidatii si cu cei care fac recrutarea/interviul final.
    -trimite  feedback persoanelor respinse si tine evidenta persoanelor selectate
    -intocmeste diferite documente solicitate de angajati
    -urmareste efectuarea analizelor medicale necesare la angajare
    -informeaza angajatii asupra modului de completare a diferitelor formulare sau adeverinte
    -introduce CV-urile in baza de date
    

  • noiembrie 2006 - august 2007

    Casier, SC LIDER DISTRIBUTION SRL

    • Pitești, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    - incasare bani de la clienti
    - plata agentilor de vanzari
    - participarea la inventarul lunar
    

Educatie

  • 2005 - 2008

    Diploma de facultate, Universitatea Constantin Brancoveanu

    • Pitești, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Avansat
Germana
Mediu
Romana
Nativ
75%
  • Last update: 07.10.2011
  • Reference number: 15625

Experience

  • December 2008 - Present

    Assistant Director, Confidential

    • Pitești, Romania
    • Full time
    • Work domain - Office jobs: Administrative

    - basic accounting (making statements, keeping the cash register (RON and EURO), providing daytime and complete payment provisions)
    - relationships with banks (cash withdrawal, payments, receipts, exchange, remittance wages)
    - human-resources activities (making bookings, managing personal documents: the completion of work contracts, addendums, record them in REVISAL, the release of various certificates required by employees)
    - participation in audits and inventories
    - making monthly reports to the parent company in Germany
    - daily communication with the parent company
    - issuing invoices to business customers
    - various administrative activities
    

  • August 2007 - November 2008

    Assistant Manager, SC TRENKWALDER SRL

    • Pitești, Romania
    • Full time
    • Work domain - Office jobs: Human Resources / Psychology

    - centralization and redistributing the applications that came from the fax/ media 
    - realizing the appointments with the candidates and with the persons in charge of the recruiting process or the final interview.
    - sending feedback to the rejected persons and keeping the evidence of the selected ones
    - laying down different documents required by the employees
    - following candidates to effectuate the medical analysis required to the employment process
    - informing the employees on the way of completing different documents and certificates
    - introducing the applications into the database
    - making the tallies and intern deductions 
    - different administrative tasks
    
    

  • November 2006 - August 2007

    Cashier, SC LIDER DISTRIBUTION SRL

    • Pitești, Romania
    • Full time
    • Work domain - Sales: Sales

    -collecting the money from the customers
    -paying the salesman’s
    

Education

  • 2005 - 2008

    Bachelor's degree, Constantin Brancoveanu University

    • Pitești, Romania

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Advanced
German
Intermediate
Romanian
Native