159103

Ospatar la Ristorante, pizzeria "Da Angelo"

Waitress at Ristorante Pizzeria Da Angelo

  • România, Caransebeș
  • România, Caransebeș
  • Romania, Caransebeș
  • Romania, Caransebeș
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
100%
  • Ultima actualizare: 5 aug.
  • Numar referinta: 159103

Obiectiv profesional

Sa lucrez intr-o echipa dinamica si pozitiva. Sa am perspective de avansare.

  • Anglia
  • Full time
  • Domeniile urmariteOffice jobs Logistica
  • Disponibilitate deplasare in interes de serviciuPana la 100% din program
  • Disponibilitate relocareNumai in strainatate

Experienta

  • decembrie 2015 - Prezent

    Ospatar, Ristorante, pizzeria "Da Angelo"

    • Hartberg, Austria
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Restaurante

  • martie 2012 - noiembrie 2015

    Sef administratie(casieria principala) si logistica, Peek&Cloppenburg

    • Constanța, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Retail / Comert

    Ca sef al administratiei sunt subordonata direct directorului de magazin, respectiv sefului regional al casieriei principale si cel de logistica. Responsabilitati administrative / de casierie principala: - contabilitate primara, intrari si iesiri de numerar, inchiderile de casa zilnice - solutionarea plangerilor clientilor in scris sau in persoana - intocmirea deconturilor pentru diferite cheltuieli - coordonarea echipei - rotatia zilnica, saptamanala, planificarea concediilor - control final al orelor lucrate si al concediilor anuale sau medicale inainte de a fi trimise catre departamentul de payroll spre prelucrare - diferite comenzi de materiale de birotica si diverse - contactul direct cu diferiti furnizori, intremedierea incheierii de contracte cu acestia - solutionarea problemelor pe care clientii le au cu cardurile de fidelitate - supravegherea diferitilor muncitori externi care executa lucrari in filiala - organizarea diferitelor training-uri - responsabilitati de secretariat:- raspunsul la telefon, la e-mail-urile  clientilor / furnizorilor / diferitelor oferte - servirea clientilor (incasarea produselor la casa) in zilele aglomerate La acestea se adauga si suprevegherea departamentului de logistica dupa descrierea de mai jos.

  • februarie 2008 - februarie 2012

    Sef departament logistica, SC PEEK&CLOPPENBURG

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Retail / Comert

    Ca manager la departamentul de logistica sunt responsabila de tot procesul de circulaţie a produselor în magazin.Refacerea stocului din magazin prin scoaterea produselor lipsa din deposit in baza unei liste (Pickliste). O alta responsabilitate principală este de ma asigura că toate departamentele au stocul potrivit de produse și că toate produsele sunt etichetate și securizate. Descarcarea, incarcarea produselor din camion impreuna cu echipa coordonata. Recepţia produselor trimise de centrala, sortarea pe diferitele departamente ale magazinului și verificarea calitatii produselor in urma transportului. Scanarea surplusului de produse in locurile speciale din depozit (Pickliste). Transferuri de produse cu diferite magazine din cadrul companiei. Aplicarea tuturor procedurilor standard ale companiei cu privire la activitatea departamentului. Pastrarea organizata a stocului din magazin si din depozitul extern al magazinului. Organizarea si supravegherea inventarului anual;  scolarizarea/rescolarizarea tuturor angajatilor magazinului cu privire la procedurile de inventariere. Insotirea reprezentantului auditului pe parcursul inventarului (raspunzand, desigur la intrebarile acestuia). Organizarea diferitelor activitati de reparatii / curatenie generala / inspectii. Intocmirea si stocarea organizata a documentelor de gestiune primara si furnizarea lor firmei de contabilitate cu care lucrez in legatura directa. Coordonarea personalului din cadrul departamentului. Planul de rotatie zilnic, saptamanal, programarea concediilor. Departamentul logistic lucreaza in stransa legatura cu restul departamentelor din magazin, ajutand in egala masura pe fiecare dintre acestea ceea ce de multe ori presupune o coordonare riguroasa.

  • mai 2007 - septembrie 2007

    Barman, Serene Vilaggio - Italia

    • Mariella di Cutro, Italia
    • Sezonier
    • Domeniu - Servicii: Hoteluri

    Servirea  băuturilor și cocktail-urilor la barul de pe plaja

  • aprilie 2006 - aprilie 2007

    Ajutor de bucatar, SC Madeleine SRL- Restaurant Mica Elvetie

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Restaurante

    Prepararea platourilor reci, salatelor si a diferitelor deserturilor.
    Inventarul lunar si anual.

  • august 2002 - decembrie 2004

    Casier, Lechwiesen Autobahn Tankstelle

    • Landsberg am Lech, Germania
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    Incasarea platilor de la clientii care alimentau cu benzina sau cumparau produse din magazin. Aranjarea produselor in magazin, inventarul lunar la produsele din magazin. Servire in cafeneaua benzinariei.

Educatie

  • 1995 - 1999

    Liceu / scoala profesionala, Liceul Industrial Otelu Rosu

    • Câmpina, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B
  • Capacitate de a munci in echipa
  • Spirit practic
  • Atitudine pozitiva si optimism

Operare casa de marcat, Capacitate de lucru in echipa, Organizare, Cunostinte PC, Aptitudini si competente organizatorice, Experienta in lucrul cu clientii, Managementul timpului, Capacitatea de a dobandi cu usurinta noi deprinderi, Rezistenta la stres si efort

Limbi straine

Engleza
Avansat
Germana
Avansat
Italiana
Avansat
Spaniola
Incepator
Romana
Nativ
75%
  • Last update: 5 aug.
  • Reference number: 159103

Career goals

To work in a dynamic team, surrounded by positive people

  • Anglia
  • Full time
  • Wanted work domainsOffice jobs Logistics
  • Availability for work related travelUp to 100% of the schedule
  • Willing to relocateOnly abroad

Experience

  • December 2015 - Present

    Waitress, Ristorante Pizzeria Da Angelo

    • Hartberg, Austria
    • Full time
    • Work domain - Services: Restaurants

  • March 2012 - November 2015

    Cash Desk, Administration and Warehouse Manage, Peek&Cloppenburg

    • Constanța, Romania
    • Full time
    • Work domain - Sales: Retail / Trade

    As Cash Desk & Administration Manager I was:
    - directly subordinated to the store manager and to the head of international retail administration
     - responsible for all cash entries and exits of the store
     - primary accountancy and issuing of the daily cash register
     - leads the team by example and takes full responsibility for them and their performance
     - plans and implements staffing levels in order to meet business needs, works out staff rotation plans
     - applies and maintains procedures and regulations according to head office and legal rules (office procedures, reporting, HR and financial procedures, security procedures etc)
     - solves clients queries and reclamations, up-dates clients database
     - different administrative activities (order of office supplies, copies, archive and prepare different documents, receive and distribute correspondence, incoming calls, faxes and e-mails)
     - coaching the team to set the right priorities
     - weekly planning the work schedule and distributing the duties
     - recruiting and training new team members

  • February 2008 - February 2012

    Warehouse Manage, Peek&Cloppenburg

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Sales: Retail / Trade

    As Warehouse Manager I was:
    - directly subordinated to the store manager and to the head of international logistic  administration
     - responsible for the whole process of movement of the products in the store
     - refilling the stock in the store, with products from the warehouse on the basis of a list (Pickliste) 
    - ensure that all departments have stock appropriate products and that all products are tagged and secured reception of products sent by central Warehouse
     -unloading, loading products from the truck together with my team
     - sorting the various  products for departments of the store and checking the quality of the products as a result of transportation
     - transfers of products with different stores within the company
     - implementation of all of the company's standard procedures with regard to the work of the warehouse
     - organization and supervision of the annual inventory 
    -  training all employees store with inventory procedures
     - organizing different activities General cleaning/repairs/inspections
     - preparing and storing of documents for accounting department
     - recruiting and training new team members
     - coaching the team to set the right priorities
     - weekly planning the work schedule and distributing the duties

  • May 2007 - September 2007

    Bar Waitress, Serene Villagio

    • Mariella di Cutro, Italy
    • Seasonal
    • Work domain - Services: Hotels

    Serving beverages and cocktails at the beach bar.

  • April 2006 - April 2007

    Junior cook, SC Madeleine SRL- Restaurant Mica Elvetie

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Services: Restaurants

    Preparing salads, starter dishes and desserts

  • August 2002 - December 2004

    Cashier, Lechwiesen Autobahn Tankstelle

    • Landsberg am Lech, Germany
    • Full time
    • Work domain - Sales: Sales

    Collecting payments of gasoline and other products

Skills

Driving license
  • B
  • Ability to work in team
  • Practical spirit
  • Positive attitude and optimism

Results- & Customer oriented, Time management, Multitasking, Leadership, Coaching, people development, planning & organizing

Foreign languages

English
Advanced
German
Advanced
Italian
Advanced
Spanish
Beginner
Romanian
Native