16537

RECEPTIONER la RELAX COMFORT SUITES

RECEPTION at RELAX COMFORT SUITES

  • România, Călărași
  • România, Călărași
  • Romania, Călărași
  • Romania, Călărași
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 22.11.2011
  • Numar referinta: 16537

Experienta

  • august 2011 - Prezent

    RECEPTIONER, RELAX COMFORT SUITES

    • Călărași, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Turism

    -ASIGURA PERAMANENT CONTACT CU CLIENTUL DIN MOMENTUL INTRARII ACESTUIA
    IN UNITATEA HOTELIERA SI PANA IN MOMENTUL IN CARE O PARASESTE;DACA
    ESTE NECESAR CONTACTUL SE MENTINE SI DUPA PLECAREA CLIENTULUI.
    -CUNOASTE IN PERMANENTA SITUATIA SPATIILOR DE CAZARE;
    -EFECTUEAZA REZERVARI.
    -ONOREAZA REZERVARILE ,EFECTUEAZA VANZAREA DIRECTA A SPATIILOR
    DE CAZARE,VERIFICA SI INREGISTREAZA DATELE PERSONALE ALE CLIENTULUI
    IN DOCUMENTELE DE EVIDENTA OPERATIVA;
    -PROMOVEAZA RECOMANDA SI PREZINTA OASPETILOR SERVICIILE HOTELULUI.
    -SUPRAVEGHEAZA DISCRET CLIENTII IN TIMPUL SEJURULUI SUB ASPECTUL
    CONDITIILOR OFERITE SI CALITATII SERVICIILOR PRESTATE.
    -SOLUTIONEAZA PROMPT CERERILE SI RECLAMATIILE CLIENTILOR
    

  • august 2011 - Prezent

    RECEPTIONER, RELAX COMFORT SUITES

    • Călărași, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Turism

    *preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti;
    
    *primirea si cazarea clientilor;
    
    *intocmirea actelor necesare cazarii clientilor (contracte de turism, urmarirea si incasareaplatilor);
    
    *promovarea serviciilor oferite clientilor;
    
    *solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate;
    
    *medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor.
    
    *stabilirea unor relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturorproblemelor ocazionale.
    
    *raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare si cazare oferite clientilor hotelului
    
    *raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurarii activitatii;
    
    

  • ianuarie 2007 - februarie 2007

    AJUTOR BUCATAR, BORCEA S.R.L. CALARASI

    • Călărași, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Turism

    1. Răspunde de păstrarea în bune condiţii a ustensilelor şi aparaturii;
    2. Răspunde de respectarea normelor de igienă şi securitate a muncii;
    3. Răspunde de utilizarea resurselor existente, exclusiv în interesul firmei;
    4. Respectă cu stricteţe igiena personală (halat, bonetă, încalţăminte) cât şi igiena bucătăriei;
    5. Utilizarea resurselor existente, exclusiv în interesul firmei;
    6. Respectă Regulamentul Intern al societăţii;
    7. Zilnic recoltează probe din meniu pe care le păstrează în frigider;
    8. În funcţie de activitatea curentă a unităţii, salariatul va îndeplini orice alte sarcini dispuse de către conducere în legătură cu deservirea corespunzătoare a clienţilor unitării, în funcţie de competenţele sale profesionale.
    

  • ianuarie 2007 - februarie 2007

    casiera, borcea srl

    • Călărași, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    vanzari

Educatie

  • 2011 - Prezent

    Diploma de facultate, UNIVERSITATEA CRESTINA DIMITRIE CANTEMIR

    • București, România
  • 2011 - Prezent

    Diploma de facultate, UNIVERSITATEA DIMITRIE CANTEMIR-BUCURESTI

    • București, România
  • 2007 - 2010

    Liceu / scoala profesionala, COLEGIUL AGRICOL SANDU ALDEA

    • Călărași, România
  • 2005 - 2007

    Liceu / scoala profesionala, COLEGIUL ECONOMIC CALARASI

    • Călărași, România

Limbi straine

Engleza
Mediu
Spaniola
Incepator
Romana
Nativ
75%
  • Last update: 22.11.2011
  • Reference number: 16537

Experience

  • August 2011 - Present

    RECEPTION, RELAX COMFORT SUITES

    • Călărași, Romania
    • Full time
    • Work domain - Services: Tourism

    *acquisition and registration of reservations from customers
    * the reception and accommodation of clients;
    * preparation of documents necessary depending on the clients (travel contracts, follow-up and payout: PayPal transfer  fees);
    * promoting the services offered to clients;
    * efficient settlement of all registered solicitations;
    * conflict mediation and resolution of customer complaints.
    * establishing optimum relations with clients, in order to resolve in a timely manner and in good conditions all occasional problems.
    * answer for the quality of information services, booking and hotel accommodation offered to clients
    * answer for solving efficiency problems occurred during the development of the activity;
    
    

Education

  • 2011 - Present

    Bachelor's degree, UNIVERSITY DIMITRIE CANTEMIR BUCHAREST

    • București, Romania
  • 2007 - 2010

    Highschool, SANDU ALDEA AGRICULTURAL COLLEGE-CALARASI

    • Călărași, Romania
  • 2005 - 2007

    Highschool, ECONOMIC-CALARASI

    • Călărași, Romania

Foreign languages

English
Intermediate
Spanish
Beginner
Romanian
Native