17075

operator introducere, validare si prelucrare date la Fashion days

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 10.11.2015
  • Numar referinta: 17075

Experienta

  • iunie 2012 - Prezent

    operator introducere, validare si prelucrare date, Fashion days

    • Ilfov, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Logistica

    - descarcare marfa din mijlocul de transport;
    - receptia fizica a marfii: desfacere cutii, sortare marfa pe model, culoare, marime;
    - identificare repere cu mostra/poza site;
    - receptia calitativa: verificare calitativa produse si ambalaje;
    - receptia cantitativa: verificarea cantitatilor receptionate cu 
    documentele si asignare locatie in depozit pentru fiecare reper;
    - preluarea comenzilor din softul de gestiune si pregatirea acestora (picking);
    - emiterea facturilor si AWB-urilor catre clienti;
    - organizarea coletelor si a retururilor;
    - monitorizarea stocurilor.

  • ianuarie 2011 - Prezent

    asistent manager, ECO GENERAL CONSULT

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    2.	Principalele sarcini si responsabilitati ce revin postului:
    •	indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
    •	preluarea si directionarea apelurilor telefonice
    •	primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate
    •	asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice
    •	preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea
    •	corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
    •	redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
    •	asigurarea transmiterii / receptionarii documentelor prin posta, fax, e-mail
    •	actualizarea bazei de date documente
    •	rezervari hotel parteneri externi, rezervari auto, etc.
    •	elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
    •	asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei
    •	alte sarcini trasate de director / manager
    

  • septembrie 2010 - noiembrie 2010

    operator calculator, TOPO EXIM

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    transcrierea cadastrelor din format pe hartie in format electronic
    proiect-colaborare

  • aprilie 2002 - august 2010

    functionar administrativ, CNDPI ROMSOFT SA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: IT

    • 2009- 2010 Service (intrare/iesire produse service, întocmirea dosarelor de stornare si refuz de garantie si relatii cu clienţii)
    • 2004- 2009 – Coordonator magazie (şi gestiune)
    • 2003- 2004 – VAMA (R.M.A)
    • 2002 –2003 – Departamentul de coletarie
    

Educatie

  • 2010 - Prezent

    Master / studii postuniversitare, Universitatea Politehnica Bucuresti

    • București, România
  • 2007 - 2010

    Diploma de facultate, Universitatea Spiru Haret

    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Mediu
Germana
Incepator
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 10.11.2015
  • Reference number: 17075

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Intermediate
German
Beginner
Romanian
Native