17108

Administratie, Secretariat la SC FILO DI ARIANNA

  • România, Timișoara
  • România, Timișoara
  • Romania, Timișoara
  • Romania, Timișoara
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 07.06.2013
  • Numar referinta: 17108

Experienta

  • iunie 2004 - septembrie 2011

    Administratie, Secretariat, SC FILO DI ARIANNA

    • Timișoara, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

     Administrator .   Secretar Administrativ.
       Această parte a activității am desfășurat-o la societatea FILO DI ARIANNA SRL, societate comercială  care  reprezintă  produse si companii italiene in România,  intermediază  schimburi comerciale intre furnizori si clienți. Responsabilitățile mele ca administrator au inclus: reprezentarea societății si organizarea activităților, cercetari de marketing pentru companii care doresc să dezvolte proiecte in domeniul textil, păstrarea contactelor cu autoritățile legale, cu furnizori si clienți, elaborarea documentelor  administrative ale societății, păstrarea documentației de birou, elaborarea si organizarea bugetului, activități de marketing in vederea lărgirii rețelei de clienți. De asemenea am avut responsabilități secretariale: elaborarea si indosarierea fisierelor, documentelor, registrelor; traduceri,  verificarea si păstrarea corespondentei - scrisori, e-mails, fax, telefoane; pregătirea, organizarea  si coordonarea unor călătorii internaționale intre furnizori si clienți; prima notă contabilă, elaborarea facturilor, cecurilor, ordinelor de plată, verificarea cheltuielilor, facturilor  si necesităților  de plată.   Cunostințe informatice in folosirea programelor MS Office: Word, Excel, Access, Project Management, Power Point, Outlook. Am desfăsurat activități în care am dezvoltat experiența practică in secretariat, administrație, marketing, comunicare, relatii umane, abilitățile de comunicare si relaționare intre persoane, capacitatea de a asculta, am dezvoltat flexibilitatea, creativitatea, inițiativa, perseverența in  continuarea unui plan si obtinerea de rezultate.
    
    

  • ianuarie 1996 - iulie 2001

    Aministratie Secretariat, SC BJ INTERCOM

    • Timișoara, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Retail / Comert

    Administrator.     Secretar Administrativ
     O parte a activității mele am desfăsurat-o la  societatea comericală  BJ INTERCOM SRL, societate cu activități in domeniul comercial textil si alte produse. Am avut responsabilități administrative si secretariale. Responsabilitățile ca administrator au inclus:  reprezentarea societății si organizarea activităților, păstrarea contactelor cu autoritățile legale, bănci, furnizori si clienți, elaborarea si indosarierea documentației administrative, verificarea si asigurarea ca documentația să fie elaborată la timp, recrutarea si administrarea personalului,  administrarea salariilor, elaborarea bugetului. De asemenea am avut responsabilități secretariale elaborarea si păstrarea corespondenței, dosarelor, rapoartelor si notelor, prima notă contabilă, elaborarea facturilor, verificarea cheltuielilor si altor cerințe de plată,  verificarea comenzilor. Am dezvoltat experiența  practică in secretariat, administrație marketing.
    
    

  • martie 1994 - decembrie 1995

    SECRETAR. CASIER, SC MIPA SRL

    • Timișoara, România
    • Full time
    • Domeniu - Inginerie: Industrii / Productie

      Secretar Administrativ.   Casier
        Experiența  de muncă la societatea MIPA SRL, a fost ca secretară  si casieră. Activitățile societății au fost in domeniul textil, producție si comercializare. Responsabilitățile mele ca secretară au inclus : organizarea activităților de birou, elaborarea si păstrarea documentației si  corespondenței - fax, telefoane, scrisori, comenzi,  verificarea ordinelor clienților, păstrarea si verificarea corespondenței  cu furnizorii si clienții, elaborarea facturilor, cecurilor,  evidența încasărilor, prima notă contabilă, depuneri si retrageri numerar  la bancă; păstrarea contactelor cu clienți si furnizori, alte autorități legale,  primirea clienților, elaborarea si verificarea  bazelor de date, îndosarierea si păstrarea documentelor  generale si administrative. Am dezvoltat competențe si abilități de comunicare in interiorul si exteriorul societății, administrarea fluxului de informații la timp, colaborarea si munca in echipă,organizarea activităților si prioritizarea acestora, flexibilitatea si inițiativa, perseverența in acumularea  de noi cunostințe si abilități.  
       
    

  • martie 1993 - noiembrie 1994

    SECRETARA, SC ANGELO INTERNATIONAL TRADING

    • Timișoara, România
    • Full time
    • Domeniu - Inginerie: Industrii / Productie

        SC ANGELO INTERNATIONAL TRADING este o societate cu activități de producție, desfacere si livrare in domeniul textil. Responsabilități administrative si secretariale: organizarea activităților si documentației de birou, păstrarea registrelor si dosarelor in ordine, organizarea si elaborarea corespondenței- mesaje, scrisori, telefoane, fax, traduceri, redactarea rapoartelor, prima notă contabilă, elaborare facturi, completare cecuri, verificarea cheltuielilor, depuneri si retrageri  numerar la banci, primirea clientilor, delegațiilor, organizarea agendei managerului si călătorii, rezervări de bilete, confirmarea rezervărilor si întâlnirilor comerciale.  
    Am dezvoltat abilități de comunicare si interactionare la toate nivelele companiei, lucrul in echipă, organizarea timpului si prioritizare, atentia la detalii, flexibilitatea, initiativa, perseverenta. 
    
    

Educatie

  • 2003 - 2005

    Master / studii postuniversitare, Universitatea de Vest

    • Timișoara, România
  • 2003 - 2005

    Master / studii postuniversitare, Universitatea Vest

    • «Alt oraș», România
  • 1998 - 2003

    Diploma de facultate, Universitatea Mihai Eminescu

    • «Alt oraș», România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Incepator
Italiana
Avansat
Spaniola
Mediu
Rusa
Incepator
Romana
Nativ
55%
  • Last update: 07.06.2013
  • Reference number: 17108

Experience

  • June 2004 - August 2010

    Administratie, Secretariat, SC FILO DI ARIANNA SRL

    • Timișoara, Romania
    • Full time
    • Work domain - Office jobs: Administrative

    Activitati de administratie firmă, office, secretairat, marketing, vânzări.

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Advanced
French
Beginner
Italian
Advanced
Spanish
Intermediate
Russian
Beginner
Romanian
Native