1826

Consilier la Directia de Dezvoltare si Implementare Proiecte

  • România, Oradea
  • România, Oradea
  • Romania, Oradea
  • Romania, Oradea
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 28.08.2015
  • Numar referinta: 1826

Experienta

  • septembrie 2011 - Prezent

    Consilier, Directia de Dezvoltare si Implementare Proiecte

    • Oradea, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    - Monitorizarea implementării proiectelor judeţene şi naţionale cu finanţare    nerambursabilă  în cadrul Direcţiei de Dezvoltare şi Implementare; 
    - Elaborarea privind procedura de raportare în cadrul proiectelor judeţene şi naţionale cu finanţare nerambursabilă în cadrul Direcţiei de Dezvoltare şi Implementare; 
    -  Îndeplineşte sarcinile specifice ce-i revin în cadrul echipelor de proiect desemnate pentru implementarea unor proiecte sau programe iniţiate şi/sau cofinanţate de  Direcţia de Dezvoltare şi Implementare Proiecte ;
    - Participă la organizarea şi buna desfăşurare a calendarului de evenimente al  Direcţiei de Dezvoltare şi Implementare Proiecte; 
    -  Întocmirea registrului de casa;
    - Normarea şi centralizarea foilor de parcurs pentru autoturismele din parcul auto al institutiei;
     - Întocmirea dosarelor de angajare conform legislatiei in vigoare pentru angajatii instituţiei;
     - Exercită alte atribuţii şi lucrări de specialitate prevăzute de lege şi       încredinţate pentru realizare de conducerea Direcţiei de Dezvoltare şi Implementare Proiecte, care se încadrează în limitele de atribuţii şi competenţe descrise mai sus şi care intră în sfera de activitate a Compartimentului. 
    

  • aprilie 2015 - iulie 2015

    Chelner, Hotel Hanken/See hotel

    • Insula Wangerooge, Germania
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Turism

    Servirea oaspetilor la micul dejun

  • octombrie 2008 - septembrie 2011

    Secretar, Directia de Dezvoltare si Implementare Proiecte

    • Oradea, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    •	Atribuţii stabilite de conducere cu privire la compartimentul relaţii publice şi  administrativ;   
    •	Efectuarea înregistrării documentelor intrate şi ieşite în registrul de  corespondenţă a unităţii;
    •	Asigurarea bazei informaţionale de interes public celor interesaţi;
    •	Aducerea la cunostinţa conducerii şi personalului instituţiei,diferite informaţii ce intră în competenţa lor;
    •	Redactarea documentelor si transmiterea lor la destinatari prin fax, posta, e-mail; 
    •	Participarea la şedintele  organizate in cadrul instituţiei;
    •	Participarea la întocmirea unor planuri pentru desfăşurarea în bune condiţii a întâlnirilor cu primari comunelor din judeţul Bihor şi reprezentanţi ai instituţiilor subordonate Consiliului Judeţean;
    •	Activităţi privind derularea proiectelor judeţene şi naţionale cu finanţare nerambursabilă  în cadrul Direcţiei de Dezvoltare şi Implementare; 
    •	Pregătirea documentelor necesare pentru întâlnirile de lucru, contactarea persoanelor cu care trebuie să se întâlnească directorul şi stabilirea programului;
    •	Efectuarea acţiunilor în ceea ce priveşte regulile de comportament şi protocol, pregătirea corespondenţei protocolare cu ocazia diferitelor evenimente,(şedinţe, întâlniri, conferinţe, etc);
    •	Intocmirea registrului de casa;
    •	Normarea si centralizarea foilor de parcurs pentru autoturismele din parcul auto al institutiei;
    	

  • aprilie 2001 - septembrie 2003

    Controlor Calitate (CTC), SC Yellow Stone Company Romania S.R.L

    • Oradea, România
    • Full time
    • Domeniu - Inginerie: Industrii / Productie

    Verificarea, monitorizarea, proceselor de producţie şi efectuarea controalelor, inspectiilor ce revin responsabilului CTC in fazele de execuţie determinante, potrivit PCC pe lucrare/produs,confirmarea calitatăţii lucrarilor/produselor realizate de subunităţi în înregistrari de calitate pe faze sau operaţii de execuţie, receptie calitativă.

  • aprilie 1998 - februarie 1999

    Operator Calculator, SC Kod Impex S.R.L

    • Oradea, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    -operator calculator facturare stocuri;
    -avizare marfă, contabilitate primară;
    -evidenţă obiecte de inventar şi a documentelor cu regim special;
    -evidenţă stocuri mărfuri; 
    -inventariere mărfuri;
    -inregistrare/operare facturi furnizori;

Educatie

  • 2008 - 2011

    Diploma de facultate, Facultatea de Stiinte Juridice si Admiistrative

    • Brașov, România
  • 2008 - 2011

    Diploma de facultate, Universitatea Spiru Haret Bucuresti Facultatea de Stiinte Juridice si Administrative

    • Brașov, România

Limbi straine

Engleza
Mediu
Germana
Mediu
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 28.08.2015
  • Reference number: 1826

Foreign languages

English
Intermediate
German
Intermediate
Romanian
Native