18317

HR Coordinator - Employee Services la miniMAX DISCOUNT S.R.L.

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 22.01.2012
  • Numar referinta: 18317

Experienta

  • martie 2005 - Prezent

    HR Coordinator - Employee Services, miniMAX DISCOUNT S.R.L.

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Resurse umane / Psihologie

    DESCRIEREA COMPANIEI
    miniMAX DISCOUNT S.R.L., membra a MERCADIA GROUP alaturi de Mic.ro Retail, Bet Cafe Arena, este o companie romaneasca infiintata in anul 2003 cu scopul dezvoltarii unei retele de magazine de tip discounter, de dimensiuni medii in orasele mai mici din Romania, compania detinand un numar maxim de 59 unitati de vanzare in luna octombrie 2011, din care, in prezent, fiind active 51, companie in care au activat un numar maxim de 1.900 salariati.
    
    
    RESPONSABILITATI/REALIZARI
     Adminstrare si gestionare:
    - implementarea si administrarea bazei de date cu informatii complete despre angajatii companiei;
    - coordonarea activitatilor cu privirea la intocmirea si gestionarea permanenta a dosarelor de personal,emiterea tuturor documentelor legate de incheierea, modificarea, suspendarea si incetarea contractelor individuale de munca;
    - intocmirea si transmiterea Registrului genereal de evidenta a salariatilor in format electronic;
    - eliberarea intregii game de adeverinte pentru salariati;
    - gestionarea relatiei cu banca cu privire la acordarea limitei de credit pentru angajatii eligibili, acordarea de consultanta in intermedierea deschiderii unui cont pentru plata salariului;
    - gestionarea sistemului de relatii de munca al organizatiei;
    - participarea, intocmirea, supervizarea cercetarilor disciplinare;
    - consultanta oferita managerilor de departamente privind legislatia in domeniul salarizarii si legislatiei muncii;
    - supervizarea respectarii normelor legale in vigoare;
    - consultanta in elaborarea fiselor de post;
    - initierea si coordonarea procesului de desemnare a reprezentantilor salariatilor si organizarea si fundamentarea intalnirilor dintre acestia si patronat in vederea elaborarii Regulamentului Intern si a negocierii clauzelor Contractului Colectiv de Munca la nivel de unitate;
    - intocmirea si implementarea procedurilor de Resurse Umane in cadrul companiei;
    - mentinerea relatiilor cu Autoritatile Statului(ITM, Agentiile Locale de Ocupare a Fortei de Munca, Casa Nationala de Pensii, Casele judetene de Asigurari de Sanatate);
    - participarea in cadrul studiilor salariale si cercetarea pietei fortei de munca din domeniul retail, cu privire la salarii, compensatii si beneficii (Mercer)
    
     Salarizare:
    - verificarea si introducerea pontajelor in sistemul de salarizare;
    - verificarea, introducerea si completarea concediilor medicale;
    - gestionarea tichetelor de masa acordate salariatilor prin emiterea comenzilor catre furnizorul acestor produse, organizarea distribuirii acestora in teritoriu catre toti salariatii, inregistrarile contabile aferente acestei operatiuni si verificarea lunara a conturilor contabile implicate;   
    - intocmirea statelor de plata, a declaratiilor lunare catre toate institutiile statului;
    - generarea si distribuirea fiselor fiscale ale angajatilor;
    - intocmirea note contabile si inregistrarea in modulul de specialitate "Socrate Contabiliate" a cheltuielilor salariale si verificarea lunara a rulajelor si soldurilor conturilor aferente;
    - statistici lunare, trimestriale, anuale privind forta de munca si cheltuielile aferente conform cerintelor reprezentantilor companiei si ale Institutului National de Statistica;

  • iunie 2002 - martie 2005

    Economist, Dacrom Primex S.R.L.

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    - evidenta contabila a clientilor,inregistrarea operatiunilor desfasurate prin banca si gestionarea relatiilor cu institutia banaca unde compania avea contul curent,  intocmirea registrului de casa, a registrelor contabile obligatorii;
    - intocmirea statelor de plata, a declaratiilor lunare catre autoritatile statului, efectuarea viramentelor lunare a taxelor si contributiilor salariale, inregistrarea contabila a cheltuielilor salariale.

Educatie

  • 2009 - 2009

    Postdoctorat, ABSOLUTE SCHOOL S.R.L.

    • București, România
  • 2009 - 2009

    Postdoctorat, SCHULTZ CONSULTING S.R.L.

    • București, România
  • 2007 - 2007

    Postdoctorat, TOTAL SCHOOL S.R.L.

    • București, România
  • 2004 - 2006

    Master / studii postuniversitare, ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTI

    • București, România
  • 1993 - 1998

    Diploma de facultate, Universitatea Titu Maiorescu

    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Mediu
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 22.01.2012
  • Reference number: 18317

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Intermediate
Romanian
Native