18799

Receptioner la Aegean View Aqua Resort **** - Kos , Grecia

Front desk receptionist at Aegean View Aqua Resort **** - Kos , Grecia

  • România, Dej
  • România, Dej
  • Romania, Dej
  • Romania, Dej
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 04.03.2013
  • Numar referinta: 18799

Experienta

  • aprilie 2012 - octombrie 2012

    Receptioner , Aegean View Aqua Resort **** - Kos , Grecia

    • Dej, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Turism

    - Primirea si cazarea clientilor;
    - Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti;
    -Răspunderea  la apelurile telefonice şi furnizează informaţiile solicitate.
    - Verificarea documentele prezentate de clienţi şi completarea  registrelor  de evidenţă,
    -Primirea, înregistrarea şi depozitarea obiectele de valoare ale clienţilor,
    -Eliberarea  bonului de casa , facturii , încasarea contravalori serviciilor ,
    - Verificarea  şi valabilitatea documentelor de plată şi asigură executarea acestora,
    - Primirea  şi repartizearea corespondenţei,
    - Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor,
    - Se asigură menţinerea unei ambianţe plăcute în incintă,
    - Mentinerea unei stranse legaturi cu agentiile de turism colaboratoare ,
    -Tinuta trebuie sa fie impecabila .

  • aprilie 2008 - noiembrie 2011

    Receptioner, Hotel Premier - Baile Olanesti

    • Dej, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Turism

    - Primirea si cazarea clientilor;
    - Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti;
    -Răspunderea  la apelurile telefonice şi furnizează informaţiile solicitate.
    - Verificarea documentele prezentate de clienţi şi completarea  registrelor  de evidenţă,
    -Primirea, înregistrarea şi depozitarea obiectele de valoare ale clienţilor,
    -Eliberarea  bonului de casa , facturii , încasarea contravalori serviciilor ,
    - Verificarea  şi valabilitatea documentelor de plată şi asigură executarea acestora,
    - Primirea  şi repartizearea corespondenţei,
    - Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor,
    - Se asigură menţinerea unei ambianţe plăcute în incintă,
    -Tinuta trebuie sa fie impecabila .
    

  • mai 2005 - septembrie 2007

    Ospatar , Hotel Olanesti - Baile Olanesti

    • Dej, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Turism

    - Asigurarea de calitatea tacâmurilor şi a paharelor aranjate pe masă.
    - Primirea  clienţilor unităţii şi stabilirea  relaţie cu aceştia (salut, pronunţarea numelui clientului, dacă
    este cunoscut)
    - Interesul fata  de preferinţele clienţilor privind locul unde doresc să se aşeze la masă
    - Prezentare  meniului  şi răspunderea  la întrebările consumatorilor privind specialităţile sau componenţa mâncărurilor, modalităţile de gătire şi face sugestii la solicitare( find bine informat de fiecare produs din meniu )
    - Se ia comanda, se notează , se memorează sau se introduce în calculator şi se  transmite mai
    departe bucătăriei.
    - Se execută operaţiile obişnuite necesare servirii ca: mis-en-place în ordinea cerută de tehnica servirii pentru micul dejun, dejun, cina rece sau caldă .
    - Se descrie şi recomandă sortimente de vinuri sau alte băuturi în conformitate cu specificaţiile
    clientului.
    
    Aici am lucrat 3 veri consecutive ca sezonier deoarece eram la scoala   in timpul anului . 

Educatie

  • 2007 - 2010

    Diploma de facultate, Universitatea Constantin Brancoveanu

    • Râmnicu Vâlcea, România
  • 2003 - 2007

    Liceu / scoala profesionala, Grup Scolar Economic Iustinian Marina

    • Dej, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Avansat
Greaca
Incepator
Romana
Nativ
80%
  • Last update: 04.03.2013
  • Reference number: 18799

Experience

  • April 2012 - October 2012

    Front desk receptionist, Aegean View Aqua Resort **** - Kos , Grecia

    • Dej, Romania
    • Full time
    • Work domain - Services: Tourism

    - Reception and accommodation of customers;
    - Taking and recording bookings from customers;
    - Answering phone calls and provide the information requested ;
    - Verification of travel documents and updating customer records;
    - Upon request, receiving  and storing in safety boxes customers’ valuable items;
    - Cash handling,processing payments, drawing up invoices and receipts;
    - Verification and validity of documents and ensuring their payment ;
    - Dealing with enquiries, complaints and, correspondence;,
    - Conflict mediation and resolution of customer complaints;
    - Maintain a pleasant ambience ;
    - Attire must be flawless;
    

  • April 2009 - January 2011

    Front desk receptionist, Hotel Premier - Baile Olanesti

    • Dej, Romania
    • Full time
    • Work domain - Services: Tourism

    - Reception and accommodation of customers;
    - Taking and recording bookings from customers;
    - Answering phone calls and provide the information requested ;
    - Verification of travel documents and updating customer records;
    - Upon request, receiving  and storing in safety boxes customers’ valuable items;
    - Cash handling,processing payments, drawing up invoices and receipts;
    - Verification and validity of documents and ensuring their payment ;
    - Dealing with enquiries, complaints and, correspondence;,
    - Conflict mediation and resolution of customer complaints;
    - Maintain a pleasant ambience ;
    - Attire must be flawless;
    

  • May 2005 - September 2007

    Waiter, Hotel Olanesti - Baile Olanesti

    • Dej, Romania
    • Full time
    • Work domain - Services: Tourism

    - Preparing tables for meals, including set up items such as linen, silverware and glassware ;
    - Greeting customers with eye contact and smile addressing to them by name, if known ;
    - Escorting customers to the table considering their preferences regarding to the table position;
    - Presenting menus to the customers and answering questions about menu items or making recommendation upon request;
    - Taking food orders and entering the order into computer for transmittal to kitchen staff; 
    - Performing common operations serving as: mis-en-place according to the technical serving breakfast, lunch, dinner cold and hot ;
    
    
    At Olanesti Hotel I worked for three consecutive summer' season,  because during the year I was attending the school courses.

Education

  • 2007 - 2010

    Bachelor's degree, Constantin Brancoveanu University

    • Râmnicu Vâlcea, Romania
  • 2003 - 2007

    Highschool, Economic School Group Iustinian Marina

    • Dej, Romania

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Advanced
Greek
Beginner
Romanian
Native