18817

Consilier Vanzari/ Operator facturare/ Distributie marfa la Compania: SC ZASS PROTEUS&CO SRL LOC.TIMISOARA PUNCT LUCRU SC ZASS ELECTROCENTER SRL LOC.HUNEDOARA

  • România, Hunedoara
  • România, Hunedoara
  • Romania, Hunedoara
  • Romania, Hunedoara
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 13.02.2012
  • Numar referinta: 18817

Experienta

  • martie 2011 - ianuarie 2012

    Consilier Vanzari/ Operator facturare/ Distributie marfa, Compania: SC ZASS PROTEUS&CO SRL LOC.TIMISOARA PUNCT LUCRU SC ZASS ELECTROCENTER SRL LOC.HUNEDOARA

    • Hunedoara, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    Domeniu activitate firma:
    Domeniu activitate :vanzarea,facturarea produselor din gamele electrocasnice mari, mici,electronice,IT,foto&video,home confort,incorporabile,muzica,jocuri.
    
    Responsabilitati:
    Responsabilitati / Realizari - Consileaza clientii in scopul identificarii produselor adaptate nevoilor lor - Informeaza clientii cu privire la noile tehnologii aparute pe piata electrocasnicelor - Vanzarea produselor electronice si electrocasnice. - Activitati administrative (mercantizarea marfurilor, curatentie, distribuirea materialelor publicitare etc.) Onestitate Scopul nostru depaseste cu mult vanzarea de produse electronice si electrocasnice, cautarile noastre sunt spre NEVOILE tale identificate in PRODUSE si SERVICII. Astfel - sinceritatea, onestitatea si corectitudinea - de ambele parti este o valoare si conditie obligatorie pentru a ne indeplini scopurile.Orientare spre client Consultantii nostri de vanzari dispun de un nivel ridicat de pregatire tehnica si profesionalism pentru a raspunde cat mai bine, flexibil si obiectiv solicitarilor tale legate de PRODUSELE si SERVICIILE ZASS ELECTROCENTER. - Pentru a avea parte de cat mai multe beneficii! Promovarea noului ca si responsabilitate Compania are o preocupare permanenta spre identificarea si promovarea produselor cu un grad mare de inovatie astfel incat rezultatul final sa fie un grad mai mare de satisfactie al clientului final precum si imbunatatirea stilului de viata.Adaptarea produselor la toate nevoile Noul concept de magazine Zass Electrocenter este rezultatul experientei de 11 ani al companiei in retail-ul din Romania. Clientul nostru poate gasi in aceste magazine o gama perfect adaptata necesitatilor sale, pentru noi fiind importanta nevoia clientului indiferent de stare sociala, nivel de venituri, educatie sau profesie. Implicare 100% Eforturile noastre continue de a satisface cat mai bine nevoile tale, ne-au ajutat ca astazi sa-ti putem oferi nu doar simple produse, ci si servicii complete , unele dintre ele UNICE in magazinele de profil din Romania: - Prima recomandare; - Montaj gratuit la domiciliu - Banii inapoi garantat - Discount de buna vecinatate - Transport gratuit la domiciliu - Negociere direct in magazin Orientarea spre client este obiectivul principal al fiecarui departament din companie.
    
    Realizari:

  • ianuarie 2008 - octombrie 2010

    Operator Facturare/ Referent Contabil/ Tehnic/ Verificator, Compania: SC ROMSTAL IMEX SA LOC.BUCURESTI PUNCT LUCRU SC ROMSTAL IMEX SA FILIALA LOC. DEVA

    • Hunedoara, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    Domeniu activitate firma:
    Domeniu activitate :vanzarea,facturarea produselor din gamele
    hidro,termo si electrice si desfasurare de activitati in depozitul 
    filialei.
    
    Responsabilitati:
    - Responsabilitati si competente : Relatia cu clientii
    Mentinerea unei relationari cu toti clientii sau potentiali client,asigurarea satisfacerii clientilor prin colaborarea permanenta in vederea onorarii comenzilor in timp util.Informarea corecta si la timp ,suficienta a clientilor.Buna servire ,modul de abordare si tratare a clientilor,vanzarea produselor in conformitate cu obiectivele companiei.Promovarea privind cresterea vanzarilor si contracararea concurentei . Rezolvarea promta a tuturor problemelor si reclamatiilor clientiilor.Respectarea intocmai a tuturor circularelor si procedurilor emise in cadrul societatii.Intocmirea si actualizarea bazei de date cu principali colaboratori pe plan local.Intocmirea rapoartelor de activitate zilnica ,saptamanala,lunara.Evidenta tuturor documentelor fiscale (chitante,facturi , avize etc.) Raspunderea de respectarea normativelor de incasare a contravalorii facturilor fiscale achitate numerar ,bilete la ordin, file cec avalizate pentru persoane fizice , juridice (facturarea in baza unor contracte de furnizare cu plata la termen si plafon de credit disponibil )cu contracte multiple cu garantii bancar ,fidelizarea clientilor ocazionali , fideli, permanenti cu carduri cu valori numerice de reducere in functie de valoarea cumparata din cadrul societatii .Emiterea facturilor de penalitati in cazul celor cu contracte, daca se depaseste termenul scadent in cazul in care nu respecta conditile contractuale ,raspunderea de inchiderea zilnica a casei fiscale ,intocmirea documentelor aferente rapoarte zilnce ,registre incasari casa,registre incasari banca, borderou incasari ,situatii lunare etc. Raspunderea de intreaga gestiune a tuturor documentelor si cele cu regim special si arhivarea acestora .Transferul dintr-o gestiune in alta, stornarea facturilor fiscale .Asigurarea unei bune relationari cu potentialii clienti in vederea emiterii facturilor fiscale in baza unor bonuri de pregatire marfa intocmite de personalul de vanzare .Colaborarea cu operatorii transport (atat cei ai societati cat si cei ai societatilor de transport colaboratoare )in vederea preluarii marfurilor si predarii retururilor conforme.Prezentarea unor informatii tehnice si comerciale corecte cu privire la produsele comercializate,intocmirea documentelor in vederea emiterii ofertelor de preturi,tehnice.
    Relatia cu clientii
    
    Mentinerea unei relationari cu toti clientii sau potentiali client,asigurarea satisfacerii clientilor prin colaborarea permanenta in vederea onorarii comenzilor in timp util.Informarea corecta si la timp ,suficienta a clientilor.Buna servire ,modul de abordare si tratare a clientilor,vanzarea produselor in conformitate cu obiectivele companiei.Promovarea privind cresterea vanzarilor si contracararea concurentei . Rezolvarea promta a tuturor problemelor si reclamatiilor clientiilor.Respectarea intocmai a tuturor circularelor si procedurilor emise in cadrul societatii.Intocmirea si actualizarea bazei de date cu principali colaboratori pe plan local.Intocmirea rapoartelor de activitate zilnica ,saptamanala,lunara.Evidenta tuturor documentelor fiscale (chitante,facturi , avize etc.)
    Raspunderea de respectarea normativelorde incasare a contravalorii facturilor fiscale achitate numerar ,bilete la ordin, file cec avalizate pentru persoane fizice , juridice (facturarea in baza unor contracte de furnizare cu plata la termen si plafon de credit disponibil )cu contracte multiple cu garantii bancar ,fidelizarea clientilor ocazionali , fideli, permanenti cu carduri cu valori numerice de reducere in functie de valoarea cumparata din cadrul societatii .Emiterea facturilor de penalitati in cazul celor cu contracte, daca se depaseste termenul scadent in cazul in care nu respecta conditile contractuale ,raspunderea de inchiderea zilnica a casei fiscale ,intocmirea documentelor aferente rapoarte zilnce ,registre incasari casa,registre incasari banca, borderou incasari ,situatii lunare etc. Raspunderea de intreaga gestiune a tuturor documentelor si cele cu regim special si arhivarea acestora .Transferul dintr-o gestiune in alta, stornarea facturilor fiscale .Asigurarea unei bune relationari cu potentialii clienti in vederea emiterii facturilor fiscale in baza unor bonuri de pregatire marfa intocmite de personalul de vanzare .Colaborarea cu operatorii transport (atat cei ai societati cat si cei ai societatilor de transport colaboratoare )in vederea preluarii marfurilor si predarii retururilor conforme.Prezentarea unor informatii tehnice si comerciale corecte cu privire la produsele comercializate,intocmirea documentelor in vederea emiterii ofertelor de preturi,tehnice
    RELATIA CU CLIENTII:
    >mentine o buna relationare cu toti clentii existenti sau potentiali ;
    >asigura servirea ireprosabila a clientilor astrel incat acestia sa fie multumiti ,onorand comenzile acestora in timp util;
    >actioneaza permanent, utilizand toate resursele companieiastfel incat sa raspunda cerintelor clientilor ;
    COMPORTAMENT
    >sustine organizatia in vederea indeplinirii obiectivelor ;
    >comunica si colaboreaza departamental si interdepartamental pentru rezolvarea problemelor ;
    >este proactiv,deschis la schimbare si face sugestii pentru imbunatatirea activitatii ;
    >respecta si sustine valorile societatii (respect,comunicare ,integritate,responsabilitate,recunoasterea si sustinerea celorlalti,imbunatatire continua ,atitudine pozitiva,initiativa ).
    COMPETENTE
    >absolvent al unei institutii de invatamant liceal ;
    >minim 6 luni experienta in domeniul vanzarii si gestionarii de marfa ;
    >cunoasterea gamelor de produse comercializate de societate ;
    >abilitati in relationare si comunicare ;
    RESPONSABILITATI PRINCIPALE:
    >respectarea circuitelor documentelor care se intocmesc in activitatea de aprovizionare cu marfuri ,precum si acelor care se intocmesc in activitatea de vanzare directa;
    >respecta regulile stabilite pentru organizarea depozitului filialei,delimitarea zonelor de asezare a marfurilor in rafturi,etichetarea locatiilor si pastrarea ordini in depozit;
    >raspunde de efectuarea activitatii de receptionare a marfurilor sosite de la depozitul central,direst de la furnizori sau prin importul direct al marfurilor la filiala ,prin numararea produselor si compararea cu datele din documentele insotitoare ,semneaza si stampileaza documentele de intrare , separa produsele la care observa defecte sau neconformitati si informeaza Directorul filialei pentru a putea fi inscrisa in procesul verbal de receptie ;
    >raspune de transportarea marfurilor la locatiile de depozitare si respecta zonele de depozitare stabilite,tinand cont de indicatiile producatorului ,existente pe ambalajul produselor ;
    >pregateste marfurile solicitate de clienti ,raspunde de preluarea din locatii si de a pregati numai produsele cu ambalaj original si nedeteriorat ,scoate produsele din raft astfel incat sa evite deplasarea sau alunecarea produsului respectiv sau al celorlalte produse, raspunde de respectarea tuturor regulilor referitoare la pregatirea produselor care se livreaza in conditii speciale ,ceramica ,confectii etc;
    >in cazul produselor cu valabilitate limitata ,raspunde de livrarea cu prioritate a celor cu termen de valabilitate mic pentru epuizarea stocului inainte de expirarea termenului de valabilitate ;
    >anunta Directorul filialei in cazul in care in cursul activitatilor de pregatire si verificare constata diferente intre stocul scriptic cu cel fizic ,produse defecte sau neconformitati ;
    >raspunde de intretinerea produselor din magazin ,curatarea zilnica a acestora , inlocuirea celor degradate ,amplasarea produselor noi si promovarea acestora ,intretinerea cosurilor din magazin ,existenta etichetelor pe cosuri si laimentarea produselor ori de cate ori este nevoie ,intretinerea tejghelelor in buna stare si expunerea corespunzatoare a produselor in acestea ;
    >raspunde de intocmirea bonurilor de pregatire marfa pentru clientii care doresc sa achizitioneze produse ,verifica datele inscrise in bon impreuna cu clientul;
    >raspunde de prezentarea unor informatii tehnice si comerciale corecte cu privire la produsele expuse in magazin vizitatorilor,intocmeste documentele necesare in vederea emiterii unei oferte ;
    >raspunde de depozitarea corecta a marfurilor in zona alocata celor pastrate in custodie pentru clienti si mentine toate procesele verbale de custodie ;
    >raspunde de separarea produselor neconforme
    identificate in cursul activitatii de pregatire si verificare ,precum si asezarea acestora in spatiu delimitat ;
    >raspunde de utilizarea corecta a card-urilor societatii,inclusiv cardurile emise pentru clienti si raspunde financiar pentru eventuale pagube aduse companiei din folosirea incorecta ,nereala a card-urilor;
    >are obligatia de a participa la cursurile de instruire si perfectionare organizate de societate in vederea dezvoltarii profesionale si aplicarii cunostintelor dobandite in activitatea de vanzare ,raspunde pentru participarea la cursurile de instruire si perfectionare la testele periodice organizate de Academia Romstal,precum si de imbunatatirea rezultatelor obtinute la testele o-line pe site-ul Academiei ;
    >raspunde de utilizarea si gestionarea mijloacelor fixe luate in primire conform regulilor stabilite ,precum si a celor de folosinta comuna .
    RESPONSABILITATI LEGATE DE ACTIVITATEA DE VERIFICARE MARFA :
    >raspunde de verificarea tuturor marfurilor incluse in documentele de livrare emise in cadrul filialei,raspunde pentru eliberarea de marfuri neverificate catre clienti si pentru orice neconformitate constatata ulterior intre stadiul fizic si cel scriptic pentru marfurile verificate de el in baza doocumentului semnat la predarea produselor ;
    >verifica in prezenta clientului ,marfurile inscrise in documentele de livrare din punct de vedere cantitativ si calitativ,precum integritatea si conformitatea produselor fragile ;
    >dupa verificarea marfurilor facturate pentru clienti,raspunde de semnarea si stampilarea cu verificat a exemplarelor albastre si rosii a facturilor,solicita semnarea de catre client a facturii ;
    >raspunde de emiterea garantiilor produselor
    echipamentelor care beneficiaza de punere in functie sau garantie pe produs si se preda clientului ;
    >raspunde de preluarea retururilor produselorde a clienti in baza facturilor fiscale si a bonului de retur ,cu acordul Directorului filialei ;
    RESPONSABILITATI SECUNDARE LEGATE DE ACTIVITATEA DE FACTURARE
    >raspunde de intocmirea facturilor fiscale pentru clienti,in baza bonurilor de pregatire ,solicita clientilor complectarea datelor delegatului si semnarea facturilor,verifica daca delegatul are drept de utilizare al card-ului prezentat,apoi introduce seria cardului si reducerea solicitata de client;
    >raspunde de respectarea regulilor stabilite la incasarea facturilor aferente diferitelor modalitati de plata,verifica si raspunde pentru corectitudinea datelor inscrise in filele cec si ordinele de plata prezentate de beneficiari,in baza carora acestia achizitioneaza echipamente ;
    >raspunde pentru incasarea contravalorii facturilor incasate in numerar,emiterea chitantei inseriate ,pentru suma incasata si inscrierea in numarul chitantei in campul incasari la emiterea facturilor ;
    >pentru facturile emise in baza contractelor de furnizare cu plata la termen si a contractelor de furnizare cu plata la termen si plafon de credit ,verifica plafonul de credit disponibil,diferenta intre plafon si datoriile clientului ,precum si modalitatea de plata si garantia existenta ,in cazul facturilor la care exista un termen de plata aprobat ,inscrierea in campul scadenta corect ;
    >raspunde de intocmirea si emiterea facturilor stornate in conditiile stabilite de prcedurile de lucru ;
    >emite facturi pentru marfa livrata reprezentantelor Romstal,respectand conditiile acordate acestora ;
    >raspunde de gestionarea corecta a tuturor facturilor si avizelor de expeditie si de arhivare a acestora ;
    >pastreaza confidentialitatea informatiilor legate de incasari ,sume in casa ,platii etc;furnizeaza aceste date numai Directorului filialei si conducerii societatii;
    RESPONSABILITATI SECUNDARE LEGATE DE ACTIVITATEA DE VANZARE IN SHOWROOM:
    >raspunde de intocmirea comenzilor de livrare
    pentru clienti care solicita livrarea marfurilor la domiciliu;
    >asigura intretinerea produselor din expozitie,etichetarea corecta a produselor,afisarea corecta a preturilor ,inlocuirea celor degradate,amplasarea produselor noi si promovarea acestora;
    >afiseaza campaniile promotionale in expozitie , in baza documentelor emise de conducerea societatii;
    >raspunde pentru transmiterea de informatii corecte si concrete catre directia Marketing cu privire la concurenta si cerinte noi de produse ,primite din partea clientilor ;
    >promoveaza activitatea de vanzare in rate ,oferind tuturor clientilor ,potentialilor clienti informatii despre conditile de acordare a creditelor pentru achizitii de prduse in rate;
    >respecta standardele de imagine,amenajare,expunere, si depozitare,propune imbunatatirea acestor standarde;
    RESPONSABILITATI SECUNDARE LEGATE DE ACTIVITATEA COMERCIALA:
    >raspunde de vanzarea produselor comercializate de companie si participa la realizareatargetului de vanzari pe filiala;
    >identifica in permanenta clientii noi societatii de instalatii,instalatori,firme de constructii care au potential de colaborare cu societatea si propune Directorului filiala incheierea decontracte de intermediere si promovare ,precum si emiterea card-urilor pentru acesti clienti;
    >mentine in permanenta relatia cu clientii alocatii,clienti permanenti,societati de instalatii,constructii si consemneaza discutiile purtate la fiecare contactare a acestor clienti;
    SCOPUL POSTULUI:
    >vanzarea produselor comercializate de companie la un nivel inalt calitativ al serviciilor prestate catre client;
    Evaluari periodice a performantei:
    A - Sarcini si responsabilitati majore
    B - Obiective si indicatori de performanta
    C - Abilitati si aptitudini
    
    Realizari:
    Relationarea cu clienti permanenti ,fisa de colaborare,mentinerea in permanenta a unei colaborari ,mereu aproape de nevoia clientului ,rezolvarea cat mai concreta a solicitarilor acestora ,siguranta colaborarilor cu firmele duce implicit la realizari.In paralel relationarea ,convingerea clientilor ocazionali care vin in magazin,perceptia de siguranta ,ca au luat un produs de calitate ,i sa acordat consultanta in domeniul interesat,multumirea ca a facut alegerea potrivita si cu siguranta acestia vor reveni in magazin ,eventual vor recomanda si celor apropiati/cunoscuti buna colaborare cu personalul si buna impresie si multumire ca a ales prosusul/produsele cele mai bune.

  • august 2005 - ianuarie 2008

    AGENT VANZARI REFERENT VANZARI, CONTABIL- FACTURARE LUCRATOR COMERCIAL, Compania: SC UNISTAL SRL- HUNEDOARA- REPREZENTANTA SC ROMSTAL IMEX SA BUCURESTI

    • Hunedoara, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    Domeniul: Vanzari , Serviciu Clienti , Distributie
    Responsabilitati: Domeniu activitate firma:
    Domeniu activitate :vanzarea,facturarea produselor din gamele hidro,termo si electrice, activitatii
    specifice magazinului.
    - Responsabilitati si competente : Relatia cu clientii
    Mentinerea unei relationari cu toti clientii sau potentiali client,asigurarea satisfacerii clientilor prin
    colaborarea permanenta in vederea onorarii comenzilor in timp util.Informarea corecta si la
    timp ,suficienta a clientilor.Buna servire ,modul de abordare si tratare a clientilor,vanzarea produselor
    in conformitate cu obiectivele companiei.Promovarea privind cresterea vanzarilor si contracararea
    concurentei . Rezolvarea promta a tuturor problemelor si reclamatiilor clientiilor.Respectarea intocmai
    a tuturor circularelor si procedurilor emise in cadrul societatii.Intocmirea si actualizarea bazei de date
    cu principali colaboratori pe plan local.Intocmirea rapoartelor de activitate
    zilnica ,saptamanala,lunara.Evidenta tuturor documentelor fiscale (chitante,facturi , avize etc.)
    Raspunderea de respectarea normativelorde incasare a contravalorii facturilor fiscale achitate
    numerar ,bilete la ordin, file cec avalizate pentru persoane fizice , juridice (facturarea in baza unor
    contracte de furnizare cu plata la termen si plafon de credit disponibil )cu contracte multiple cu garantii
    bancar ,fidelizarea clientilor ocazionali , fideli, permanenti cu carduri cu valori numerice de reducere in
    functie de valoarea cumparata din cadrul societatii .Emiterea facturilor de penalitati in cazul celor cu
    contracte, daca se depaseste termenul scadent in cazul in care nu respecta conditile
    contractuale ,raspunderea de inchiderea zilnica a casei fiscale ,intocmirea documentelor aferente
    rapoarte zilnce ,registre incasari casa,registre incasari banca, borderou incasari ,situatii lunare etc.
    Raspunderea de intreaga gestiune a tuturor documentelor si cele cu regim special si arhivarea
    acestora .Transferul dintr- o gestiune in alta, stornarea facturilor fiscale .Asigurarea unei bune
    relationari cu potentialii clienti in vederea emiterii facturilor fiscale in baza unor bonuri de pregatire
    marfa intocmite de personalul de vanzare .Colaborarea cu operatorii transport (atat cei ai societati cat
    si cei ai societatilor de transport colaboratoare )in vederea preluarii marfurilor si predarii retururilor
    conforme.Prezentarea unor informatii tehnice si comerciale corecte cu privire la
    produselecomercializate,intocmirea documentelor in vederea emiterii ofertelor de preturi,tehnice
    Verificare marfa:
    >raspunde de verificarea tuturor marfurilor incluse in documentele de livrare emise in cadrul
    filialei,raspunde pentru eliberarea de marfuri neverificate catre clienti si pentru orice neconformitate
    constatata ulterior intre stadiul fizic si cel scriptic pentru marfurile verificate de el in baza
    doocumentului semnat la predarea produselor ;
    >verifica in prezenta clientului ,marfurile inscrise in documentele de livrare din punct de vedere
    cantitativ si calitativ,precum integritatea si conformitatea produselor fragile ;
    >dupa verificarea marfurilor facturate pentru clienti,raspunde de semnarea si stampilarea cu verificat a
    facturilor.
    >raspunde de emiterea garantiilor produselor.
    >raspunde de intocmirea comenzilor de livrare
    pentru clienti care solicita livrarea marfurilor la domiciliu;
    >asigura intretinerea produselor din expozitie,etichetarea corecta a produselor,afisarea corecta a
    preturilor ,inlocuirea celor degradate,amplasarea produselor noi si promovarea acestora;
    >afiseaza campaniile promotionale in expozitie , in baza documentelor emise de conducerea
    societatii;
    >raspunde pentru transmiterea de informatii corecte si concrete catre directia Marketing cu privire la
    concurenta si cerinte noi de produse ,primite din partea clientilor ;
    >promoveaza activitatea de vanzare in rate ,oferind tuturor clientilor ,potentialilor clienti informatii
    despre conditile de acordare a creditelor pentru achizitii de prduse in rate;
    >respecta standardele de imagine,amenajare.

  • august 1993 - octombrie 2003

    Electrician intretinere si reparati instalatii si echipamente electrice, Compania: SC SIDERURGICA SA - HUNEDOARA

    • Hunedoara, România
    • Full time
    • Domeniu - Inginerie: Industrii / Productie

    Domeniu activitate firma:
    Domeniul este industrie metalurgie/siderurgie ,proces tehnologic pentru elaborarea otelului si definitivarea acestuia in profile ,prefabricate.
    Departamentul unde eram era de intretinere,exploatare,reparare a tuturor aparatajelor electrice,electronice -automatizare ,mentinerea acestora in buni parametri functionali,intervenirea in caz de defectiune remedierea acesteia ,aducerea de imbunatatiri conform schemelor electrice si procesului tehnologic ale aparatajelor electrice,mentinerea la standardele impuse.
    
    Responsabilitati:
    Domeniul: Inginerie / Tehnologie 
    Responsabilitati: -Responsabilitati : Perfectionarea in utilizarea documentatiilor
    
    tehnice de specialitate in instalatile electrice (scheme electrice,
    
    jurnal de cabluri,instructiuni de punere in functie si exploatare a
    
    instalatiilor electrice ,norme de protectie a muncii conform
    
    tehnologiei specifice s-a colaborat la punerea in functie cu diverse
    
    firme Ansaldo - Franta - Telemecanique in conceperea ,
    
    dimensionarea si verificarea schemelor diferitelor instalatii
    
    actionarea electrica a diferitelor utilaje mecanic-electric-hidraulic,
    
    instalatii de iluminat , montarea demontarea ,demontarea
    
    transformatoarelor de joasa tensiune cu puteri 0.25kw-137kw
    
    instalatii electrice de iluminat etc.Internentii la instalatie
    
    echipamentele electrice tehnologice.
    
    Realizari:
    Domeniul: Inginerie / Tehnologie 
    Responsabilitati: -Responsabilitati : Perfectionarea in utilizarea documentatiilor
    
    tehnice de specialitate in instalatile electrice (scheme electrice,
    
    jurnal de cabluri,instructiuni de punere in functie si exploatare a
    
    instalatiilor electrice ,norme de protectie a muncii conform
    
    tehnologiei specifice s-a colaborat la punerea in functie cu diverse
    
    firme Ansaldo - Franta - Telemecanique in conceperea ,
    
    dimensionarea si verificarea schemelor diferitelor instalatii
    
    actionarea electrica a diferitelor utilaje mecanic-electric-hidraulic,
    
    instalatii de iluminat , montarea demontarea ,demontarea
    
    transformatoarelor de joasa tensiune cu puteri 0.25kw-137kw
    
    instalatii electrice de iluminat etc.Internentii la instalatie
    
    echipamentele electrice tehnologice.

Educatie

  • 1997 - 2000

    Liceu / scoala profesionala, Liceul Industrial Metalurgic Nr.1 Hunedoara

    • Hunedoara, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Mediu
Italiana
Incepator
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 13.02.2012
  • Reference number: 18817

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Intermediate
Italian
Beginner
Romanian
Native