20155

Responsabil abonamente – secretariat la ADEVARUL HOLDING SA

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 16.02.2012
  • Numar referinta: 20155

Experienta

  • aprilie 2010 - Prezent

    Responsabil abonamente – secretariat, ADEVARUL HOLDING SA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    Atributii: 
    -preluarea apelurilor si a e-mailurilor venite de la clientii nostri; 
    -oferirea informatiilor solicitate de acestia; 
    -verificarea incasarilor si introducerea in baza de date a abonatilor; 
    -introducerea facturilor in baza de date; 
    -arhivarea documentelor justificative legate de contractarea abonamentelor; 
    -gestionarea si transmiterea modificarilor de adrese si a reclamatiilor catre firmele de distributie; 
    -inregistrarea, prelucrarea si pastrarea informatiilor referitoare la stocurile abonamentelor;
    -contactarea Oficiilor Postale pentru a verifica chitantele abonatilor si motivul pentru care acestia reclama neprimirea unei publicatii;
    -rezolvarea reclamatiilor legate de problemele abonamentelor trustului;
    -contactarea telefonica a clientilor care au intamplinat probleme in din momentul in care au achitat un abonament;
    -incasarea abonamentelor la sediu, emiterea chitantei si a facturii aferente platii;
    -intocmirea unui borderou in baza caruia predau banii incasati la casierie;
    -verificarea facturilor de autocolectate a firmelor de distributie cu care lucram;
    -preluarea,sortarea si verificarea corespondentei venita la sediu 
    -efectuarea pontajului la sfarsitul fiecarei luni
    -facturarea tuturor incasarilor;
    -expedierea facturilor emise catre abonati
    -scanare documente
    - introducere taloane abonare in soft 
    - verificare si introducere incasari clienti 
    - verificare si introducere mandate postale 
    - prelucrarea extraselor de cont 
    - e-mail-uri documente de plata 
    - abonamente strainatate, inregistrare date pentru abonare,urmarirea preturilor,emiterea facturilor in valuta,centralizarea abonamentelor
    -implicare in proiecte, participarea la evenimente 
    -evidenta contractelor incheiate cu firme
    - participarea la intalniri cu firmele de curierat pentru oferte de preturi expeditie
    -mentinerea legaturii cu firmele de curierat (trimitere borderouri de expeditie, predarea facturilor pentru expeditiile trimise catre contabilitate)

  • martie 2008 - martie 2010

    Agent servicii clienti– departament distributie- abonamente, CATAVENCU SA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    Atributii: 
    -preluarea apelurilor si a mailurilor venite de la clientii nostri; 
    -oferirea informatiilor solicitate de acestia; 
    -rezolvarea eventualelor probleme; 
    -contactarea clientilor pentru o eventuala colaborare si pentru prelungirea colaborarii; 
    -verificarea incasarilor si introducerea in baza de date a abonatilor; 
    -emiterea facturilor aferente abonamentelor cantractate; 
    -introducerea facturilor in baza de date; 
    -arhivarea documentelor justificative legate de contractarea abonamentelor; 
    -gestionarea si transmiterea modificarilor de adrese si a reclamatiilor catre firmele de distributie; 
    -inregistrarea, prelucrarea si pastrarea informatiilor referitoare la stocurile abonamentelor.
    Realizari:
    -am contractat abonamente cu clienti noi si i-am convins pe cei existeti pentru prelungirea acestora;
    -am oferit informatii clare si explicite, adaptandu-ma fiecarui tip de client, iar rezultatul a fost foarte bun atat pentru mine personal, deoarece interlocutorul meu a fost multumit de informatia primita sau rezolvarea eventualei probleme, cat si pentru superiorii mei.
    

  • octombrie 2007 - februarie 2008

    Agent call center pentru cartelele ORANGE Pre Pay, TELEPERFORMANCE ROMANIA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Serviciu clienti

    Atributii:
    -preluarea apelurilor de incoming
    -oferirea informatiilor legate despre serviciile Orange, cat mai explicit si adaptandu-ma fiecarui gen de persoane (totul se baza pe calitatea apelurilor)
    -solutionarea problemelor intampinate de clienti in folosirea cartelelor Orange Pre Pay;
    -inregistrarea fiecarui apel venit si a informatiilor oferite;
    -atingerea targetului ;
    

Educatie

  • 2007 - 2010

    Diploma de facultate, UNIVERSITATEA SPIRU HARET BUCURESTI

    • București, România

Limbi straine

Engleza
Mediu
Franceza
Incepator
Spaniola
Incepator
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 16.02.2012
  • Reference number: 20155

Foreign languages

English
Intermediate
French
Beginner
Spanish
Beginner
Romanian
Native