20160

Consultant operatiuni clientela la Volksbank Romania SA

  • România, Cluj Napoca
  • România, Cluj Napoca
  • Romania, Cluj Napoca
  • Romania, Cluj Napoca
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 25.01.2012
  • Numar referinta: 20160

Experienta

  • decembrie 2013 - Prezent

    Consultant operatiuni clientela, Volksbank Romania SA

    • Cluj Napoca, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    - Furnizarea de informatii complete clientilor cu privire la serviciile bancare, la tranzactii, conditii etc.
    - Asumarea obiectivelor de vanzari pentru produsele financiare oferite si intermediate de catre Banca
    - Dezvoltarea portofoliului de clienti si mentinerea acestuia conform strategiei/obiectivelor Bancii si tehnicilor de vanzare transmise de catre Managerul de vanzari Regional.
    - Deschiderea, monitorizarea, administrarea si inchiderea conturilor pentru persoane fizice si juridice precum si actualizarea datelor, in conformitate cu normele si procedurile bancii. 
    - Procesarea in VB Direct a cererilor de internet banking si a pachetelor de produse pentru persoanele fizice si juridice.
    - Verificarea incadrarii operatiunilor efectuate de clienti in prevederile legislatiei financiar-bancar si a normelor interne ale bancii.
    - Procesarea si verificarea tranzactiilor conform procedurilor interne ale bancii si regulamentelor BNR.
    - Gestionarea instrumentelor de plata de debit, respectiv CEC barat, BO, cambii.
    - Procesarea solicitarilor de emitere si administrare carduri in aplicatia Card Management.
    - Verificarea si validarea in termen a tranzactiilor din aplicatia Money Laundring Prevention ce fac obiectul raportarii catre ONPCSB.
    - Validarea tranzactiilor externe pentru DIE conform Procedurii de Customer &Cash.
    - Identificarea clientilor/tranzactiilor ce intra sub incidenta prevederilor in materia punerii in aplicare a   sanctiunilor internationale si raportarea acestor aspecte catre Departamentul AML.
    - Verificarea statusurilor tranzactiilor si informarea clientilor in cazul tranzactiilor nedecontate.
    - Efectuarea reconcilierii conturilor interne ale bancii conform procedurilor interne ale bancii. 
    - Raportarea catre Departamentul AML a tranzactiilor suspecte, care au drept scop spalarea banilor sau finantarea actelor de terorism.
    - Realizarea activitatilor specifice de casierie, verificarea banilor si respectarea procedurilor interne de casierie, regulamentele BNR si normele de securitate Bancara.
    

  • aprilie 2012 - decembrie 2013

    Consilier financiar, BCR Banca pentru Locuinte

    • Cluj Napoca, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Consultanta,Management

    - Identificarea clientilor potentiali pentru produsele Bancii;
    - Realizarea obiectivelor de vânzari conform planului individual;
    - Largirea bazei de clienti, identificarea, mentinerea si dezvoltarea unei retele de relatii cu clienti/prospecti;
    - Contactarea zilnica prin telefon, vizitarea clientilor potentiali sau existenti si identificarea nevoilor financiare actuale/viitoare ale clientilor;
    - Informarea clientilor despre produsele de economisire-creditare ale Bancii, conform manualelor de training si procedurilor în vigoare, explicând beneficiile si costurile aferente acestor produse;
    - Oferirea de explicatii privind documentatia necesara încheierii unui contract de economisire-creditare, asistarea clientilor în completarea documentatiei si mentinerea relatiei cu acestia;
    - Solicitarea/obtinerea de referinte de la clientii potentiali sau existenti;
    - Participarea activa la training-urile organizate de Banca;
    - Intocmirea de rapoarte de activitate cu privire la întâlniri, vizite si contacte.

  • aprilie 2011 - octombrie 2011

    Agent de vanzari, SC Adulmec.ro SRL

    • Cluj Napoca, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    - Identificarea, contactarea si stabilirea intalnirilor cu clientii;
    - Promovarea avantajelor pe care le ofera un site de reduceri;
    - Negocierea conditiilor de colaborare cu potentialii clienti, in concordanta cu respectarea principiilor politicii comerciale ale 
    companiei;
    - Intocmirea contractelor de colaborare cu clientii;
    - Mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii societatii;
    - Analiza ofertelor si politicilor concurentei;
    - Intocmirea de rapoarte privind activitatea desfasurata.

Educatie

  • 2008 - 2009

    Master / studii postuniversitare, Facultatea de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor, Universitatea "Babes- Bolyai"

    • Cluj Napoca, România
  • 2004 - 2008

    Diploma de facultate, Facultatea de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor, Universitatea "Babes- Bolyai"

    • Cluj Napoca, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Mediu
Franceza
Mediu
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 25.01.2012
  • Reference number: 20160

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Intermediate
French
Intermediate
Romanian
Native