20536

Asistent Manager la Guv Electronics Prod SRL

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 10.10.2012
  • Numar referinta: 20536

Experienta

  • aprilie 2012 - septembrie 2012

    Asistent Manager, Guv Electronics Prod SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    preluarea si directionarea apelurilor telefonice
    - primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate
    - asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice
    - preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea
    corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
    - redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
    - asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
    - actualizarea bazei de date documente
    - rezervari hotel parteneri externi, etc.
    - elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
    - asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele
    - Introducere facturi (furnizori/clienti);
    - Urmarire plati / incasari;
    - Verificarea corectitudinii documentelor primare;
    - Inregistrare deconturi de deplasare;
     -Facturare ;
    - Efectuarea si/sau verificarea lucrarilor de contabilitate primara
    -Intocmirea declaratiilor catre Ecotic si Ecorom 
    -Scanarea tuturor documentelor contabile si asezarea acestora in dosarul pentru contabilitate.
    -Traducerea facturilor si asigurarea documentelor pentru transportul vamal;
    

  • februarie 2009 - aprilie 2012

    Asistent manager, Realm Industrial Group SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    preluarea si directionarea apelurilor telefonice
    - primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate
    - asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice
    - preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea
    corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
    - redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
    - asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
    - actualizarea bazei de date documente
    - rezervari hotel parteneri externi, etc.
    - elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
    - asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele
    - Introducere facturi (furnizori/clienti);
    - Urmarire plati / incasari;
    - Verificarea corectitudinii documentelor primare;
    - Inregistrare deconturi de deplasare;
    - Efectuarea si/sau verificarea lucrarilor de contabilitate primara
    

Educatie

  • 2003 - 2009

    Liceu / scoala profesionala, Grup Scolar Sfantul Haralambie

    • Turnu Măgurele, România

Limbi straine

Engleza
Mediu
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 10.10.2012
  • Reference number: 20536

Foreign languages

English
Intermediate
Romanian
Native