20738

Field Human Resources Manager at Aston Markets

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
30%
  • Ultima actualizare: 18.02.2012
  • Numar referinta: 20738

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Incepator
Spaniola
Mediu
Romana
Nativ
80%
  • Last update: 18.02.2012
  • Reference number: 20738

Experience

  • March 2011 - Present

    Field Human Resources Manager, Aston Markets

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Office jobs: Human Resources / Psychology

    Initierea,derularea si finalizarea intregului proces de selectie, recrutare, ofertare si angajare pentru pozitii de entry, middle management.
          1.Organizarea,coordonarea si monitorizarea tuturor activitatilor departamentului de resurse
    umane: documente de angajare, modificari ale contractelor de munca, incetari ale contractelor
    de munca, evidente:
    -recrutarea si selectia personalului;
    -participarea la procesul de restructurare si reorganizare;
    -elaborarea procedurilor, regulamentelor, rapoartelor si situatiilor de personal;
    -elaborarea sistemului de motivare;
    -elaborarea grilei de salarizare;
    -coordonarea elaborarii specificatiilor si a fiselor de post;
    -elaborarea sistemului de evaluare a personalului;
    -stabilirea nevoilor de training si organizarea sesiunilor de training;
    -intocmire contracte de munca; intocmire fise post; intocmire acte aditionale; eliberari adeverinte diverse; intocmire acte necesare in cazurile: demisie,somaj,concedii;
    -coordonarea activitatii a trei Inspectori resurse umane;
    
    2.Organizarea procesului de recrutare si selectie de personal;
    -realizarea anunturilor si promovarea acestora
    -stabilirea canalelor de recrutare;
    -selectia cv-urilor; intervievarea candidatilor;
    -stabilirea profilului de compatibilitate pe post din punct de vedere alcompetentelor comportamentale;
    
    3.Crearea si mentinerea relatiilor cu companiile de recrutare;
    
    4.Organizarea procesului de integrare a noilor angajati in cultura companiei;
    
    5.Analiza posturilor si conceperea fiselor de post/actualizarea celor deja existente;
    
    6.Coordonarea procesului de apreciere a performantelor:
    -informarea angajatilor asupra procedurii de apreciere a performantelor angajatilor;
    -instruirea angajatilor pentru interviul de apreciere;
    -instruirea evaluatorilor;
    -participarea la interviurile de apreciere alaturi de evaluatorii principali;
    -realizare raport final in urma procesului de apreciere a performantelor (masuri, sugestii);
    
    7.Propunerea de actiuni de motivare;
    
    8.Planificarea bugetului HR la nivel de companie si urmarirea realizarii lui;
    
    9.Intocmirea de rapoarte privind diferite aspecte HR catre international;
    

  • November 2010 - March 2011

    Assistant Manager, Aston Markets

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Office jobs: Administrative

    Suport pentru managementul executiv
    - Administrarea agendei directorului general (stabilirea de intalniri);
    - Oferirea de suport pentru meeting-uri, conferinte;
    - Asigurare derularii procesului administrativ si protocolar
    - Lansarea de comenzi catre furnizori; asigurarea necesarului de echipamente, consumabile de birou;
    - Mentinerea legaturii cu furnizorii/prestatorii pentru fiecare proiect in parte;
    - Asigurarea rezervarilor biletelor de avion - asigurarea cazarii si transportului pentru vizitatori
    - Asigurarea de suport pentru activitatile de birou
    - Preluare si directionare apeluri telefonice - tehnoredactarea de materiale
    -Traduceri documente engleza—romana/romana-engleza
    -Intocmire rapoarte in Excel - registrul de casa, gestionare, centralizare si arhivare documente.
    - Corespondenta (inclusiv e-mail)
    - Mentinerea bazelor de date
    - Inregistrarea si gestionarea intrarilor de documente financiar-contabile (facturi, deconturi, contracte)
    
    Realizari:
    Proiect:
    MASS HUNTING - decembrie-mai 2011, proiect de extindere a activitatii companiei, am ocupat pozitia:
    Inspector Resurse Umane, avand urmatoarele sarcini:
    -Elaborarea si depunerea anuntului de recrutare pe site-uri de recrutare specializate
    -Screening de CV-uri
    -Gestionarea bazelor de date cu CV-uri de candidati inscrisi/recrutati
    -Analiza CV-urilor, elaborarea listei lungi / listei scurte si elaborarea de recomandari pentru
    conducatorii companiei
    -Intocmirea ghidului de interviu
    -Pregatirea interviului si programarea canditatilor
    -Participarea la interviurile de angajare
    -Anuntarea candidatilor admisi privind angajararea.
    -Mentinerea legaturii cu institutiile statului (ITM)
    -Mentinerea legaturii cu medicul de medicina muncii in vederea efectuarii fiselor de
    aptitudine si a controlului medical periodic;
    -Mentinerea legaturii cu serviciul extern de SSM (securitate si sanatate in munca), completarea
    fiselor cu tematicile lunare de instruire;
    Am fondat departamentul HR in-house, fapt datorat numarului mare constant de recrutari obtinute.
    
    Beneficii:
    Avansare pe pozitia de Human Resources Manager.
    

  • March 2010 - September 2010

    Redactor Online, Mayavin Records

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Marketing: Marketing

    In cadrul acestei organizatii, am fost responsabila de partea de promovare atat offline
    cat si online a artistilor, ocupandu-ma de interfata de comunicare dintre acestia si fani pe platformele online de socializare redactand articole formale dar si informale.
    
    Realizari:
    In perioada lucrata, am contribuit la conceperea strategiei de comunicare si pozitionarea unuia dintre artisti inscrisi casei de discuri in fata opiniei publice, actiune care a generat un numar mare de trafic si brand reputation in SEO, fiind astfel atins unul dintre obiectivele
    stragiei de comunicare, si anume dezvoltarea relatiei dintre artist-fan.
    

Education

  • 2009 - Present

    Bachelor's degree, Scoala Nationala de Stiinte Politice si Administrative Facultatea de Comunicare si Relatii Publice David Ogilvy

    • București, Romania
  • 2011 - 2011

    Postdoctorate, Inspectoratul Teritorial de Munca Bucuresti

    • București, Romania

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Advanced
French
Beginner
Spanish
Intermediate
Romanian
Native