21265

Specialist resurse umane la CRH Romania

  • România, Timișoara
  • România, Timișoara
  • Romania, Timișoara
  • Romania, Timișoara
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 02.04.2012
  • Numar referinta: 21265

Experienta

  • octombrie 2010 - octombrie 2011

    Specialist resurse umane, CRH Romania

    • Timișoara, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Resurse umane / Psihologie

    -Administrarea dosarelor de personal ale angajatilor si baza de date cu informatii despre angajati precum si arhivarea acestora.
    -Intocmirea de contracte de munca, acte aditionale si alte documente ce modifica contractul individual de munca .
    -Intocmirea si eliberarea documentelor doveditoare cu privire la raportul de munca solicitate de angajati.
    -Acordarea suportului in activitatea de administrare si actualizare zilnica a rapoartelor cu privire la indicatorii de resurse umane;
    -Administrarea si generarea de rapoarte din sistemul de pontaj electronic; 
    -Calcularea salariului brut al angajatilor direct si indirect productivi;
    -Consilierea angajatilor cu privire la problemele aparute in legatura cu raportul de munca atunci cand este cazul.
    -Comunicarea cu departamentele din fabrica cu privire la bonusurile acordate fiecarui angajat in functie de performante asigurandu-se ca sunt respectate regulile definite pentru aceste bonusuri. 
    -Acordarea de suport in activitatea de aplicare a procedurii disciplinare atunci cand e cazul, intocmirea documentelor necesare acestei proceduri si cele necesare pentru incetarea, modificarea, incheierea contractelor individuale de munca. 
    -Organizarea si sustinerea activitatii de instruire a noilor angajati.
     
    

  • ianuarie 2005 - octombrie 2010

    Operator introducere si prelucrare date SAP, Takata – Petri

    • Timișoara, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Resurse umane / Psihologie

    -Introducerea, evidenta si prelucrarea datelor in SAP: certificate medicale, concedii de odihna si alte tipuri de zile libere platite (casatorie, nastere, deces, donatori de sange);
    -Actualizarea fisierului de personal cu privire la: modificarea locului de munca, modificarea schimburilor;
    -Evidenta si calculul orelor suplimentare, primelor si retinerilor.
    -Informează angajaţii cu privire la modificările drepturilor salariale;
    -Calculeaza drepturile salariale conform pontajului, clauzelor negociate si legislatiei in vigoare.
    -Listarea fluturasilor de salarii si distribuirea acestora catre departamente;
    -Colectarea fluturasilor eronati si transmiterea acestora catre departamentul salarizare;
    -Urmarirea pontajelor zilnice si prelucrarea lor in vederea obtinerii statului de salarii;
    -Furnizarea de rapoarte referitoare la pontaj sefilor de sectii;
    -Asigurarea legaturii intre departamentul de productie si HR;
    -Introducerea noilor angajati (inregistrarea acestora, completarea dosarului de personal, etc.);
    

  • ianuarie 2004 - iunie 2004

    Secretara inspector personal , MBS ALUTUS S.R.L

    • Timișoara, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    Intocmirea contractelor de munca, actiuni de protocol,  preluarea apelurilor telefonice,  distribuirea si  inregistrarea corespondentei, intocmirea pontajelor angajatiilor, salarizare, efectuarea incasarilor,  completarea documentelor contabile (ordine de plata, facturi, chitante, etc.)

Educatie

  • 2004 - 2008

    Diploma de facultate, Universitatea Aurel Vlaicu Arad, Facultatea de Stiinte Economice

    • Arad, România
  • 2000 - 2003

    Colegiu / studii postliceale, Universitatea de Vest din Timisoara, Facultatea de Matematica

    • Timișoara, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Avansat
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 02.04.2012
  • Reference number: 21265

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Advanced
Romanian
Native