21350

Asistent Manager la Smart Grup srl

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 04.05.2012
  • Numar referinta: 21350

Experienta

  • iunie 2003 - Prezent

    Asistent Manager, Smart Grup srl

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - It Telecom: Telecomunicatii

    Contabilitate primara
    •	Inregistrarea documentelor contabile: chitante, bonuri fiscale, dispozitii de plata/incasare, deconturi de cheltuieli;
    •	Inventarierea mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar;
    •	Intocmirea facturilor fiscale catre clienti, chitante, bonuri de consum;
    •	Asigurarea legaturii cu banca, activitati specifice referitoare la extrase de cont, ordine de plata, cecuri, plati on-line;
    •	Intocmirea diverselor situatii financiar contabile (evidenta cheltuielilor lunare incluzand cheltuieli cu necesarul de papatarie, posta, curierat, chirie, salarii, deplasari, etc.), in functie de cerintele managementului.
    Resurse Umane
    •	Intocmirea formelor de angajare, de inregistrare, de evidenta, de pastrare, a contractelor individuale de munca si a dosarelor de personal, intocmirea si actualizarea fiselor de post, formele de incetare a contractelor de munca, mentinerea si transmiterea informatiilor in Revisal; intocmirea pontajului pentru calculul salarial, fise fiscale;
    •	Mentinerea relatiilor cu institutiile publice ale statului: Administratia Finantelor Publice, Casa de Pensii, Agentia Nationala de Ocupare a Fortei de Munca Bucuresti, Inspectoratul Teritorial de Munca, Casa de Asigurari de Sanatate.
    Securitate si Sanatate in Munca
    •	Elaborarea de instructiuni proprii de aplicare a normelor de securitate si sanatate in munca;
    •	Organizarea, coordonarea si monitorizarea activitatilor de prevenire si protectia muncii;
    •	Instructajul periodic al salariatilor din societate sub forma de informatii si instructiuni de lucru specifice locului de munca.
    Activitati administrative
    •	Organizarea si pastrarea documentelor arhivate pe departamente;
    •	Asigurarea comunicarii intre management si toate departamentele firmei;
    •	Evidenta computerizata a situatiilor de lucrari;
    •	Asigurarea legaturii cu clientii companiei prin oferirea informatiilor cu privire la lucrarile finalizate sau in curs de finalizare;
    •	Scanare, xerox, laminare, legare, indosariere;
    •	Activitati de protocol.

  • martie 2002 - iunie 2003

    Secretara, Institutul Roman pentru Sondarea Opiniei Publice

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Marketing: Marketing

    •	Tehnoredactarea diferitelor materiale si redactarea corespondentei zilnice;
    •	Inregistrarea si sortarea corespondentei;
    •	Preluarea si directionarea apelurilor telefonice sau preluarea mesajelor si transmiterea lor;
    •	Mentinerea legaturii permanente cu clientii institutului;
    •	Programarea interviurilor si audientelor;
    •	Primirea si transmiterea e-mail-uri si memo-uri;
    •	Verificarea pontajului lunar si transmiterea lui catre departamentul de Resurse Umane.
    

Educatie

  • 2008 - 2008

    Postdoctorat, Institutul National de Cercetare Dezvoltare pentru Protectia Muncii „Alexandru Darabont”

    • București, România
  • 2006 - 2008

    Master / studii postuniversitare, Academia de Studii Economice

    • București, România
  • 2004 - 2004

    Postdoctorat, ICE-FELIX-Fabrica de Calculatoare

    • București, România

Limbi straine

Engleza
Mediu
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 04.05.2012
  • Reference number: 21350

Foreign languages

English
Intermediate
Romanian
Native