24384

CONTABIL SI RESPONSABIL RESURSE UMANE la ROCIF CONSTRUCT SRL

  • România, Brăila
  • România, Brăila
  • Romania, Brăila
  • Romania, Brăila
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
95%
  • Ultima actualizare: 04.10.2015
  • Numar referinta: 24384

Obiectiv profesional

Obtinerea unui job unde sa-mi desfasor activitatea conform pregatirii mele, experientei capatate, unde sa-mi fie recunoscute calitatile si unde sa am posibilitatea de a ma perfectiona si de a ma dezvolta mereu pe plan profesional

  • braila, galati
  • Full time
  • Salariul dorit500 €
  • Domeniile urmariteFinante Financiar / Contabilitate, Office jobs Administrativ, Office jobs Resurse umane / Psihologie
  • Disponibilitate deplasare in interes de serviciuPana la 50% din program
  • Disponibilitate relocareNumai in tara

Experienta

  • iulie 2012 - Prezent

    CONTABIL SI RESPONSABIL RESURSE UMANE, ROCIF CONSTRUCT SRL

    • Brăila, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    RESPONSABILITATI:
    - Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare;
    - Mentinerea relatiilor cu organele administratiei publice;
    - Efectuarea de situatii si rapoarte catre managementul companiei;
    - Inregistrarea corecta si la zi in programul utilizat a tuturor datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare de marfa, facturi de cheltuieli, incasari si plati prin orice instrumente de incasare / plata, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum, etc.
    - Inregistrarea si indosarierea facturilor si devizelor de lucrari semnate de catre clienti si urmarirea incasarilor la termen a facturilor emise catre clienti; 
    - Realizarea ordinelor de compensare ;
    - Colectarea si inregistrarea in contabilitate a chitantelor, dispozitiilor de plata sau incasare, deconturilor si documentelor aferente platilor efectuate de firma
    - Completarea si inchiderea zilnica a Registrului de casa.
    - Tinerea la zi a evidentei Biletelor la Ordin si/sau filelor CEC emise de firma catre furnizori, urmarirea decontarii sau recuperarii acestora in vederea anularii, atunci cand este cazul. 
    
    - Mentinerea legaturii cu bancile;
    - Inregistrarea operatiunilor efectuate prin banca (incasari si plati);
    - Tinerea la zi a evidentelor pe furnizori si urmarirea efectuarii platilor la scadenta.
    - Colaborarea stransa cu celalalte departamente ale societatii.
    - Raportari statistice lunare si anuale
    - Intocmire state de salarii
    - Participarea la inventarierea anuala in vederea inchiderii bilantului contabil si furnizarea datelor corecte si complete membrilor comisiei de inventariere.
    -intocmire balante de verificare pentru clienti;

  • iulie 2012 - Prezent

    CONTABIL SI RESPONSABIL RESURSE UMANE, ROCIF CONSTRUCT SRL

    • Brăila, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    RESPONSABILITATI:
    - Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare;
    - Mentinerea relatiilor cu organele administratiei publice;
    - Efectuarea de situatii si rapoarte catre managementul companiei;
    - Inregistrarea corecta si la zi in programul utilizat a tuturor datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare de marfa, facturi de cheltuieli, incasari si plati prin orice instrumente de incasare / plata, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum, etc.
    - Inregistrarea si indosarierea facturilor si devizelor de lucrari semnate de catre clienti si urmarirea incasarilor la termen a facturilor emise catre clienti; 
    - Realizarea ordinelor de compensare ;
    - Colectarea si inregistrarea in contabilitate a chitantelor, dispozitiilor de plata sau incasare, deconturilor si documentelor aferente platilor efectuate de firma
    - Completarea si inchiderea zilnica a Registrului de casa.
    - Tinerea la zi a evidentei Biletelor la Ordin si/sau filelor CEC emise de firma catre furnizori, urmarirea decontarii sau recuperarii acestora in vederea anularii, atunci cand este cazul. 
    
    - Mentinerea legaturii cu bancile;
    - Inregistrarea operatiunilor efectuate prin banca (incasari si plati);
    - Tinerea la zi a evidentelor pe furnizori si urmarirea efectuarii platilor la scadenta.
    - Colaborarea stransa cu celalalte departamente ale societatii.
    - Raportari statistice lunare si anuale
    - Intocmire state de salarii
    - Participarea la inventarierea anuala in vederea inchiderii bilantului contabil si furnizarea datelor corecte si complete membrilor comisiei de inventariere.
    -intocmire balante de verificare pentru clienti;

  • noiembrie 2008 - ianuarie 2012

    Economist, SC EMAR CONS SRL

    • Brăila, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Management

    -Acordarea de consultanta potentialilor clienti in vederea accesarii fondurilor europene nerambursabila
    - Intocmire proiecte: completare cerere de finantare, plan de afaceri, studiu de fezabilitate/memoriu justifictiv
    - Intocmirea previziunilor economice a proiectului
    - Intocmire dosare de licitatii
    - Intocmire dosare achizitii
    - Intocmire raport de progres semestrial
    - Depunerea proiectelor la organismele abilitate
    - Intocmirea dosarelor pentru Institutiile bancare

Educatie

  • 2004 - 2008

    Diploma de facultate, Academia de Studii Economice Bucuresti

    • București, România

Aptitudini

  • Spirit practic
  • Putere de organizare si disciplina
  • Flexibilitate si adaptabilitate

Sunt deosebit de organizata si ordonata, spirit de echipa, Vigilenta, profesionalism, adaptabilitate usoara, punctualitate, seriozitate, ordine si disciplina la locul de munca;

Limbi straine

Engleza
Mediu
Germana
Incepator
Romana
Nativ

Pre-interviu

Cum ti-ai descrie personalitatea?

Sunt o persoana foarte organizata, determinata, atunci cand incep un lucru nu il las neterminat, capabila sa ma adaptez schimbarilor, rezistenta la stres, deosebit de perseverenta in atingerea obiectivelor, dornica mereu de perfectionare

Care sunt telurile tale in viata?

Obtinerea unui job unde sa-mi fie recunoscute capacitatile mele si sa fiu remunerata corespunzator. Indeplinirea fara greseala a tuturor sarcinilor si provocarilor pe care le intampin in desfasurarea activitatii zilnice.

Descrie jobul ideal pentru tine.

Am capacitatea de a desfasura atat activitati de contabilitate cat si cele de resurse umane, am urmat numeroase cursuri pentru a ma perfectiona si a putea raspunde provocarilor pe care mi le-ar oferi un nou loc de munca.

Care sunt scopurile pe care ti le-ai stabilit in cariera ta?

Perfectionarea continua , drept pentru care am urmat numeroase cursuri pentru a putea acoperi o gama larga de cerinte pe care mi le-ar putea pretinde un nou job, efectuarea cat mai corecta si in timp util a sarcinilor de serviciu

Esti mai motivat lucrand in echipa sau in mod individual?

Pot lucra foarte bine atat in achipa, cat si individual

Ce job ti-ar place sa ai peste 5 ani?

Economist contabil

La actualul sau fostul loc de munca, care au fost/sunt cele mai importante 5 realizari?

Indeplinirea corecta si la timp a tuturor sarcinilor de serviciu;
Adaptarea usoara in a raspunde tuturor provocarilor si sarcinilor ivite

Ce fel de salariu meriti?

2.500

Poti lucra dupa termene limita, sub presiune, etc?

Am lucrat mereu dupa termene limita, dat fiind raportarile care se fac pana la o anumita data, am respectat mereu in activitatea mea de pana acum termenele, tinand cont de faptul ca am lucrat si la o firma de consultanta in vederea obtinerii de Fonduri Europene, in toata activitatea mea de pana acum am lucrat numai dupa termene limita si de cele mai multe ori sub presiune

Care a fost ultima carte pe care ai citit-o?

In timpul liber ma pun la punct cu modificarile privind legislatia referitoare la activitatea pe care o desfasor

35%
  • Last update: 04.10.2015
  • Reference number: 24384

Career goals


                            

  • braila, galati
  • Full time
  • Salary wanted500 €
  • Wanted work domainsFinance Finance / Accounting, Office jobs Administrative, Office jobs Human Resources / Psychology
  • Availability for work related travelUp to 50% of the schedule
  • Willing to relocateOnly in the country

Skills

  • Practical spirit
  • Organization skills
  • Flexibility and adaptability

Foreign languages

English
Intermediate
German
Beginner
Romanian
Native