24906

Technical Help Desk la Upc Romania

Technical Help Desk at Upc Romania

  • România, Câmpia Turzii
  • România, Câmpia Turzii
  • Romania, Câmpia Turzii
  • Romania, Câmpia Turzii
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 24.03.2014
  • Numar referinta: 24906

Experienta

  • iulie 2012 - Prezent

    Technical Help Desk, Upc Romania

    • Câmpia Turzii, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Serviciu clienti

    Responsabil pentru preluarea si rezolvarea apelurilor de natura tehnica (intrebari, reclamatii, nefunctionalitati) raportate de catre client, in concordanta cu procesele, procedurile si regulile companiei
    Initiaza si este responsabil de escaladarile de natura tehnica, face verificari privind cauza producerii defectiunii si se asigura ca problema clientului a fost rezolvata
    Asigura fluxul informational rapid interdepartamental in situatii de avarii, defectiuni in retea
    Aplica cunostintele acumulate in urma sesiunilor de traning si foloseste aplicatiile dezvoltate pentru diagnosticarea sesizarilor de tip VoIP, DTV si Broadband, asigurand rezolvarea imediata a sesizarii. Ofera sprijin clientului pentru configurarea echipamentelor, astfel incat serviciul oferit sa fie functional.
    Prezinta si vinde serviciile companiei direct catre clienti prin intermediul telefonului; 
    Participa cu analize specifice, rapoarte examinate si alte informatii pentru a identifica rapid problemele si feedback-ul clientului
    Se asigura de minimizarea programarilor pentru interventiile de teren (echipe de service, instalari etc.)
    Aplica tehnici de tratare rapida a apelului

  • noiembrie 2010 - martie 2011

    Operator Call Center, Telesales Agent

    • Câmpia Turzii, România
    • Full time
    • Domeniu - It Telecom: Internet / New Media

    Contactam potentialii clienti, in vederea prelungirii contractelor si unei noi oferte.

  • mai 2010 - septembrie 2010

    Receptioner, Tiver

    • Câmpia Turzii, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Hoteluri,Turism

    Inregistrarea/primirea 

  • septembrie 2009 - ianuarie 2010

    Ospatar, La Fiesta

    • Câmpia Turzii, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Retail / Comert

    Servirea 

  • iunie 2008 - februarie 2009

    Ambalator, Daria

    • Câmpia Turzii, România
    • Full time
    • Domeniu - Muncitori Tehnicieni: Muncitori

    Asamblarea,ambalarea pieselor pentru auto-SEAT.

  • ianuarie 2005 - februarie 2008

    Tehnician, InfoConnect

    • Câmpia Turzii, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: IT

    Instalari pachete internet/software/hardware-retele.

Educatie

  • 2008 - 2011

    Diploma de facultate, Fsega - UBB Cluj-Napoca

    • Cluj Napoca, România
  • 2004 - 2008

    Liceu / scoala profesionala, Colegiul Tehnic ,,Victor Ungurean''

    • Câmpia Turzii, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Incepator
Italiana
Incepator
Spaniola
Mediu
Romana
Nativ
80%
  • Last update: 24.03.2014
  • Reference number: 24906

Experience

  • July 2012 - Present

    Technical Help Desk, Upc Romania

    • Câmpia Turzii, Romania
    • Full time
    • Work domain - Sales: Customer service

    Responsible for taking calls and resolving technical ( questions, complaints, their failure ) reported by the client , in accordance with the processes , procedures and company rules
    Initiates and is responsible for escalating technical, do checks on production due to malfunction and ensure that the customer's problem was solved
    Ensure rapid information flow in situations of inter- failure, network failure
    Apply knowledge gained after traning sessions and use applications developed for diagnosing complaints VoIP , DTV and Broadband , providing immediate resolution of the appeal . Provides customer support for device configuration so the service will be functional.
    Present and sell company services directly to customers via phone ;
    Participate with specific analysis examined reports and other information to quickly identify problems and customer feedback
    Ensure minimization of land programming interventions ( service teams , installations , etc. . )
    Rapid treatment techniques call

Education

  • 2008 - 2011

    Bachelor's degree, UBB Cluj-Napoca FSEGA

    • Cluj Napoca, Romania

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Advanced
French
Beginner
Italian
Beginner
Spanish
Intermediate
Romanian
Native