25966

Managing Partner la Streetwise Communications

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 08.02.2012
  • Numar referinta: 25966

Experienta

  • septembrie 2008 - Prezent

    Managing Partner, Streetwise Communications

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Marketing: Publicitate

    Responsabilităţi: coordonarea tuturor activităţilor manageriale şi de creaţie ale agenţiei, contactarea  potenţialilor clienţi, prezentarea agenţiei şi a strategiilor de comunicare propuse.
    
    Streetwise PR este prima şi singura agenţie de relaţii publice de tip guerrilla din România, având în
    portofoliul său clienţi precum: Hard Rock Cafe Bucharest, AG Weinberger, Maia Morgenstern, C-Vision România, Kiwanis Club România, Memento Vivere Theater Company şi alţii.
    
    

  • august 2011 - noiembrie 2011

    General Manager, VP Holding Management System

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Marketing: PR,Publicitate

    Responsabilităţi: crearea sau, după caz, redefinirea imaginii celor 26 de companii membre ale VP Holding, elaborarea strategiilor de dezvoltare şi promovare a holding-ului la nivel naţional, demararea proiectului de design interior al sediilor, în acord cu imaginea companiei, conceperea şi dezvoltarea diviziei de Entertainment a holding-ului.
    
    VP Holding este una dintre puţinele entităţi organizatorice capabile de a susţine o idee de business, de la stadiul de concept, până la cel de proiect finalizat cu succes. Compania pune la dispoziţie peste 50 de tipuri de servicii (de la urbanism, arhitectură, media, consultanţă, resurse umane, servicii financiare ş.a.m.d ) prin intermediul celor cinci grupuri de business: Alter Ego Group, AllConsulting Group, Metropolis Business Group, Transactional Business Group şi VP Entertainment. Printre clienţii VP Holding se numară: Bricostore, Auchan, Cora, Decathlon şi alţii.
    
    

  • ianuarie 2008 - martie 2009

    Director Departament de Comunicare, Realitatea Media S.A.

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Marketing: Publicitate

    Director Departament Relaţii Publice Realitatea TV, The Money Channel şi
    Romantica TV
    
    Responsabilităţi: conceperea şi implementarea strategiilor de comunicare pentru cele trei posturi TV
    (Realitatea TV, The Money Channel şi Romantica TV), coordonarea echipei de specialişti în comunicare pentru fiecare post de televiziune în parte, stabilirea parteneriatelor solicitate de conducere, organizarea de evenimente, scrierea şi distribuirea comunicatelor de presă către media locală şi naţională, monitorizarea apariţiilor în presa scrisă şi on-line, conceperea şi implementarea strategiilor de PR intern.
    Odată cu restructurarea grupului Realitatea-Caţavencu pe cele trei divizii (Quality, Business şi LifeStyle), în aprilie 2008, atribuţiile mele au revenit diviziei Quality, care cuprindea, la acea dată, Realitatea TV,  Realitatea Internaţional, Realitatea FM, Cotidianul, Academia Caţavencu, Radio  Guerrilla şi Idei în Dialog.
    

  • aprilie 2006 - decembrie 2007

    PR Officer, Leo Burnett Group Romania

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Marketing: Publicitate

    Dezvoltarea şi implementarea strategiilor de comunicare pentru cele şapte entităţi ale grupului Leo Burnett (Leo Burnett & Target, Starcom Media, Starlink Media, Starlink Creative Services, iLeo, 23 Communication Ideas şi The Practice), menţinerea unui contact permanent cu Reţeaua Internaţională Leo Burnett, organizarea evenimentelor, scrierea şi distribuirea materialelor de presă în media locală şi internaţională, monitorizarea articolelor din presa scrisă şi on-line, înregistrarea lucrărilor Leo Burnett România la festivalurile locale şi internaţionale de publicitate, susţinerea activităţilor de PR intern.

  • mai 2005 - aprilie 2006

    Colaborator proiecte , D&D Research

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Marketing: Publicitate

    Organizarea de focus-grupuri pentru analize solicitate de diverşi clienţi, colectarea datelor provenite din sondaje, interpretarea informaţiilor în funcţie de solicitări, elaborarea unor materiale de sinteză cu privire la rezultatele obţinute şi propunerea unor soluţii pentru înlăturarea problemelor sesizate.

Educatie

  • 2003 - 2007

    Diploma de facultate, Facultatea de Comunicare si Relatii Publice David Ogilvy

    • București, România
  • 1999 - 2003

    Colegiu / studii postliceale, Colegiul National B.P. Hasdeu

    • Buzău, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Mediu
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 08.02.2012
  • Reference number: 25966

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Advanced
French
Intermediate
Romanian
Native