27911

administrator sistem la SC ORACLE SA

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 29.04.2012
  • Numar referinta: 27911

Experienta

  • septembrie 2010 - Prezent

    administrator sistem, SC ORACLE SA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: IT

    Identificarea si procesul problemelor legate de service request-uri(SR-uri), care sunt înregistrate prin intermediul Global Oracle Helpdesk în operatiunile de GES Queue Helpdesk la grupul GES corespunzator pentru solutionare.
    -Gestionarea solicitarilor de service în conformitate cu cerintele fluxului de lucru GES si asigurarea suportului 24/24.
    -Efectuarea zilnica a  QA (Asigurarea Calitatii) prin intermediul accesului de la distanta pentru a identifica, rezolva sau escalada probleme de sistem, care pot avea un impact major desfasurarea activitatii.
    -Efectuarea de activitati proactive pentru a remedia problemele de pe sistemele WINDOWS si LINUX.
    -Utilizarea tuturor datele existente (rapoarte de SR, GESDB, OTA, datele BI Analysis) pentru a identifica domeniile necesare pentru îmbunatatirea serviciilor.
    -Dezvoltarea de aplicatii si sisteme pentru a imbunatati vizibilitatea problemelor potentiale, urmarirea esecurilor in asigurarea calitatii
    -Dezvoltarea de procese si aplicatii pentru a sprijini îmbunatatirea proceselor in Oracle  University (programare, load balancing, LVC, VE)
    

  • ianuarie 2009 - septembrie 2010

    ofiter banking, RIB SA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    Consilierea clientilor in vederea deschiderii de conturi si a efectuarii de operatiuni  pe cont si in numerar;
    -Constituirea de depozite conform solicitarilor clientilor;
    -Asigurarea incasarii comisioanelor din contul clientilor, corespunzator operatiilor efectuate, conform reglementarilor RIB;
    -Efectuarea  operatiunilor de incasari si plati in numerar , in lei si valuta in/din conturile curente ale clientilor;
    -Asigurarea consultantei, la cererea cleintilor, la toate operatiunile valutare  desfasurate de banca;
    -Efectuarea de incasari pentru persoane fizice non clienti si pentru contul persoanelor fizice/juridice, rezidente/nerezidente, clienti proprii, pe baza mesajelor SWIFT primite, cu respectarea  Regulamentului Valutar al BNR si a normelor interne ale bancii;
    -Efectuarea de licitatii valutare( vanzari si cumparari de valuta) si schimburi valutare (operatiuni de conversii valutare);
    -Eliberarea de extrase de cont la cererea titularilor acestora;
    -Incasarea si inregistrarea comisioanelor si spezelor bancare aferente  tuturor operatiunilor efectuate;
    
    

  • martie 2007 - ianuarie 2009

    director control financiar intern, CENTROFARM SA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Consultanta,Management

    -Executarea programului de control financiar intern stabilit, prin interviuri cu personalul, strangerea, verificarea si analiza datelor necesare, urmarirea proceselor actuale, evaluarea tehnicilor operationale, identificarea domeniilor cu probleme certe sau potentiale;
    -Intocmirea de rapoarte cu observatii detaliate si recomandari, colaborarea cu managementul pentru remedierea situatiei unde este cazul;
    -Urmarirea implementarii recomandarilor facute departamentelor vizate in urma analizei, si includerea in programul de audit a modificarile aprobate;
    -Controale generale (inclusiv inventariere totala si partiala a stocurilor) in farmaciile CENTROFARM si PLAFAR RETAIL;
    -Preluare de farmacii;
    -Verificarea prin sondaj a retetelor trimise la casele de asigurari;
    -Verificarea desfasurarii optime a promotiilor din farmaciile CENTROFARM;
    -Verificarea respectarii conditiilor contractuale de catre partenerii CENTROFARM;
    -Verificarea standardelor de calitate ISO 9001
    

  • martie 2002 - octombrie 2005

    auditor intern, A&D PHARMA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Management

    -Intocmirea planului de audit pe anul 2003;
    -Intocmirea urmatoarelor proiecte de audit pe anul 2003:
    • Controlul preturilor
    • Controlul fortei de vanzare
    • Cheltuieli de marketing
    • Procesul de comanda clienti
    -Executarea programului de audit stabilit, prin interviuri cu personalul, strangerea, verificarea si analiza datelor necesare, urmarirea proceselor actuale, evaluarea tehnicilor operationale, identificarea domeniilor cu probleme certe sau potentiale;
    -Intocmirea de rapoarte cu observatii detaliate si recomandari, colaborarea cu managementul pentru remedierea situatiei unde este cazul;
    -Urmarirea implementarii recomandarilor facute departamentelor vizate in urma analizei, si includerea in programul de audit a modificarile aprobate;
    -Controale generale (inclusiv inventariere totala si partiala a stocurilor) in farmaciile SENSIBLU si depozitele MEDIPLUS si C.P.N;
    -Preluare de farmacii;
    -Verificarea prin sondaj a retetelor trimise la casele de asigurari;
    -Verificarea desfasurarii optime a promotiilor din farmaciile Sensiblu;
    -Verificarea respectarii conditiilor contractuale de catre partenerii A&D HOLDING;
    -Verificarea agentilor de vanzare MEDIPLUS si C.P.N. in scopul preintampinarii eventualelor fraude;
    -Confirmarea pe teren a soldurilor cu clientii MEDIPLUS si C.P.N.;
    -Verificarea standardelor de calitate ISO 9001
    

  • iulie 2001 - martie 2002

    economist, SPITALUL DE URGENTA FLOREASCA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Marketing: Marketing

    -Economist in cadrul Serviciului Administrativ- Aprovizionare
    in Spitalul Clinic de Urgenta Floreasca
    Responsabilitati:
    -urmarirea stocurilor de materiale sanitare, rechizite si alimente 
    -intocmirea necesarului de consum pentru materiale sanitare, rechizite si alimente 
    -stabilirea comenzilor
    -selectie de oferte 
    -urmarirea dinamicii preturilor din ofertele furnizorilor
    
    Realizari:
    -Realizarea schemei de amplasare a noului depozit de materiale sanitare al Spitalului Clinic de Urgenta
    -Intocmirea unui plan de corelare a intrarilor de marfuri in depozit cu repartitia acestora in sectiile spitalului
    Referinte, Alte observatii:
    -Director General S.P.S.P.C Ilfov, Adrian Dumitrescu
    

Educatie

  • 1996 - 2000

    Diploma de facultate, Academia de Studii Economice

    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Mediu
Germana
Mediu
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 29.04.2012
  • Reference number: 27911

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Advanced
French
Intermediate
German
Intermediate
Romanian
Native