27959

Contabil primar la SC Ianis Group SRL

  • România
  • România
  • Romania
  • Romania
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
100%
  • Ultima actualizare: 24.03.2015
  • Numar referinta: 27959

Obiectiv profesional

- Lucrul intr-un mediu dinamic, profesional care sa imi permita utilizarea si dezvoltarea cunostintelor;
- Punerea in practica a aptitudinilor si cunostintelor mele in scopul atingerii obiectivelor pe care angajatorul si le-a propus; 
- Locul de munca sa reprezinte o provocare continua si sa imi ofere posibilitatea aplicarii de idei si metode noi de rezolvare a problemelor;
- Sunt auto-motivată şi capabilă de a lucra atât independent cât şi ca membră a unei echipe de colaborare.

  • PLOIESTI
  • Full time
  • Domeniile urmariteFinante Back Office, Finante Management, Vanzari Vanzari
  • Disponibilitate deplasare in interes de serviciuPana la 50% din program
  • Disponibilitate relocareNumai in tara

Experienta

  • octombrie 2014 - Prezent

    Contabil primar, SC Ianis Group SRL

    • Ploiești, România
    • Part time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    - realizarea comenzilor la furnizorii străini ( Italia - Macron, Cehia - Trembaly, şi Spania - Luanvi )
    - recepţie marfă în valută;
    - întocmirea facturilor care trebuie emise către clienţi (facturare);
    - întocmirea registrului de casa;
    - întocmirea notelor de intrare-recepţie (nir-uri);
    - întocmirea conturilor de cheltuieli;
    - întocmirea de dispoziţii de plată/încasare către casierie;
    - completarea de chitanţe, ordine de plată, foi de vărsământ;
    - emitere AWB-uri;
    - lucrul în programul SAGA.

  • martie 2013 - octombrie 2014

    Asistent Manager, SC Bertus SRL

    • «Alt oraș», România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    -	Deschiderea şi închiderea agenţiilor pe care le aveam în subordine;
    -	Asigurarea suportului pentru angajaţii firmei ( pentru amanetari); 
    -	Urmărirea desfăşurării corecte a activităţii;
    -	Pontajul – evidenţa concediilor de odihnă;
    -	Asigurarea bunurilor ( produse papetărie ) pentru desfăşurarea activităţii;
    -	Plata facturilor ( chirii, firma de pază);
    -	Organizarea de interviuri şi selectarea de personal nou (când era cazul);
    -	Instruirea persoanelor selectate la interviu cu noţiunile  de bază;
    -	Asigurarea transmiterii / recepţionării documentelor prin poştă, curier, e-mail;
    -	Participarea la inventarele periodice din punctele de lucru;
    -	Participarea la conferinţe şi şedintele lunare cu angajaţii firmei;
    -	Actualizarea bazei de date documente;
    -	Înregistrarea hotărârilor şi deciziilor luate de manager.

  • august 2013 - martie 2014

    Amanetar, SC Bertus SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Vanzari

    -	Prezentarea şi promovarea ofertei companiei;
    -	Negocierea şi acordarea de împrumuturi rapide în baza bijuteriilor din aur;
    -	Verificarea obiectele primite de la client conform metodologiei stabilite de conducere;
    -	Întocmirea corectă şi la zi a contractele de amanet, precum şi lichidarea acestora;
    -	Consilierea clienţilor;
    -	Vânzarea de bijuterii;
    -	Respectarea unor norme stricte de siguranţă;
    -	Raportarea activităţii şi problemelor către superiori;
    -	Încasarea sumelor de bani de la clienţi;
    -	Ţinerea evidenţei primare a actelor în punctul de lucru;
    -	Operare casă de marcat şi PC;
    -	Păstrarea confidenţialităţii datelor.

  • iulie 2012 - aprilie 2013

    Operator pariuri sportive, SC Get's Bet SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Vanzari

    -	Informarea clienţilor în legătură cu promoţiile şi regulile jocurilor aflate în derulare;
    -	Încasarea banilor pentru vânzarea serviciilor şi produselor specifice;
    -	Acceptarea şi validarea tichetelor de pariere;
    -	Întocmirea zilnică a documentelor contabile primare;

Educatie

  • 2010 - 2013

    Diploma de facultate, Universitatea Petrol si Gaze

    • Ploiești, România

Aptitudini

  • Atitudine pozitiva si optimism
  • Putere de organizare si disciplina
  • Capacitate de negociere si de convingere

Punctualitate, spirit organizatoric, atenţie distributive, aptitudini de coordonare, capacitatea de a lua decizii în condiţii de stres şi de a respecta termenele limită. Spirit analitic – capacitatea de autoperfecţionare.

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Incepator
Romana
Nativ
40%
  • Last update: 24.03.2015
  • Reference number: 27959

Career goals


                            

  • PLOIESTI
  • Full time
  • Wanted work domainsFinance Back Office, Finance Management, Sales Sales
  • Availability for work related travelUp to 50% of the schedule
  • Willing to relocateOnly in the country

Skills

  • Positive attitude and optimism
  • Organization skills
  • Negotiation skills

Foreign languages

English
Advanced
French
Beginner
Romanian
Native