30535

ASISTENT VANZARI, CHAINSTORES DEPARTMENT la Toya Romania

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 12.06.2012
  • Numar referinta: 30535

Experienta

  • noiembrie 2008 - mai 2012

    ASISTENT VANZARI, CHAINSTORES DEPARTMENT, Toya Romania

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    - indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
    - preluarea si directionarea apelurilor telefonice
    - primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate
    - asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice
    - Implementarea comenzilor in SAP, 
    - verificarea si arhivarea documentelor, 
    - stabilire si programare intalniri, protocoale,
    - mentinerea relatiei cu clientii si rezolvarea problemelor aparute cu acestia
    preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivareacorespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
    - redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
    - asigurarea transmiterii / receptionarii documentelor prin posta, fax, e-mail
    - actualizarea bazei de date documente
    - rezervari hotel parteneri externi
    - elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
    - asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei
    - alte sarcini trasate de manager
    

  • februarie 2007 - iulie 2008

    Agent Vanzari, Damiacent

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    - administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti;
    - prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei;
    - urmarirea realizarii planului de vanzari lunar, trimestrial, anual;
    - participarea la negocieri, intocmirea contractelor, monitorizarea derularii si finalizarii acestora.
    - stabilirea si participarea la intalnirile cu clientii;
    - intocmirea documentatiei premergatoare intalnirilor;
    - redactarea rapoartelor si proceselor-verbale dupa intalniri;
    - raspunderea pentru calitatea aprovizionarii clientilor;
    - urmarirea incasarii sumelor datorate de catre clienti si de transmitere a documentelor de vanzare;
    

Educatie

  • 2008 - 2009

    Master / studii postuniversitare, Nicolae Titulescu

    • București, România
  • 2004 - 2008

    Diploma de facultate, Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor

    • Filiași, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Avansat
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 12.06.2012
  • Reference number: 30535

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Advanced
French
Advanced
Romanian
Native