30544

Agent Achizitii si Contractari la Astalrom- Grup ASTALDI

  • România, Ilfov
  • România, Ilfov
  • Romania, Ilfov
  • Romania, Ilfov
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 27.06.2012
  • Numar referinta: 30544

Experienta

  • ianuarie 2011 - iulie 2012

    Agent Achizitii si Contractari, Astalrom- Grup ASTALDI

    • Ilfov, România
    • Full time
    • Domeniu - Muncitori Tehnicieni: Constructii

    •Intocmirea bazei de date a clienţilor / furnizorilor curenţi / potenţiali ai unităţii, cu
    date de identificare complete, persoane de contact, nr. telefon, fax, e-mail etc.;
    •Cunoaşterea necesarului de produse, materiale şi semifabricate stabilite de
    conducerea unităţii;
    •Verificarea solvabilitatii clienţilor şi informarea despre aceasta a autoritatii ierarhic
    superioare;
    •Informarea permanenta asupra promoţiilor acordate de furnizorii, producătorii
    materialelor, produselor stabilite pentru achiziţie, pe categorii de produse
    (discounturi, bonusuri, etc);
    •Intocmirea şi completarea documentelor specifice activitatii de achizitii;
    •Negocierea si incheierea contractelor pentru achizitionarea de materiale, materii
    prime si produse;
    •Mentinerea relatiei cu furnizorii (potentiali si existenti) in vederea realizarii
    obiectivelor de calitate, costuri si respectare a termenelor;
    •Urmarirea obţinerii unor condiţii de plată şi de livrare cât mai avantajoase pentru
    unitate ;
    •Evaluarea pietei actuale sau potentiale si in functie de acestea stabilirea sursele
    de aprovizionare care sa asigure calitatea produselor in cantitatile necesare.
    •Responsabilitatea contractarii produselor si serviciilor necesare de aprovizionat.
    •Urmarirea derularii corecte a contractele privind aprovizionarea.
    •Contributia la realizeazarea planului de achizitii pentru societate.
    •Asigurarea verificarii permanente a nevoilor clientilor interni si acoperirea
    acestora.
    •Păstrarea confidenţialitatii ofertelor primite faţă de agenţii comerciali atât în ceeace priveste preţul cât şi soluţia tehnică sau materialele utilizate

  • martie 2010 - ianuarie 2011

    Generalist Resurse Umane, Adecco Resurse Umane

    • Ilfov, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Management

    • Participarea la procesele de recrutare, selectie si orientare a noilor angajati;
    • Administrarea dosarelor de personal in conformitate cu procedurile interne si
    legislatia muncii
    • Coordonarea activitatilor de resurse umane (planificarea resurselor umane,
    recrutarea si selectia, orientarea si instruirea, acordarea de bonificatii, evaluarea
    trimestriala)
    • Colectarea datelor si/sau documentele privind angajatii;
    • Intocmirea contractelor de munca, a actelor aditionale si a deciziilor privind
    salariatii, conform prevederilor legale;
    • Gestionarea bazei de date a angajatilor, in format electronic si scriptic;
    • Actualizarea permanenta a Registrului de Evidenta a Salariatilor (Revisal);
    • Intocmirea diverselor adeverinte eliberate salariatiilor;
    • Colaborarea cu personalul medical in cazul examenelor medicale obligatorii de
    medicina muncii, dar si in cazul accidentelor de munca;
    • Mentinerea relatiilor cu institutiile statului cu privire la toate aspectele de
    administrare personal Monitorizarea legislatiei in domeniul administrarii si
    salarizarii;
    • Gestionarea relatiile de munca;
    • Derularea activitatiilor specifice de salarizare: intocmirea statelor de plata, calcul
    salarial, verificarea pontajele (sa corespunda cu concediile medicale si de odihna);
    • Oferirea de consultanta specifica organizatiei in ceea ce priveste prevederile
    legale pe probleme de administrare a personalului;
    • Intocmirea si emiterea de documentele de personal in conformitate cu legislatia
    muncii si procedurile interne
    • Identificarea si propunerea de masuri de optimizare a activitatii de resurse umane
    din fililala.
    • Sourcing candidati si largirea bazei de date;
    • Mentinerea legaturii cu clientii.- participarea la procesele de recrutare, selectie si
    orientare a noilor angajati.

  • martie 2009 - martie 2010

    Referent Resurse Umane, Martifer Constructii

    • Ilfov, România
    • Full time
    • Domeniu - Muncitori Tehnicieni: Constructii

    Ocupatia / Domeniul jobului: Resurse umane / Psihologie
    • Coordonarea activitatilor de resurse umane (planificarea resurselor umane,
    recrutarea si selectia, orientarea si instruirea, acordarea de bonificatii, evaluarea
    trimestriala)
    • Colectarea datele si/sau documentele privind angajatii, perfecteaza actele
    contractuale
    • Administrarea dosarelor de personal si asigurarea acuratetei acestora in
    conformitate cu procedurile interne si legislatia muncii
    • Gestionarea bazei de date a angajatilor, in format electronic si scriptic;
    • Intocmirea contractelor de munca, actelor aditionale, decizii
    • Inregistrarea contractelor si a modificarilor in Revisal;
    • Intocmirea diverselor adeverinte eliberate salariatiilor;
    • Colaborarea cu personalul medical in cazul examenelor medicale obligatorii de
    medicina muncii, precum si in cazul accidentelor de munca;
    • Gestionarea relatiilor de munca;
    • Derularea activitatilor specifice: intocmirea si verificarea pontajul (sa corespunda
    cu concediile medicale si de odihna efectuate) si cost controlul pe fiecare proiect inparte;
    • Evidenta stricta a concediilor medicale si de odihna, in format faptic si scriptic;
    • Oferirea organizatiei consultanta specifica in ceea ce priveste prevederile legale
    pe probleme de administrare a personalului
    • Colaborare pentru implementarea, actualizarea si elaborarea politicilor de resurse
    umane (recrutare, selectie, integrare, motivare si relatii de munca) care sa asigure
    companiei necesarul de personal corespunzator din punct de vedere cantitativ si
    calitativ;
    • Crearea si mentinerea unui climat de lucru care sa faciliteze formarea unei forte
    de munca stabile si eficiente;
    • Identificarea necesitatii de training si programarea realizarii acestora in
    colaborare cu managerul de departament;
    • Participarea la programele de evaluare a performantelor profesionale si la
    sesiunile de instruire.
    • Elaborarea documentelor si rapoartelor specifice activitatii de resurse umane;
    • Incadrarea in bugetul pentru fiecare departament in parte;
    • Contributia la organizarea evenimentelor de socializare la nivelul companiei.

  • decembrie 2008 - martie 2010

    Reponsabil Logistica, Martifer Constructii

    • Ilfov, România
    • Full time
    • Domeniu - Muncitori Tehnicieni: Constructii

    • Planificarea si asigurarea stocurilor de materii prime, materiale si servicii necesare
    desfasurarii in bune conditii a procesului de productie ;
    • Obtinerea celor mai bune oferta pentru subcontractarea anumitor parti din lucrari
    pe care firma nu le realizeaza;
    • Asigurarea furnizarii documentatiei de SSM necesara inaintea intrarii personalului
    in santier pentru efectuarea lucrarilor subcontractate;
    • Stabilirea impreuna cu subcontractorii si Managerul de Proiect a organizarii
    activitatilor acestora, de la intrarea in santier pana la finalizarea lucrarilor;
    • Planificarea şi coordonarea punerii in aplicare a proiectelor logistice;
    • Standardizarea şi armonizarea derulărilor dintre locaţii;
    • Intocmirea situatiilor de lucrari a subcontractorilor;
    • Planificarea transporturilor in colaborare cu Managerul de Proiect;
    • Dezvoltarea portofoliul de furnizori si mentine relatia cu furnizorii actuali;
    • Emiterea cererilor de oferta;
    • Intocmirea de mape comparative;
    • Urmarirea efectuarii livrarilor in timp util;
    • Monitorizare, conducere, gestionare, control si raportare catre Managerul de
    Proiect; raportarea catre conducerea companiei situatia achizitiilor si a relatiei cu
    furnizorii;
    • Participare la negocierile cu transportatorii, furnizorii de materii prime si materiale;
    • Colaborare stransa si orientata spre rezultat cu toti responsabilii de proiect;
    • Respectarea normelor si legislaţiei in domeniu;
    • Gestionarea şi dezvoltarea procesului de circulatie a materialelor si materiilor
    prime catre fiecare proiect;
    • Managementul relatiilor de colaborare cu toate departementele din organizatie;
    • Relatii stranse cu departamentul comercial, participare la ofertare, identificare noi
    proiecte;
    • Administrarea portofoliul de clienti, furnizori de produse si servicii, si identificarea
    unor noi parteneri de afaceri;
    • Tratarea cererilor de oferta primite de la clienti;
    • Elaborarea de strategii şi de soluţii practice pentru optimizarea proceselor;
    • Analiza permanentă a punctelor de plecare pentru imbunătăţirea continuă a
    eficienţei şi a calităţii;
    • Intocmirea de analize şi de proiecte decizionale ce rezultă din acestea;
    • Efectuarea de audit procesual;
    • Asigurarea furnizarii documentatiei de calitate necesara insotirii produselor si
    furnizarea acesteia departamentului de calitate;
    • Identificare non-conformitati si raportarea acestora;
    • Cost control pentru fiecare proiect in parte.

  • octombrie 2005 - iunie 2008

    Referent Achizitii, Medlife

    • Ilfov, România
    • Full time
    • Domeniu - Sanatate: Sanatate

    Planificarea si efectuarea activitatii de aprovizionare, in concordanta cu politica
    companiei si in corelare cu necesarul efectuarii procesului de realizare a lucrarilor.
    Gestionarea ariei achizitii: materiale si materii prime, echipamente, mentenanta:
    • prospectarea pietei si identificarea de noi furnizori;
    • lansarea cererii de oferta;
    • negocierea cu furnizorii a preţurilor, calităţii, facilităţilor contractuale şi încheierea
    contractelor de achiziţii;
    • intretinerea si administrarea portofoliului de furnizori;
    • menţinerea relatiei cu furnizorii externi ai companiei;.
    • activitati intreprinse pentru testarea si aprobarea noilor furnizori identificati :
    realizarea de analize comparative ale ofertelor..
    • optimizarea costurilor si proceselor de achizitie.
    • urmarirea receptiei comenzilor lansate.
    • monitorizarea permanenta a stocurilor in vederea asigurarii necesarului de
    materii prime si materiale auxiliare necesare.
    • receptia facturilor, si verificarea acestora.
    • efectuarea operatiunilor de intrare in stoc a materiilor prime.
    • evidenta tuturor cererilor procesate, a comenzilor, a receptiilor de marfa si a
    facturilor aferente.
    • rapoartare periodica sau punctuala solicitata;
    • cost control pentru fiecare cabinet medical in parte.

Educatie

  • 2008 - 2010

    Master / studii postuniversitare, Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala, Universitatea Bucuresti

    • București, România
  • 2005 - 2008

    Diploma de facultate, Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala, Universitatea Bucuresti

    • București, România
  • 2000 - 2004

    Liceu / scoala profesionala, Colegiul Economic Calarasi

    • Călărași, România

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Incepator
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 27.06.2012
  • Reference number: 30544

Foreign languages

English
Advanced
French
Beginner
Romanian
Native